TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

קומסקור: מעל מיליארד גולשים ביקרו באתרי גוגל במאי


גוגל
המדינות שמתוכן הגיעו מרבית הגולשים היו הודו (14.3%) ודרום אפריקה (13.5%)
חברת המחקר קומסקור פירסמה כי במהלך חודש מאי האחרון ביקרו באתרי גוגל יותר ממיליארד גולשים, שיא של כל הזמנים מאז הוקמה החברה ב-1998. מדובר בכל האתרים והשירותים שגוגל מפעילה.

המדינות שמתוכן הגיעו מרבית הגולשים היו הודו (14.3%) ודרום אפריקה (13.5%). בתחתית הרשימה נמצאות, מן הסתם, המדינות שבהן ישנה צנזורה נוקשה ביותר גם על האינטרנט, כגון דרום קוריאה וסין (פחות מ-1%).

במקום השני ברשימה נמצאים קבוצת האתרים של מיקרוסופט, המפעילה את מנוע החיפוש בינג, אשר רשמה צמיחה של 15% בהשוואה לשנה שעברה, עם 905 מיליון גולשים בחודש מאי.

הצמיחה המטאורית של פייסבוק הביאה אותה למקום השלישי ברשימה עם צמיחה של 30% ל-714 מיליון גולשים שונים. בכך תפסה פייסבוק את מקומו של האתר יאהו, שירד למקום הרביעי, זאת על אף צמיחה של 10.8% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

אולם, למרות שפייסבוק נמצאת במקום השלישי, היא עוקפת את גוגל בכל הנוגע לכמות הזמן שהגולשים מבלים באתר שלה: 250 מיליארד דקות בחודש מאי, לעומת 200 מיליארד דקות באתרי גוגל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il