TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

ג'טקו בוחרת את ה-TSM של ג'מלטו להתקנה של NFC סלולרי בהונג קונג ומקאו


טכנולוגיה
Joint Electronic Teller Services Limited פורסת באופן מאובטח שירותי תשלומים NFC ללקוחות קצה באמצעות 30 הבנקים החברים שלה
ג'מלטו (Gemalto, Euronext NL0000400653), המובילה העולמית באבטחה דיגיטלית, הודיעה שתספק את פלטפורמת תוכנת ניהול השירותים האמין (TSM) שלה LinqUs לחברת Joint Electronic Teller Services Limited (ג'טקו) להתקנה מסחרית של תשלום באמצעות NFC (תקשורת טווח אפס). לג'טקו יש את רשת הכספומטים הגדולה ביותר בהונג קונג ומקאו שכוללת יותר מ-30 בנקים חברים. ג'מלטו תומכת ב-ג'טקו גם באמצעות שירותי ייעוץ בהתקנת הפלטפורמה וגם בשילוב.

הפתרון מאפשר לג'טקו להפיץ ולנהל באופן מאובטח שירותי תשלום סלולריים ללקוחות הקצה שלה. פלטפורמת ה-TSM תואמת לתקנים הבינלאומיים העדכניים של יכולת פעולה הדדית כמו Global Platform ומאפשרת לג'טקו את הגמישות לאינטראקציה עם רכיבים מאובטחים בגורמי צורה שונים.

ההתקנה תאפשר למשתמשי הקצה להשתמש בטלפונים הניידים שלהם לביצוע עסקאות אצל סוחרים משתתפים המצוידים בנקודות מכירה שמתאימות ל-NFC ביותר מעשרת אלפים נקודות קבלה, כולל רשתות סופרמרקטים ידועות בעולם, חנויות נוחות, רשתות מזון מהיר, בתי קולנוע ועוד.

"הרקורד החזק של ג'מלטו בפריסת NFC באסיה מוביל להבנה מעמיקה של שני המגזרים, תקשורת ובנקאות, ומקנה לבנקים של ג'טקו יתרון תחרותי חזק בתשלומים סלולריים ללא מגע", אמר מר ג'ון צאנג, סגן מנהל כללי, ג'טקו. "יתרון גדול של האופי הגמיש של ה-TSM של ג'מלטו הוא מתן האפשרות לבנקים החברים שלנו לנצל תקני תשלום מרובים".

"ה-TSM יאפשר לג'טקו למלא את התפקיד של צד שלישי אמין בפריסה של NFC ולשתף פעולה עם כל המפעילים הסלולריים של הונג קונג באופן מאובטח", אמרה סוזן טונג-לי, מנהלת סין רבתי וקוריאה בג'מלטו. "שימוש ללא מגע הוכנס לראשונה לשימוש בהונג קונג ב-1997, בזמנו אחד היישומים הראשונים בעולם, והקבלה שלו גדלה בהתמדה מאז. כעת הטכנולוגיה ביססה פופולריות איתנה, שמכשירה את הקרקע לאימוץ של שירותי NFC מתקדמים".

אודות ג'מלטו

ג'מלטו (Euronext NL0000400653 GTO) היא המובילה העולמית באבטחה דיגיטלית עם הכנסות שנתיות של 2.2 מיליארד אירו ב-2012 ויותר מ-10,000 עובדים שפועלים מ-83 משרדים ו-13 מרכזי מחקר ופיתוח שנמצאים ב-43 מדינות.

אנחנו נמצאים בליבה של החברה הדיגיטלית שמתפתחת במהירות. מיליארדי אנשים ברחבי העולם רוצים יותר ויותר את החופש לתקשר, לנסוע, לקנות, לקבל שירותי בנקאות, להתבדר ולעבוד -- בכל זמן, בכל מקום -- באופנים שהם מהנים ובטוחים. ג'מלטו מספקת את הצרכים המתרחבים שלהם לשירותי מובייל אישיים, אבטחת תשלומים, גישה מאומתת לענן, הגנה על הזהות והפרטיות, יעילות בשירותי בריאות ומימשל אלקטרוניים, השגת כרטיסים נוחה ויישומי מכונה למכונה (M2M) אמינים. אנחנו מפתחים תוכנה מוכללת מאובטחת ומוצרים מאובטחים שאנחנו מתכננים ומתאימים אישית. הפלטפורמות והשירותים שלנו מנהלים את המוצרים האלה, את הנתונים הסודיים שהם מכילים ואת שירותי משתמשי הקצה האמינים שמתאפשרים.

החידושים שלנו מאפשרים ללקוחותינו להציע שירותים דיגיטליים אמינים ונוחים למיליארדי אנשים. ג'מלטו משגשגת עם המספר הגדל והולך של אנשים שמשתמשים בפתרונות שלה לאינטראקציה עם העולם הדיגיטלי והאלחוטי.

למידע נוסף בקרו באתרים www.gemalto.com, www.justaskgemalto.com, [blog.gemalto.com] או עיקבו אחרי @gemalto בטוויטר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il