TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

קבוצת קומסק מתרחבת – מגייסת 20 עובדים


קבוצת קומסק הודיעה לאחרונה כי בכוונתה לגייס 20 עובדים למשרדיה בארץ ובחו"ל בחודשים הקרובים, בנוסף ל-140 העובדים בחברה.
מדובר על התרחבות נוספת של פעילות החברה, שגייסה בשנה החולפת 30 עובדים.

קבוצת קומסק הינה החברה הגדולה והוותיקה בישראל בתחום אבטחת מידע וניהול סיכונים. החברה מציעה ללקוחותיה שירותים ומוצרים בתחום אבטחת מידע, הכוללים אבטחת אפליקציות, אבטחת תשתיות, פתרונות מעולם הסייבר, עולם הרגולציה, הסמכת תקן PCI ועוד. לקבוצה משרדים פעילים בישראל, באנגליה ובהולנד.


לחברה דרושים עובדים במגוון תפקידים, כגון יועצי אבטחת מידע אפליקטיבית ותשתיתית, מומחי סייבר ויועצי Forensic, מנהלי אבטחת מידע, מנהלי לקוחות ופרויקטים, יועצי מדיניות ונהלים ובקרת סיכוני /ITסיכונים תפעוליים, מנהלי מכירות של מוצרי אבטחת מידע ועוד.


"אבטחת מידע וניהול סיכונים הם תחומים רחבים, שבשנים האחרונות זכו למודעות רבה יותר ותפסו תאוצה", סיפרה שרון כהן, סמנכ"לית משאבי אנוש בקבוצת קומסק, "לאור הגידול בפעילות החברה והביקוש לפרויקטים מצד לקוחותיה, קבוצת קומסק נמצאת בתהליך התרחבות אינטנסיבי ומגייסת לשורותיה עובדים נוספים".


עוד הוסיפה כהן, כי "מלבד הכישורים המקצועיים, קבוצת קומסק שמה דגש על יצירתיות וכישורים אישיים. אנו מחפשים עובדים עם 'ראש גדול', שחושבים מחוץ לקופסא, אשר מסוגלים להתנהל באופן מקצועי ומסביר פנים מול לקוחות".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
6/4/12
1. נשמע כמו PR שיווקי שלא קשור לכלום - מוקי
מה זה משנה כמה הם יגייסו? משנה כמה הם משחררים כל שנה? למה אין כל נתון על גידול בכמות המועסקים לאורך השנים? אולי זה קיטון? נשמע כמו PR שיווקי שניתן למחזר כל שנה בלי קשר לכלום.
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il