TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

פריצת דרך משמעותית של Bell Labs - זרוע המחקר של אלקטל-לוסנט


השיגה מהירות שיא של 10 ג'יגביט בשנייה במהירות העברת תקשורת רחבת פס על קוי טלפון מנחושת
הישג זה יאפשר למפעילי תקשורת לספק חיבור לאינטרנט על קווי הנחושת הקיימים במהירות זהה למהירות שירות הסיבים לבתים ( FTTH)

מדובר ביתרון עסקי עבור מקומות בהם אין אפשרות פיזית, כלכלית או אסתטית,
להניח סיבים חדשים המגיעים עד לבתים

מעבדות בל (Bell Labs), זרוע המחקר של אלקטל-לוסנט, קבעה שיא עולמי חדש של 10 גיגהביט בשנייה, במהירות העברת תקשורת רחבת פס, תוך שימוש בכבלי הנחושת המשמשים בקווי הטלפון המסורתיים. ובטכנולוגית אב הטיפוס G.Fast, המאפשרת שירותי גישה סימטריים רחבי פס, אולטרה מהירים, במהירות של 1 ג'יגהביט.
השגת שירותי תקשורת סימטריים במהירות של 1 ג'יגהביט הינה פריצת דרך עבור ספקי תקשורת מבוססי תשתית כבלי נחושת אשר יוכלו לספק חיבור לאינטרנט במהירויות דומות למהירויות שירות הסיבים לבתים ( FTTH). זהו אף יתרון אדיר עבור מקומות בהם אין אפשרות פיזית, כלכלית או אסתטית, להניח כבלי סיבים חדשים המגיעים עד לתוך הדירה. במקום זאת, ניתן להביא את הסיבים עד לפינת הרחוב, או עד לקירות הבניין או המרתפים, ומשם תשמש תשתית כבלי הנחושת הקיימים להעברת התקשורת לאורך המטרים הספורים שנותרו עד לבית הלקוח.
במבחנים שערכו, השתמשו מעבדות בל בטכנולוגית אב טיפוס, XG-FAST. זוהי למעשה הרחבה של טכנולוגית ה-G.fast, תקן פס רחב חדש שבימים אלה מסתיימת הגדרתו על ידי ארגון הטלקומוניקציה העולמי ITU. ב-2015, לאחר שתקן ה-G.fast יהפוך זמין מסחרית, הוא ישתמש בטווח תדרים של 106 מגה-הרץ להעברת נתונים. בכך הוא יאפשר גידול במהירויות העברת הנתונים בפס הרחב עד ל-500 מגהביט בשנייה, על פני מרחק של מאה מטרים.
מנגד, ה-XG-FAST משתמש אמנם בטווח תדרים רחב יותר של עד 500 מגה-הרץ כדי להשיג מהירויות גבוהות יותר, אבל כאן מדובר במרחק קצר יותר. מעבדות בל השיגו מהירות של 1 ג'יגהביט בשנייה בתקשורת סימטרית על פני 70 מטרים, על זוג יחיד של כבלי נחושת. מהירות של 10 ג'יגהביט בשנייה הושגה על פני מרחק של 30 מטרים בשימוש בשני זוגות כבלים (בטכניקה הנקראת "בונדינג" או "הצמדה"). בשני המבחנים נעשה שימוש בכבלי נחושת סטנדרטים שסופקו על ידי מפעיל תקשורת אירופאי.
מרקוס וולדון, נשיא מעבדות בל: "המטרה התמידית שלנו היא להרחיב את גבולות האפשרי, במטרה 'להמציא את העתיד', באמצעות פריצת דרך הטובה פי עשרה ממה שאפשרי כיום. המערכת שלנו, הפועלת במהירות של 10 ג'יגהביט בשנייה על פני כבלי נחושת, היא דוגמה מצוינת לכך. הודות למיצוי יכולותיה של טכנולוגיית הפס הרחב עד קצה הגבול שלה, מפעילי תקשורת יוכלו כעת לקבוע איך לספק שירותי גיגהביט על פני הרשתות הקיימות שלהם, תוך שהם מבטיחים את זמינות גישה לרוחבי פס אולטרה מהירים, באופן הנרחב והחסכוני ביותר".
פדריקו ג'וליאן, נשיא עסקי הרשתות הנייחות באלקטל-לוסנט אמר, כי "טכנולוגית ה-XG-FAST יכולה לסייע למפעילי תקשורת להאיץ את פריסת הסיבים לבתים (FTTH), שכן היא מביאה את הסיבים קרוב מאוד ללקוחותיהם, בלי להידרש להוצאות האדירות ולעיכובים שבדרך כלל כרוכים בכניסת הרשת לכל בית". ג'וליאן הוסיף כי "היכולת לספק שירותי תקשורת סימטרית במהירות של 1 ג'יגהביט בשנייה על גבי כבלי נחושת, מאפשרת למעבדות בל להציע לתעשיית הטלקום דרך חדשה להבטיח, שבכל הקשור לגישה לפס רחב אולטרה מהיר, שום לקוח שלהם לא יישאר מאחור"

מידע טכני:
הגורמים העיקריים המשפיעים על מהירויות הפס הרחב על גבי כבלי נחושת הם:
• מרחק: בתשתית של כבלי נחושת, ככל שהמרחק בין הרכזת השכונתית (נקודת הגישה הציבורית) לשקע בבית הלקוח גדול יותר (כלומר, ככל שכבלי הנחושת נפרסים על פני מרחק רב יותר), כך איטית יותר מהירות הפס הרחב. מצב זה נוצר בגלל תופעת הניחות (attenuation).
• תדרים: ככל שטווח התדרים רחב יותר, כך גדולה יותר מהירות רוחב הפס הניתנת להשגה. חוק שאנון הארטלי מכתיב את המהירות המקסימלית האפשרית לתווך ולטווח תדרים נתונים.
• תדרים גבוהים נחלשים מהר יותר מאשר תדרים נמוכים. המשמעות היא שככל שטווח התדרים גדל, כך פוחת הגידול במהירות השולית (הגידול השולי במהירות הולך ונעשה קטן יותר).
במהלך הבדיקות, הראו מעבדות בל שטכנולוגית XG-FAST יכולה לספק שירותי תקשורת סימטרית במהירות של 1 גיגהביט בשנייה על פני 70 מטרים (עבור הכבל שנבדק). מהירות זו הושגה תוך שימוש בטווח תדרים של 350 מגההרץ. אותות בתדרים גבוהים יותר נחלשו לחלוטין לאחר 70 מטרים.
בסיטואציות פרקטיות (בשטח), יש גורמים משמעותיים אחרים שעלולים להשפיע על המהירות האמיתית. גורמים אלה כוללים את איכות כבלי הנחושת ועוביים וכן זליגה בין כבלים צמודים, כאשר הזליגה ניתנת לביטול על ידי שימוש בטכנולוגית ביטול רעשים (ווקטורינג).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il