TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

סאפיינס מעמיקה את פעילותה ברוסיה


רוני על-דור, מנכל סאפיינס
חתמה על שת"פ אסטרטגי עם SAPRUN לאספקת פתרונות תוכנה לשוק הביטוח הרוסי
חברת התוכנה סאפיינס, הנסחרת בבורסות ת"א ונאסד"ק (NASDAQ, TASE: SPNS), מעמיקה את פעילותה בשוק ברוסיה. היום הודיעה סאפיינס, כי חברת סאפראן (SAPRUN) מונתה להיות שותפתה העסקית לצורך הפצת והטמעת פתרונות התוכנה של סאפיינס לשוק הביטוח ברוסיה. שותפות זו תאפשר זמינות גבוהה יותר ללקוחות סאפיינס ברוסיה, ותרחיב את חדירתה של סאפיינס עם פתרון "סאפיינס עידית" לחברות ביטוח ברוסיה ובמדינות חבר העמים לשעבר.

יואל אמיר, מנהל חטיבת הביטוח הכללי בסאפיינס אמר היום: "השותפות שלנו עם סאפראן היא צעד חשוב ביישום אסטרטגיית הצמיחה של סאפיינס, במקביל לחיזוק מחויבותה של החברה לשוק הביטוח הרוסי. הפתרון של סאפיינס כבר מוטמע כיום בהצלחה בכל סניפי חברת הביטוח Oranta ברוסיה, ותומך במגוון תהליכים ושירותים עסקיים בשוק הביטוח הרוסי. אנו בטוחים כי פתרון "סאפיינס עידית", העומד בכל תקנות הרגולציה הרוסית, והשילוב של סאפיינס עם סאפראן, הינו פתרון אטרקטיבי במיוחד לחברות הביטוח באזור".

פתרון "עידית" של סאפיינס הינו פתרון תוכנה הנחשב לפתרון בשל, מוכח וחדשני בתעשיית הביטוח הכללי. בימים אלה פירסמה חברת הייעוץ ומחקר סלנט דו"ח הקובע כי "סאפיינס ממשיכה להציע פתרון עם פונקציונליות מצוינת בשילוב טכנולוגיה חזקה מאוד - דבר הבא לידי ביטוי בגידול בבסיס הלקוחות ובעסקאות חדשות". עוד הוסיפו בסלנט כי פתרון "סאפיינס עידית" ממשיך להצטיין כפתרון המוביל, הן בעושר פונקציונלי והן בקידמה טכנולוגית".

סאפיינס וסאפראן יציגו את הגרסה האחרונה של "עידית" לשוק הרוסי בפורום הביטוח הרוסי ב- 17-18/2/2014 במוסקבה, רוסיה.


אודות סאפיינס
סאפיינס אינטרנשיונל קורפוריישן (NASDAQ, TASE: SPNS) הנה ספקית עולמית מובילה של פתרונות תוכנה לשוק הביטוח, כמו גם פעילות צומחת הממוקדת במגזר השירותים הפיננסיים. פתרונות החברה מותאמים לניהול מכלול ליבת העסקים בביטוח אלמנטארי, ביטוחי חיים ופנסיה, ביטוחי משנה, ומערכות לתמיכה בהחלטות עסקיות ברחבי העולם. סאפיינס הנה בעלת ותק של למעלה מ- 30 שנה באספקה של מערכות מיחשוב מתקדמות עבור למעלה מ- 100 מוסדות פיננסיים ברחבי העולם. החברה מעסיקה למעלה מ-900 עובדים ופועלת באמצעות חברות בנות בבעלות מלאה בצפון אמריקה, בריטניה, אירופה, אסיה פסיפיק וישראל.

אודות SAPRUN (סאפראן)
סאפראן הינה קבוצת חברות המתמחה ביישום של פתרונותIT לעסקים על גבי פלטפורמות שונות, ואחת מ- 100 חברות ה-IT הגדולות ברוסיה ואחת מ-10 החברות הצומחות ביותר באיזור. החברה מעסיקה מעל 300 עובדים, אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום ניתוח והטמעת מערכות. משרדיה של החברה ממוקמים במוסקבה, סנט פטרסבורג וקייב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il