TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

ServiceWise סיימה בהצלחה פרוייקט גלובאלי


ליישום והטמעת מערכת Salesforce בגילת רשתות לוויין
חברת ServiceWise יישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום CRM, שותפת זהב של Salesforce.com ושל Marketo בישראל, סיימה בהצלחה פרוייקט גלובאלי של יישום והטמעת מערכת Salesforce בחברת גילת רשתות לוויין. היקפו הכספי של הפרוייקט לא נמסר.
מערכת ה-CRM החדשה, מבוססת תשתית Salesforce, עברה תהליך התאמה ייעודי לצרכיה של גילת והיא תתמוך במערך המכירות והשיווק של החברה, בארץ ובעולם, כולל ניהול תחזית המכירות. עוד במסגרת הפרוייקט: הקמת לוחות מחוונים ודו"חות ניהוליים לכל הדרגים, פיתוח ממשקים למערכת ה-ERP הקיימת של SAP כדי לסנכרן נתוני לקוחות ועסקאות, כמו גם ממשק למערכת הצעות מחיר. בנוסף יישמה סרוויס ווייז פתרון Single Sign On (משתמש המערכת שכבר נכנס לרשת הארגונית לא צריך להזדהות שוב בכניסה לSalesforce ), המיועד לביצוע הזדהות בעזרת שרת ה-Active Directory של החברה. השלב הראשון של הפרוייקט נמשך חמישה חודשים והסתיים בסוף השנה שעברה. החברה סיימה כעת את השלב השני, 360 View, שנועד לאפשר לחברה לקבל תמונת מצב לקוח מלאה, כולל נתונים פיננסיים ממערכת ה-ERP.

יוסי גל, סמנכ"ל תפעול בחברת גילת, אומר: "כארגון כלל עולמי היה לנו חשוב להתאים את מערכת ה- CRM לתהליכים העסקיים של החברה, תוך התחשבות בצרכים היחודיים של איזורי הפעילות השונים שלנו. כחברת הטמעה, סייעה בידינו סרוויס ווייז לאפיין ולשכלל את המערכת על מנת לתת מענה לצרכים אלו. במערכת Salesforce אנחנו מקבלים כלים נוחים וידידותיים יותר למשתמש. העובדה שבידי מנהלי המכירות כלי המסייע בידם לנהל את תהליך המכירה תוך קבלת תחזיות מכירה, מאפשרת להם להערך ולתכנן קדימה ביעילות גבוהה יותר. במפגש השנתי של מערך המכירות של החברה שהתקיים לאחרונה, שיבחו רבים מהמשתתפים את המערכת ואף ציינו לשבח את תהליך ההטמעה שעבר בקלות רבה."
בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף בחברת ServiceWise , אומר: "ההטמעה המוצלחת של השלב הראשון, כמו גם של השלב השני, מתבססת על הגמישות הגבוהה של Salesforce להתאמת התהליכים העסקיים ומילון המושגים של ה-CRM למציאות העסקית של החברה, כל זאת תוך התחשבות בייחודיות הגיאוגרפית של כל איזורי הפעילות שלה. מעבר לכך, ההצלחה נובעת משיתוף הדרג הבכיר בארגון, מתכנון ההטמעה וביצועה בצורה אקטיבית, מהשקעה בשיווק פנים ארגוני וביצירתיות בהגדרת הפתרון" .


אודות גילת רשתות לוויין
גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT) היא מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים ושירותים לרשתות תקשורת לווייניות בפס רחב. גילת מפתחת ומשווקת טרמינלים לווייניים (VSAT) המשמשים כציוד קצה לתקשורת לוויינית עם התמקדות בשוק תדרי ה-Ka. בנוסף, משווקת גילת אנטנות בעלות פרופיל נמוך לתקשורת לוויינית בתנועה (SOTM) ואת הדור הבא של מגברי ההספק והמודמים. גילת אף מספקת פתרונות רשת מנוהלת, שירותי תקשורת לוויינית לטלפוניה באזורי פריפריה וקישוריות אינטרנט באמצעות החברות הבנות שלה בארה"ב, פרו וקולומביה.

עם למעלה מ-25 שנות ניסיון ולמעלה ממיליון מוצרים שנמכרו בלמעלה מ-85 מדינות, גילת מספקת לארגונים, ספקי שירות ומפעילי תקשורת פתרונות תקשורת לוויינית לרשתות סלולר, בנקים, חברות קמעונאיות, המגזר הממשלתי ותקשורת באזורי פריפריה. גילת אף מאפשרת לגופי ביטחון ומודיעין להטמיע פתרונות תקשורת בפרופיל נמוך לטובת תקשורת לוויינית בתנועה עבור כוחות קרקע, אוויר ויבשה באמצעות פתרונות ה- SOTM עתירי הביצועים פרי פיתוחה. למידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה www.gilat.com.

אודות ServiceWise
חברת ServiceWise ישומים עסקיים בע"מ מספקת שירותי ייעוץ ויישום בתחום ה-CRM, לניהול קשרי לקוחות ומערך השירות בארגון. לחברה, שותפת זהב של חברת Salesforce.com בישראל, מובילת קטגוריית SaaS CRM בעולם, ניסיון רב בהטמעת המערכת בארגונים בכל סדר גודל. בין לקוחותיה חברות מתחומים מגוונים במשק לרבות הייטק וכן ארגונים ללא כוונת רווח.
המערכת של Salesforce.com, שהוקמה ב-1999 ונסחרת בבורסת NYSE, הינה מערכת מבוססת web במודל Software-as-a-Service, ומיושמת ע"י מומחי החברה בהתאמה לאופי פעילותו של הלקוח. מערכת זו משמשת את שדרת הניהול, המכירות, השיווק ונציגי השירות ומספקת להם מגוון גדול של כלים המאפשר לבצע את כל התהליכים העסקיים בתחום זה. ל-Salesforce.com מעל 125000 לקוחות ברחבי העולם.
אתר הבית של Service-Wise: www.service-wise.com
אתר הבית של SalesForce: http://www.salesforce.com/




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il