TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

ASUSעושה זאת שוב בתערוכת Computex 2012:


חושפת מחשבים אולטרה ניידים שהם גם טאבלטים, משיקה את הפתרון המושלם לעידן הענן וזוכה בשישה פרסים יוקרתיים
במסיבת עיתונאים מוקדמת שהתקיימה אתמול (4.6) הציג נשיא החברה, ג'וני שיי, אתA.O.C.C, הענן הציבורי שלASUS, המשלב שרותי תוכנה עם התקן העברה אולטימטיבי לפלטפורמה אחת. עוד חשפה החברה את ה- ASUS TAICHI, מחשב אולטרה נייד בעל שני מסכים: אחד לשימוש כטאבלט ואחד לשימוש כמחשב נייד, ואת ה-Transformer Book, המוצר הראשון בעולם שהופך ממחשב אולטרה נייד לטאבלט בשניות בודדות ועל ידי לחיצת כפתור פשוטה, לניתוק המסך. במסגרת התערוכה זכתה ASUS בשישה פרסי טכנולוגיה יוקרתיים, והציגה שורת מוצרים חדשניים.



"ב-ASUS חיכינו זמן רב לבואו של העידן הזה. אנו מאמינים שתכנון פתוח ומאוזן יכול לספק את הפתרון הטוב ביותר לעידן מחשוב הענן" כך הציג נשיאASUS העולמית, מר ג'וני שיי, את ה-A.O.C.C.: ASUS Open Cloud Computing, הענן הציבורי שלASUS המשלב שרותי תוכנה עם התקן העברה אולטימטיבי לפלטפורמה אחת.



במסגרת מסיבת העיתונאים הציג שיי את ה-ASUS TAICHI, מכשיר מעוצב המצויד בשני מסכים, בגודל 11.6" או 13.3", המשמש, כאשר הוא פתוח, כמחשב אולטרה נייד חזק, קל ודק במיוחד. בצדו האחורי של המכשיר נמצא מסך מגע מלא, הפותח עולם חדש של אפשרויות ושל גמישות השימוש. עם סגירת המכשיר, המצויד במקלדתQWERTY מלאה, הוא הופך לטאבלט multi-touch. שני המסכים, החיצוני והפנימי, של ה-ASUS TAICHI מספקים גישה לחומרה זהה ולביצועים עוצמתיים עם מעבדי הדור השלישיIntel ® CoreTM ויחד עם זאת הם מתפקדים כמוצרים עצמאיים לחלוטין, כך ששני אנשים יכולים לעבוד על גביהם במקביל ללא הפרעה. מוצר חדשני נוסף שהוצג באירוע הוא ה- ASUS Transformer Book, המוצר הראשון בעולם המכיל טאבלט ומחשב אולטרה נייד במכשיר אחד, עם אפשרות למעבר קל, מהיר ונוח בין השימושים השונים. זהו מוצר המיועד למשתמשים השואפים ליהנות מהיתרונות של מחשב לוח אך עדיין מעוניינים באפשרות ליהנות גם ממחשב אולטרה נייד מבוסס מערכת ההפעלהWindows. ה-Transformer Book מצויד במעבדי הדור השלישיIntel ® Core™ vעם כרטיס גרפי נפרד, כונן SSD, טכנולוגיית ASUS Sonic Master לחווית סאונד מתקדמת ומצלמת 5MPלצילום סטילס ווידאו. עוד מצויד המכשיר במסך Full HDאיכותי בגודל 11.6" או 13.3" ומקלדתQWERTY מלאה.



במהלך מסיבת העיתונאים והתערוכה חשפה החברה גם את ה-ASUS AIO, מוצר המשלב מחשב לוח בעל מסך מגע ו-All in One PC, עם מסך בגודל 18.4" ויכולת מתקדמת לעבודה גם במערכת ההפעלהAndroid וגם במערכת ההפעלהWindows, זאת נוסף לשני טאבלטים מבוססי מערכת ההפעלהWindows מביתMicrosoft:ASUS Tablet 810 ו-ASUS Tablet 600. שני מחשבי הלוח כוללים את הדור הבא של מעבדיIntel®AtomTM, זיכרון בנפח 2GB, מסך בגודל 11.6" עם טכנולוגייתIPS+ לתצוגה אידיאלית בכל תנאי, בפנים או בחוץ, וטכנולוגייתASUS Sonic Master לחווית סאונד מתקדמת.



במסגרת תערוכתComputex 2012 זכתה חברתASUS בשישה פרסי טכנולוגיה יוקרתיים, ביניהם פרסי זהב, בקטגוריות שונות כגון מחשוב ומערכות, חדשנות חכמה, בידור דיגיטאלי, תקשורת וטכנולוגיה ירוקה לשמירה על הסביבה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il