TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

קספרסקי משיקה שירות חדש וחינמי לבדיקות מחשבי מק נגועים


קספרסקי אנטי וירוס
בעקבות חשיפת רשת הבוטים Flashfake
שמסכנת מחשבי מק ברחבי העולם, משיקה קספרסקי שירות פשוט וחינמי שיגלה אם המק שלכם נגוע – וינקה אותו מהקוד הזדוני

מומחי מעבדת קספרסקי ניתחו לאחרונה את רשת הבוטים Flashfake וגילתה שמחוברים אליה 670 אלף מחשבים נגועים, 98 אחוז מהם הם מחשבים מבית אפל שמריצים את מערכת ההפעלה Mac OS בגרסאות שונות. זוהי ה"מגיפה" החמורה ביותר למחשבי אפל שתועדה עד כה. רוב המחשבים הנגועים נמצאים בארה"ב (300,917 מחשבים) אולם אלפים ועשרות אלפי מחשבים נדבקו גם באירופה ובשאר העולם.

מעבדת קספרסקי משיקה שירות חינמי לאיתור הקוד הזדוני במחשבי מק ולהסרתו. משתמשים יכולים לבקר באתר FlashbackCheck אתר מיוחד שהוקם לשם סריקה מקוונת של המחשב – ולהסיר את הקוד הזדוני באמצעות כלי ייעודי.

בשבוע שעבר ניתחו מומחי קספרסקי את נוזקת Flashfake ואיתרו מספר שמות דומיין שבהם ככל הנראה שהשתמשו ההאקרים לשליטה ובקרה של רשת הבוטים. בכך, יכלו המומחים לנטר את הרשת, לנתח את מבנה התקשורת של פושעי הסייבר עם המחשבים הנגועים ולבנות כלי שיחסום אותה.

בימים האחרונים איתרו מומחי קספרסקי ירידה במספר הבוטים הפעילים ברשת: בשבוע שעבר עמד מספרם על 650,748 ואילו בתחילת השבוע – 237,103 בלבד. עם זאת, אין בכך כדי להסיק שרשת הבוטים מתכווצת – שכן יתכן ומשתמשים רבים סגרו את המחשבים שלהם כשיצאו לטיולים בחופשות החגים (פסח, פסחא). המחשב אינו מתקשר עם בקרת הרשת כשהוא כבוי.

לאחר החיבור לרשת הבוטים, הפעילה מעבדת קספרסקי שרתים שיירטו את מספרי הזיהוי החד ערכיים (UUID) של המחשבים הנגועים. בכך, יכולים משתמשים לגלות אם המחשב שלהם נפרץ.

כיצד לגלות אם המק שלי נגוע? איך מנקים אותו?
היכנסו לאתר FlashbackCheck.
הזינו את ה-UUID של המחשב שלכם.
אם המחשב נגוע, הורידו את כלי הסרת Flashfake מאתר קספרסקי בלינק זה והפעילו אותו.
אפשרות נוספת היא להוריד את גרסת הניסיון החינמית של Kaspersky Anti Virus למק. הגרסה מעודכנת בכלים ייעודיים להסרת Flashfake.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il