TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

יניב בן-עטיה מונה לתפקיד ה- CTO של Ybrant Digital


יניב בן-עטיה, סמנכ"ל טכנולוגיות Ybrant Digital
בן עטיה מגיע ל-Ybrant Digital ממיקרוסופט ישראל בה שימש כ-CTO ומנהל קבוצת מומחי הפתרונות
Ybrant Digital (וויברנט דיגיטל), חברה גלובאלית המספקת שירותי שיווק מקוון לעסקים, סוכנויות פרסום ובעלי מדיה מקוונת ברחבי העולם, הודיעה על צירופו של יניב בן-עטיה לחברה בתפקיד CTO (סמנכ"ל טכנולוגיות).

במסגרת תפקידו יוביל בן-עטיה במקביל את חטיבת הטכנולוגיות Ybrant Fusion, וינחה את אסטרטגיית הפיתוח לכל מוצרי ושירותי החברה. הוא ידווח ישירות לקובי ניזרי, הנשיא העולמי של Ybrant Digital.

בתפקידו האחרון שימש בן-עטיה כ- CTO ומנהל קבוצת מומחי הפתרונות במיקרוסופט ישראל. לבן-עטיה תואר במדעי המחשב מהמכון הטכנולוגי בחולון (HIT).

תאגיד Ybrant Digital נמצא בבעלות הודית והוא מנוהל עסקית ואסטרטגית ממשרדי החברה בהרצליה פיתוח. לחברה סניפים ב-15 מדינות נוספות.

"אנו מאושרים לקבל את יניב למשפחת Ybrant Digital. המומחיות והנסיון המוכחים שלו בראיית הנולד וניהול אסטרטגי של פיתוח טכנולוגיות מגיעים אלינו בזמן המתאים ביותר, כדי להוביל אותנו למטרות שקבענו לעצמנו בעשור החדש. יניב יפקח על פעילות המחקר ופיתוח, יוביל מיזמים פורצי-דרך, וינחה את מיזוג מוצרי המדיה הדיגיטלית שלנו לפלטפורמה מרכזית", אמר סורש רדי (Suresh Reddy), יו"ר ומנכ"ל וויבראנט העולמית.

קובי ניזרי, נשיא Ybrant Digital, הוסיף: "אנו משקיעים בשילוב כשרונות בחברה, אשר מהווה ארגון עולמי מוביל בתחום השיווק המקוון. אנו מחוייבים לספק ללקוחותינו את הפתרונות הטובים ביותר בתחום השיווק המקוון ולשם כך אנו משקיעים בטכנולוגיה וערוצי פרסום ובמקביל מגייסים מנהלים בכירים שישתלבו בקידום המטרות הללו.

אנו מצפים שההבנה העמוקה של יניב באספקטים הטכנולוגיים של עולם השיווק המקוון יסייעו ל- Ybrant להמשיך ולחדש בשוק הדיגיטלי ולספק ערך לטווח ארוך ללקוחות שלנו ברחבי העולם. אני מלא אמונה שבתפקידו החדש, יניב יבסס את האסטרטגיה הטכנולוגית, יפעל לשיפור מתמיד של הפלטפורמות לניהול קמפיינים, וידאג שכל לקוחותינו באים על סיפוקם באשר לממשקים שאיתם הם עובדים מולנו".

"לאחר שנפגשתי עם קובי וצוות החברה התרשמתי בעיקר מהאדיקות שבה מנהלי Ybrant דוחפים את העובדים ואת השותפים לתוצאות מקסימליות עבור הלקוחות ועבור היעדים העסקיים", אמר בן-עטיה. "brant הוא מותג מדהים, שמייצג שילוב מנצח של כישרון ואחזקות אסטרטגיות בתחום המדיה הדיגיטלית. אני מתרגש להתחיל כאן ובראש מעייני יהיו מצויינות טכנולוגית, שירות מעל למצופה, ודגש על מדיות וטכנולוגיות שתומכות בגידול הגלובאלי של החברה".

חברת Ybrant Digital מספקת שירותי שיווק מקוון לעסקים, סוכנויות פרסום ובעלי מדיה מקוונת ברחבי העולם. היא ממקדת את הפעילות בקהלי יעד, ומגישה מעל ל- 30 מיליארד חשיפות בחודש על כל ערוצי המדיה הדיגיטליים הקיימים– באנרים, רשתות חברתיות, סלולארי, אימייל וחיפוש. לאחרונה רכשה החברה את לייקוס (Lycos) העולמית.

Ybrant Digital משתפת פעולה בשווקים עולמיים עם אתרים ורשתות כגון Facebook, MSN, Yahoo!, ויאקום, 24/7 מדיה, ויונייטד אונליין, ומשרתת מותגים מובילים כגון פורש, פורד, יו.פי.אס. סוויסאייר, שברולט, ג'יפ, צבא ארה"ב, לא-סאל ולופטהנזה, דרך עבודה שוטפת מול סוכנויות הפרסום הגדולות והמובילות בעולם.

התאגיד נמצא בבעלות הודית ומנוהל עסקית ואסטרטגית ממשרדי וויבראנט בהרצליה פיתוח. לוויבראנט משרדים ב- 16 מדינות כולל ישראל, ארה"ב, אנגליה, צרפת, גרמניה, סרביה, אוקראינה, שוודיה, אוסטרליה, הודו, סין, ארגנטינה, ברזיל, צ'ילה, אורוגואי ומקסיקו, ונציגים רשמיים או שותפים אסטרטגיים במדינות נוספות כגון ספרד, יוון והולנד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il