TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

IT והביזנס אינם רואים עין-בעין כשהדבר מגיע לחדשנות בתחום ה- Mobile


סימנטק
מחקר חדש של סימנטק ו-Economist Intelligence Unit מבליט את החשיבות של פיתוח ניידות להגברת תחרותיות
חברת סימנטק (Symantec) פרסמה תוצאות מחקר הנקרא Fonts of Innovation - Mobile Development in the Business, החוקר את הנושא של חדשנות ניידת (Mobile) בתוך ארגונים ב- EMEA(אירופה, מזרח תיכון ואפריקה).

ככל שיותר פעילויות עסקיות מתבצעות תוך שימוש בטכנולוגיות ניידות חכמות, התחרותיות של חברות תלויה יותר ויותר ביכולתן ליצור בקביעות רעיונות חדשים עבור פיתוח נייד.

רשת החדשנות בתוך ארגונים זוכה לתפוצה רחבה הודות למגמות "ההצטרכנות" (Consumerization) ו"הבא את המכשיר שלך" (BYOD), בהן עובדים משתמשים במכשיריהם וביישומיהם הפרטיים בעבודה.

עם זאת, המחקר, אשר כלל כ-250 נשאלים, כולל מישראל, מצביע על נתק בין פונקציית ה-IT ושאר הארגון העסקי כאשר מדובר בפיתוח נייד. פחות מ-10 אחוז מהמשיבים לסקר שאינם אנשי IT, מאמינים כי עמיתיהם מה-IT הינם "חדשניים מאוד" בזירה זאת.

המחקר, שבוצע על ידי ה-Economist Intelligence Unit בשיתוף סימנטק, מצביע על תחומי התנגשות אחרים. יותר מ-50 אחוז ממשתתפי הסקר מאמינים כי מחלקות IT מתנגדות בפועל לכל רעיון חדש על ניידות שיכול לצוץ בחלקים אחרים של העסק.

נראה כי מתחים אלה גבוהים יותר בחברות שירותים פיננסיים. 62 אחוז מהמשיבים ממגזר זה אומרים כי מחלקות IT הודפות רעיונות המגיעים מחלקים אחרים של הארגון. אכן, כמעט מחצית (46 אחוז) מעובדי IT מכל התחומים, מודים כי זה המצב.

"מגמות 'הצטרכנות' (Consumerisation) והעלייה של 'הבא את מכשיריך ויישומיך', הובילו לכך שמכשירים חכמים וטכנולוגיה ניידת באמת מחלחלים לעסקים, ותימשך ההשפעה הניכרת של כך על ארגונים", אמר גרג דיי, CTO אבטחה בסימנטק EMEA. "חדשנות ניידת תעזור לקדם הצלחה עסקית בארגון, ותדרוש שיתוף פעולה בין IT והעסק במיוחד ביחס לנושא הרחב של טכנולוגיה ומכשירים חכמים".

בין הממצאים העיקריים מהמחקר:
• נתק בין מקצועני IT ומקצוענים עסקיים כאשר הדבר מגיע לחדשנות ניידת – פחות מ-10 אחוזים מהמשיבים שאינם אנשי IT, מאמינים כי IT הנו "חדשני מאוד" בתחום זה. יותר מ- 50 אחוז חושבים שפונקציית ה-IT מתנגדת לרעיונות ניידים חדשים הנובעים ממקורות אחרים. מתח זה עמוק במיוחד בחברות שירותים פיננסיים.
• מקורות של רעיונות חדשניים משתנים בהתאם לסוגי השירותים המעורבים – מחלקת ה-IT נראית כיזם העיקרי בארגון של רעיונות לשיפור עבודה ניידת של עובדים. עם זאת, כאשר הדבר מגיע לשימוש בטכנולוגיה ניידת לשיפור אינטראקציות עם לקוחות, גופי מכירות ושיווק הנם המקורות הראשיים של רעיונות.
• ניצוץ של תקווה: IT כבר אינו מבודד – סימן מעורר תקווה הנו שמחלקות IT נראות פחות מבודדות בתוך ארגונים מאשר בעבר. כ- 33 אחוז מהמשיבים אומרים כי פונקציית ה- IT "מאוד משתפת פעולה" בפיתוח שירותים ניידים, בעוד שרק 13 אחוז חשבו כך לפני שנתיים.
• התשובה טמונה בשיתוף פעולה - בתוך כל הראיות למתיחות בין IT והעסק, יש הכרה ברורה מכל הצדדים שאספקת חדשנות ניידת אמיתית דורשת את שיתוף הפעולה הפעיל של אנשי IT ואנשי מחלקות אחרות של העסק כאחד. כפי שאחד המרואיינים אמר, על ה-IT לגרום לכך ששיתוף פעולה כזה יתממש.
"תחרות עוזרת לעתים קרובות לעודד חדשנות טובה יותר, אך עלולה גם להיות לא פרודוקטיבית אם משמעותה ש-IT והעסק נעולים כל אחד ברעיונותיו ביחס לפיתוח נייד", אמר דניס מקקולי, מנהל מחקר טכנולוגיה גלובלי ב- Economist Intelligence Unit ועורך הדו"ח. "שיתוף פעולה אמיתי בחדשנות ניידת הנו הכרחי", הוא אמר, והוסיף כי המשימה מוטלת על IT לגרום לכך שחדשנות תעבוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il