TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

נייס מציגה מגוון פתרונות אבטחה מתקדמים בכנס הבינ"ל השני לבטחון המולדת


נייס
רעננה, ישראל, 4 בנובמבר, 2012, נייס מציגה את מגוון פתרונות האבטחה המובילים והאינגרטיביים שלה במהלך הכנס הבינלאומי השני לבטחון המולדת (Israel HLS), המתקיים בתאריכים 11 -14 בנובמבר, במרכז הירידים והקונגרסים בתל אביב. כמעניקת חסות פלטינום לכנס, מציגה נייס את פתרונותיה באירוע הפתיחה של הכנס ובתצוגה.
כנס Israel HLS 2012 יתמקד בנושאים בוערים בתחום בטחון המולדת, ובכלל זאת אבטחת סייבר, ערים חכמות, הגנה על תשתיות חיוניות ומוּכנוּת לארועי חירום. כ-800 ינציגי ממשל, רשויות ציבוריות וגופים מובילים בתחום ה-HLS מרחבי העולם יגיעו לכנס על מנת לשתף בידע ובנסיון שלהם, וללמוד כיצד ניתן להגביר את יכולות האבטחה תוך שילוב הידע התפעולי עם הכלים המתקדמים ביותר הדרושים להתמודדות עם איומים חדשים.

"אתגרי הבטיחות והאבטחה שארגוני בטחון מולדת בעולם מתמודדות עמם נעשים מורכבים יותר ויותר", אומר ירון צואלה, נשיא החטיבה הבטחונית וסמנכ"ל בכיר לתפעול עסקי בנייס. "ככל שמספר ערוצי התקשורת וכמויות המידע הולכים וגוברים בקצב מהיר, היכולת לנתח את זרם המידע ולהבין את תוכנו ומשמעותו הינה בבחינת יכולת קריטית, אשר מאפשרת חיזוי, ניהול, חקירה ומניעה של ארועי אבטחה".

ירון צואלה ישתתף בארוע הפתיחה של הכנס, לצד שרי ממשלה וגורמים בכירים נוספים. במהלך הכנס, מארק גזית, מנכ"ל חטיבת פתרונות מודיעין בנייס, ינחה פאנל בנושא סייבר, ואביב בכר, סגן נשיא פתרונות אבטחה (ישראל) בנייס, יקח חלק בפאנל בנושא אתגרי בטחון המולדת בערים חכמות.

מגוון פתרונות האבטחה המובילים של נייס מוצגים בביתן נייס בתערוכה בביתן נותני חסות פלטינה בסמוך לכניסה הראשית, שם ידגימו נציגי החברה כיצד יכולים גופי אבטחת המולדת להגביר את מערכות האבטחה והבטיחות לטובת המדינה, העיר והתושבים. בין הפתרונות המוצגים:

•ניהול מצבים בטחוניים Situator) (NICE
•פתרון אבטחת וידאו מבוסס-IP (NiceVision)
•פתרון הקלטת אודיו
•תיחקור וחקירת ארוע תוך שחזור מלא של הארוע באמצעות מגוון ערוצי מולטימדיה (NICE Inform)

לפרטים נוספים אודות הכנס: www.israelhls2012.com


NICE Security
מגוון פתרונות חטיבת האבטחה והביטחון עונה על צרכיהם של ממשלות וארגונים בעזרת פתרונות לניתוח כוונה המאפשרים מלחמה בפשע ובטרור על ידי חיזוי וניהול אירועי אבטחה, ביטחון וסיכונים תפעוליים. מגוון הפתרונות מאפשר ניטור, ניתוח ושילוב מידע המגיע ממספר רב של סנסורים ומערכות אבטחה, בכללם קול, וידאו, רדיו, מערכות מיקום גיאוגרפי ואינטרנט על גבי תשתית המיועדת לאחד מידע המתקבל מערוצים שונים ולהפיק ממנו תמונה תפעולית אחידה. פתרונות האבטחה והביטחון של נייס מאפשרים לארגונים לפעול באפקטיביות ובזמן אמת על מנת למנוע, לנהל ולתחקר אירועים ביטחוניים, ולהבטיח פתרון, תדרוך מהיר ושיפור מתמשך של מערך האבטחה. פתרונות האבטחה והביטחון של נייס מיושמים במערכות תחבורה, תשתיות חיוניות, מרכזי ערים וארגונים ברחבי העולם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il