TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

כלל פיננסים ברוקראז'. מלאנוקס - ה- Real-Time כבר כאן, רשמים מכנס Oracle Technology Day 2012‎


מלאנוקס
ביקרנו אתמול בכנס Oracle Technology Day 2012. הכנס נתן הזדמנות להבין יותר לעומק מאנשי אורקל את חשיבות טכנולוגיית אינפיניבנד ב-Exadata ובפתרונות החדשים, כמו כן לשמוע את הפרספקטיבה של שותפיה של אורקל לגבי משמעות ה-Big-Data ו-Real-Time Analytics בעולם הארגוני.
אורקל מעין לקוח שבוי. לאחר שביססה את פתרון הליבה ל-Data Center על טכנולוגיית אינפיניבנד, ה-Exadata, אורקל פועלת כמעין "לקוח שבוי" של מלאנוקס. בנוסף ל-Exadata, אורקל משווקת מערכות חדשות מבוססות אינפיניבנד - Exalogic (מחשוב ענן), ZFS (אחסון), SPARC ו- SuperCluster (שרתים), Exalytics (Analytics) ולאחרונה בתחום ה-Big-Data –Big Data" Appliance". מלבד מאפייני חדשנות שונים, אחד היתרונות המרכזיים שאורקל מדגישה בפני לקוחותיה היא התועלת הנובעת מחיבור הפתרונות באמצעות טכנולוגיית חיבוריות (interconnection) אחידה – אינפיניבנד.


המספר הנוסף ב-Exadata. אורקל משווקת את ה-Exadata כפתרון הוליסטי לניהול ה-Data Center. המערכת מבוססת על שרת מרכזי וחומרת אחסון המריצים מערכת הפעלה משותפת כאשר אורקל מספקת את המעטפת למכלול הפתרונות. היתרונות הנגזרים מכך הם שיפור משמעותי בביצועים והימנעות מחבלי הלידה הטיפוסיים של אינטגרציה וכיוצ"ב. משיחות עם אנשי אורקל קיבלנו את הרושם כי בנוסף ליתרונות הללו, גם בהיבט התחרותי, באורקל רואים בטכנולוגית אינפיניבנד גורם בידול משמעותי בכל הקשור למהירות המערכת – אחת התכונות הבולטות ב-Exadata (מה שבאורקל נוהגים לכנות "10x Faster").



הגידול בנתונים מכתיב כללי משחק חדשים. מנכ"ל אינטל ישראל, סיני ברקת ציין כי אינטל מצפה לגידול של בין x10 ל-x16 בכמות הנתונים בשנתיים הקרובות וכי גם בהסתכלות ארוכת טווח, תהליך גידול הנתונים נמצא רק בתחילת דרכו. עוד ציין כי אינטל נמצאת בעיצומו של פיתוח מעבד בעל יכולת שלTeraflop (המסוגל לטריליון טרנזקציות בשנייה) המתוכנן לצאת כבר בשנה הבאה. סנמכ"ל טכנולוגיה בבזק דיבר על חשיבות ניתוח נתונים בזמן אמת – יכולת המאפשרת לבזק לנתח דפוסי מכירות ולהתריע על תקלות ושינוי דפוסים ברזולוציה של שעות בודדות.



עידן ה- Real-Timeכבר כאן. שני מוטיבים חוזרים ששמענו מבכירים באינטל, בזק ושותפות נוספות של אורקל הם תופעת הגידול אקספוננציאלי בנתונים והערך הרב שמפיקים ארגונים מניתוח נתונים ב Real-Time. שניהם מאפיינים מרכזיים בטכנולוגיית אינפיניבנד של מלאנוקס על פני פרוטוקולים מתחרים כמו Ethernet ו-Fiber-Channel. גם בפנלים שעסקו בשאלת הישימות של Big-Data עבור ארגונים בסדרי גודל מקומיים, עלתה החשיבות של ניתוח הנתונים ב-Real-Time כבר היום.



כמה שווה אורקל למלאנוקס? לדעתנו הרבה. מלבד התרומה העקיפה "כנותנת חסות" לאינפיניבנד, בזכות ה-Exadata בלבד, אורקל מהווה את הלקוחה השלישית בגודלה אחרי HP ו-IBM, עם תרומה של מעט פחות מ-10% מסך ההכנסות. להערכתנו, עם חדירה משמעותית יותר של אפליקציות ה-Exalogic, ZFS, ו-Exalytics (הושקו רק בחודשים האחרונים), אורקל צפויה להפוך למרכיב משמעותי יותר עבור מלאנוקס ב-2013.



לאחר האימוץ הרחב של אינפיניבנד בשוק הארגוני על ידי אורקל, נותרה השאלה איזה שחקנית גדולה תלך בעקותיה ומתי?



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il