TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת TranzMate גייסה 3.5 מיליון דולר מקרן ג'מיני וקבוצת BRM


חברת TranzMate גייסה 3.5 מיליון דולר מקרן ג'מיני וקבוצת BRM
חברתית לנוסעי התחבורה ציבורית, הודיעה כי השלימה בימים אלה סבב גיוס הון של 3.5 מיליון דולר מקרן ג'מיני וקבוצת BRM. החברה השיקה בחודש שעבר גרסת "בטא" עבור מכשירי אייפון ואנדרואיד.

האפליקציה הנעזרת בחכמת ההמונים (Crowd Source), מאפשרת לנוסעי התחבורה הציבורית תכנון מסלול מכל נקודת מוצא לכל יעד בישראל, מספקת מידע על כל מפעילי התחבורה הציבורית, ניווט רגלי בין תחנות ומידע בזמן אמת באשר לזמן הגעת האוטובוס לתחנה. בנוסף,האפליקציה משדרת התראות בנוגע לאירועים חריגים המתרחשים בתחבורה הציבורית, המגיעים ממפעילי התחבורה הציבורית ומדווח קהילת הנוסעים.

האפליקציה זכתה לתגובות חמות ולעשרות אלפי הורדות כבר בשבועות הראשונים והחברה מדווחת על שימוש יום יומי של אלפי נוסעים מכל חלקי הארץ.

מנכ"ל TranzMate ניר ארז מסר כי, "חברת TranzMate הוקמה כדי לשנות את חווית הנסיעה בתחבורה הציבורית בארץ ובעולם. המטרה היא לספק לנוסעי התחבורה הציבורית מידע עדכני באופן שוטף, המנטרל את חוסר הוודאות באשר ללוחות הזמנים של התחבורה הציבורית, מגוון אפשרויות הנסיעה בה, שינויים ועוד. המידע המסופק מגיע ממקורות שונים כולל שימוש אינטנסיבי במידע הזורם מקהילת הנוסעים. נוסף לכך אנו מאמינים ומקווים ש TranzMate תעודד גם נהגי כלי רכב פרטיים, לעבור ולנסוע בתחבורה ציבורית לטובת כולנו.

הכסף שגויס יאפשר האצה משמעותית בפיתוח יכולות המוצר וכן בניית תשתית להפצתו במטרופולינים נוספים בעולם. אנו ממשיכים לדבוק במודל בו האפליקציה ניתנת בחינם, לרווחת כל משתמשי התחבורה הציבורית באשר הם."

לדירקטוריון החברה הצטרף גם אורי לוין , מייסד ונשיא חברת Waze.

ערן וגנר שותף בג'מיני מסר כי, " TranzMate מביאה מהפכה לשוק ענק הצמא לחדשנות ודורש התייעלות. באמצעות טכנולוגיה ייחודית, רותמת החברה את הציבור המשתמשים ליצירת שינוי משמעותי בחוויית הנסיעה בתחבורה ציבורית ובדרך תורמת לחיסכון בזמן, הורדת מתח ושיפור איכות האוויר במרכזי ערים ברחבי העולם. זוהי זכות אמתית להשקיע בחברה שיש בה את היכולת לגעת ולהשפיע על חייהם של אנשים כה רבים עם אפקט סביבתי חיובי. אנחנו מאמינים בצוות המוביל של החברה וביכולתה לממש את החזון.”


"אין ספק שההישגים בישראל הם רק תחילת המהפכה", אמר ערן ברקת, שותף ב-BRM , "העולם הופך לעולם מחובר, חוכמת ההמונים מצד אחד ושיתוף המידע מצד שני הם היתרון המשמעותי של TranzMate ולכן אנחנו מאמינים שתהפוך למובילת שוק. למיליוני המשתמשים בתחבורה הציבורית ברחבי העולם הפתרון של TranzMate ישמש עד מהירה ככלי עזר יומיומי ויהפוך את חוויות השימוש בתחבורה הציבורית לנוחה, מהירה ונעימה יותר."

אודות TranzMate

חברת TranzMate הוקמה בשנת 2011 על ידי ירון עברון (סמנכ"ל פיתוח עסקי) בעלי חברת תכנון תנועה ותחבורה ואחד ממהנדסי התחבורה הבכירים בישראל, מהנדס התוכנה רועי ביק (סמנכ"ל טכנולוגיות) וניר ארז (מנכ"ל) יזם הייטק ושותף בקבוצת האחזקות EYRON.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il