TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מג'יק תעשיות תוכנה בחרה בבלאט לפידות ליישם מערכת Salesforce.com CRM


בסניפי החברה ברחבי העולם
חברת בלאט לפידות יישומים ארגוניים, שותפת זהב של Salesforce.com בישראל, נבחרה על ידי מג'יק תעשיות תוכנה (ת"א: מגיק; נאסד"ק: MGIC), ספקית בינלאומית של פלטפורמות תוכנה לאפליקציות ענן, מובייל ואינטגרציה עסקית, להטמיע מערכת Salesforce CRM ולתמוך בפרויקט אינטגרצייה בין SAP ל-Salesforce. המערכת יושמה ב-9 שפות, ומשמשת את אנשי המכירות, השיווק, התפעול, הכספים וההנהלה של מג'יק בכל סניפי החברה ברחבי העולם. היקף הפרויקט – 800 אלף ₪.

מג'יק תעשיות תוכנה בחרה לאחד את כלל פעילות ה-CRM (Customer Relationship Management) שלה בפלטפורמת Salesforce, על מנת לספק תובנות בזמן אמת לפעילויות מסחריות, לשפר את מהירות ודיוק תהליכי ותחזיות העבודה, ולספק לעובדי החברה כלים ייחודיים ומותאמים אישית לצרכיהם על מנת לייעל את עבודתם ולהגדיל את ההזדמנויות העסקיות. בנוסף, מג'יק תעשיות תוכנה עתידה לכלול במערכת היבטי מדיה חברתית, מובייל ואינטגרציה.

הפרויקט החל באפריל 2012, וצפוי להסתיים בסוף 2013. השלב הראשון בפרויקט הושלם לאחרונה, ומאפשר לאנשי השיווק במג'יק תעשיות תוכנה לעקוב אחר לידים ולבצע חישובי ROI לפעילותם. שלב זה כלל אינטגרציה בין מערכת השיווק האוטומטית Marketo ופלטפורמת Salesforce.com. בנוסף, השלב הראשון כלל שילוב פתרון Chatter, הרשת החברתית הארגונית של Salesforce.com, המשפר את שיתוף הפעולה הגלובלי ויכולת העברת מידע בין ומגבירה את הנגישות והתפוקה של העובדים ע"י חיבור באמצעות מכשירי מובייל.

השלב הבא בפרויקט יכלול אינטגרציה עם מערכת ה-SAP ERP של מג'יק תעשיות תוכנה באמצעות פלטפורמת אינטגרציה פרי פיתוחה ויישום מודול customer service של Salesforce.com, מה שיספק מבט של 360 מעלות על לקוחות החברה ויגביר את היעילות התפעולית ע"י אוטומציה של תהליכים עסקיים.

"צוות הפרויקט של בלאט לפידות היה קשוב מאוד לאורך הפרויקט המורכב, והיה תענוג לעבוד עמו. הניסיון והמומחיות של הצוות עזרו לנו להגדיר את המתודולוגיה הגלובלית שלנו ואפשרה להם לפתח פתרונות מותאמים לצרכינו במהירות", ציינה טניה עמר, סמנכ"לית שיווק במג'יק תעשיות תוכנה. “בדומה להרבה מלקוחותינו, אנו גאים להשתמש בפלטפורמת Magic xpi פרי פיתוחנו, עם ממשקים המאפשרים חיבור בין מערכות Salesforce.com ו-SAP".
"מערכות CRM 'מסורתיות' אינן מספקות לארגונים את היתרונות הנדרשים בסביבה העסקית והתחרותית של ימינו", אמרה מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות, "פלטפורמת Salesforce והגישה העסקית האסטרטגית של מג'יק תעשיות תוכנה, לרבות השימוש החכם של החברה בכלים החדשניים של Salesforce.com ובכלי האינטגרציה של מג'יק תעשיות תוכנה עצמה, מדגימה בבירור כיצד ניתן למקסם ROI ולנהל מאגר לקוחות ותהליכים עיסקיים בדרך דינמית ויעילה ביותר".
קומרוב הוסיפה, כי "עבורנו, פרויקטים גלובליים מהסוג הזה הם תמיד מאוד מאתגרים ומהנים מכיוון שהם כוללים עבודה משותפת עם מספר גורמים שונים בתוך הארגון. שיתוף הפעולה יוצא הדופן של כלל עובדי מג'יק תעשיות תוכנה, בעלי תפקידים שונים בסניפי החברה ברחבי העולם, תרמו רבות להצלחת הפרוייקט ולמימוש מרבי של היכולות אותן מציעה פלטפורמת Salesforce.com".





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il