TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת VeraSafe הישראלית נמכרת לחברת F5


הרכישה תומכת בחזון של F5 ובמחויבות שלנו לספר ללקוחותינו גישה בטוחה למידע ותוכנות מכל מיקום ומכל מכשיר
חברת F5 Networks תרכוש את חברת האבטחה הישראלית VeraSafe, ספקית פתרונות להונאות ותוכנות זדוניות באינטרנט. סכום הרכישה לא נמסר לפרסום.

ורסייף הוקמה ב-2009 על-ידי המנכ"ל אייל גרונר, בועז זילבר ועידן אמיר. לחברה כ-30 לקוחות ברחבי העולם והיא גייסה 8 מיליון דולר מוקדם יותר השנה על פי שווי של 30 מיליון דולר.
ורסייף מפתחת פתרונות אבטחה שאינם מצריכים התקנה במכשירי הקצה. החברה מתמקדת במכשירים אלה מתוך הנחה שהמחשבים והסמארטפונים הנמצאים בידי העובדים מהווים את נקודות הפריצה המרכזיות למערכות הגלובליות של ארגונים גדולים.

המוצר עצמו פותח עד 2011 ובשנה שעברה החל מכירת הרישיונות. החברה מעסיקה כיום כ-50 איש, כ-10 מהם בארה"ב.

קרל טריבס, סמנכ"ל טכנולוגיה ב-F5, אמר כי "הרכישה תומכת בחזון של F5 ובמחויבות שלנו לספר ללקוחותינו גישה בטוחה למידע ותוכנות מכל מיקום ומכל מכשיר. תוכנות רשת נמצאות תחת מתקפות הולכות וגוברות, שיכולות להוביל לגניבה של קניין רוחני, כסף, מידע רגיש וזהויות. ורסייף מספקת הגנה מקיפה ובזמן אמת לכל משתמש, מכשיר ודפדפן".

לדברי מנכ"ל ורסייף אייל גרונר, "עסקים עם פעולות רשת רגישות זקוקים ליועץ שניתן לבטוח בו בענייני ביטחון, וכזה שמבין לעומק פשעי סייבר".

אודות F5
חברת F5 הינה מובילה עולמית בתחום Application Delivery Networking (שיפור ביצועי היישומים ברשתות). במשך שנות קיומה מספקת F5 פתרונות המאפשרים ליישומים בארגון להיות מאובטחים, מהירים ונגישים לכל. חברת F5 מסייעת לארגונים לענות על הדרישות ולאמץ את ההזדמנויות המגיעות מהצמיחה הבלתי-פוסקת בתחום תעבורת הטלקום, הנתונים והווידיאו, בעבודה מכל מקום וביישומים – הן ב-Data Center הארגוני והן בענן. הארגונים הגדולים בעולם, ספקי השירותים, ממשלות ועוד סומכים על פתרונות F5 להעברה ואבטחה של היישומים והשירותים שלהם, תוך שמירה על חיבוריות בין העובדים.
חברת F5 נמצאת ב"ריבוע הקסם" של גרטנר בתחום Application Delivery Products, ומדורגת כמובילת תחום זה.

הנהלת החברה ממוקמת בסיאטל ולה סניפים ברחבי העולם. סניף F5 ישראל בתל אביב מונה כ-150 עובדים. משרד זה מהווה מוקד פיתוח עבור מספר מוצרים של החברה.
לאתר החברה ולמידע נוסף: www.f5.com.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il