TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

גיוון אימג'ינג: תגובה לדוחות רבעון רביעי שנת 2012


גיוון
המלצת קניה, מחיר יעד 20$
סטיבן טפר, אנליסט הפארמה והביומד של הראל פיננסים, בתגובה לדוחות לרבעון רביעי של 2012 של גיוון אימג'ינג: " אנו ממשיכים להמליץ על המניה בקניה, אך מורידים מעט את מחיר היעד ל-20$ (מ- 22$). הורדת המחיר משקפת את הצמיחה המתונה הצפויה לשנה הקרובה, העיכוב הקל בתהליכי האישור של הקפסולה למעי-הגס, וביטול המו"מ למכירה מלאה של החברה, לצד אי-הוודאות לגבי זהותם של הקונים הפוטנציאלים והמחיר שיהיו מוכנים הקונים לשלם לדסק"ש עבור מניות השליטה."

בעקבות הצמיחה האפסית, העיכוב הקל ב- PillCam Colon והורדת גיוון מהמדף, אנו מורידים מחיר יעד ל-20$

גיוון פרסמה דוחות לרבעון רביעי של שנת 2012, עם הכנסות של 48.7 מ' ד', ועם רווח מתואם של 25 סנט למניה, מתחת לציפיות. גם בסיכום שנתי מכירות של 180.5 מ' ד', מעט מתחת לרף התחתון שהציבה חברה (190-185 מ' ד'), ורווח של 72 סנט בחלק התחתון של טווח התחזיות של החברה (80-70 סנט), וגם זה בזכות שיעורי מס נמוכים משמעותית מהמצופה.
התוצאות פושרות וממשיכות לשקף העדר צמיחה, לא רק במוצר הדגל למעי-הדק, PillCam SB, אלא השנה גם במוצרי האבחון הפונקציונליים, שנרכשו בשנים האחרונות. היקף המכירות של קפסולות PillCam SB ב- 3 השנים האחרונות צמח בכ-1.8% בלבד בממוצע שנתי, עם צמיחה כמעט אפסית באמריקה ובאירופה.

החברה הגדירה יעדים לשנת 2013, למכירות שבין 195 ל - 205 מ' ד', ורווח נקי מתואם שבין 80 ל- 88 סנט למניה, נמוך מהציפיות בשוק. החברה מקווה לצמיחה דו ספרתית כתוצאה מהשקת גרסה מתקדמת לקפסולה למעי הדק PillCam SB3, הגברת השימוש לניטור מחלת הקרון וציפייה להתאוששות במכירות ביפן ובסין.
מוצר הצמיחה המרכזי של החברה, PillCam Colon2, לאיתור פוליפים וסרטן במעי הגס, ממתין לאישורים של הרשויות הרגולטוריות בארה"ב וביפן, שצפויים ברבעון הרביעי של 2013, עיכוב קל יחסית להערכות קודמות. אך כבר במאי הקרוב, בכנס ה- DDW, החברה מתכוונת לחשוף את התוצאות של הניסוי הקליני הגדול שבוצע בארה"ב, מהלך שצפוי להקטין את אי-הוודאות סביב הסיכויים לקבלת האישור בארה"ב. להערכתנו, למרות שפוטנציאל השוק בארה"ב הצטמצם, אם יתקבלו אישורי השיווק, החברה תוכל להכפיל את היקף המכירות תוך 5 שנים.
אנו ממשיכים להמליץ על המניה בקניה, אך מורידים מעט את מחיר היעד ל-20$ (מ- 22$). הורדת המחיר משקפת את הצמיחה המתונה הצפויה לשנה הקרובה, העיכוב הקל בתהליכי האישור של הקפסולה למעי-הגס, וביטול המו"מ למכירה מלאה של החברה, לצד אי-הוודאות לגבי זהותם של הקונים הפוטנציאלים והמחיר שיהיו מוכנים הקונים לשלם לדסק"ש עבור מניות השליטה.

ההכנסות של גיוון ברבעון צמחו בכ-0.5% בלבד, כתוצאה מהרכישה של SmartPill ומצמיחה קלה במכירות של PillCam SB בארה"ב, שקוזזו משחיקה במכירות PillCam SB באירופה (במשבר כלכלי) ובאסיה-פסיפיק (חולשה בסין), ושחיקה קלה במוצרי האבחון הפונקציונאליים לדרכי העיכול בארה"ב.

הרווחיות של גיוון נפגעה קלות כתוצאה מהוצאות גולמיות ותפעוליות גבוהות יותר הקשורות לרכישה של SmartPill, והוצאות פיתוח עסקי, שכנראה קשורות להעמדת החברה למכירה. ברמה השנתית, הרווח הנקי המתואם למניה צמח מעל 10%, ברובו הגדול מירידה חדה בשיעורי המס.
מודל רב-שנתי

בברכה,
סטיבן טפר,
אנליסט פארמה וביומד


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il