TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מיזם התוכן האלקטרוני "עברית" ישיק אפליקציה לאייפד


עברית
לאחר הורדת האפליקציה למכשיר ניתן להתחיל לרכוש ספרים וליהנות מחוויית קריאה חדשה. את הספרים ניתן להוריד ישירות מהחנות ב-iPad עצמו או מאתר www.e-vrit.co.ilבקטגוריית "iPad"
השותפות במיזם התוכן האלקטרוני "עברית" - ניופאן, ידיעות טכנולוגיות וסטימצקי - ישיקו לקראת שבוע הספר אפליקציה ל-iPad, אותה יהיה ניתן להוריד חינם מה-App store. מדובר באפליקציה הראשונה בעולם המאפשרת קריאה של ספרים בעברית מימין לשמאל במכשירי ה-iPad.

לאחר הורדת האפליקציה למכשיר ניתן להתחיל לרכוש ספרים וליהנות מחוויית קריאה חדשה. את הספרים ניתן להוריד ישירות מהחנות ב-iPad עצמו או מאתר www.e-vrit.co.ilבקטגוריית "iPad". לאחר סיום הרכישה יש להיכנס שוב לאפליקציה והספר יופיע בתוך "הספרייה שלי" באפליקציה.

האפליקציה החדשה תאפשר להגדיל ולהקטין את הטקסט לקריאה נוחה ונעימה, להתאים את בהירות המסך, לבצע חיפוש חופשי בתוך הספר, לנווט בין עמודים ופרקים, לקבל מידע אודות הספר, להמשיך לקרוא מהעמוד האחרון בו קראו בספר ללא צורך בסימון ולקרוא את הספר בתצוגת אורך או רוחב.

מיזם "עברית" ישיק גם את אפליקציית "עברית לילדים" אשר מציע למכירה אפליקציות אינטראקטיביות של ספרי ילדים קלאסיים למכשירי iPad, iPhone ו-iPod touch. הספרים המשודרגים מציעים חלופה איכותית ומתקדמת לספרים שעליהם גדלנו ושעליהם אנו מגדלים את ילדינו, תוך הקפדה להישאר נאמנים לרוח הספר ועם זאת לגרום לילדי הדור הבא ליהנות ממה שמסכי המגע מסוגלים להציע.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il