TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

דאסו סיסטמס ו-Thales הקימו ברית אסטרטגית עבור אינטגרציית מערכות PLM


גלעד פרידמן, מנכל דאסו סיסטמס ישראל
שתי החברות הגלובליות ישקיעו במשותף בפיתוח, פריסה ותמיכה בסביבות PLM חדשניות ללקוחות בתחומי תעופה וביטחון, תשתיות, תחבורה והמגזר הציבורי
דאסו סיסטמס, המובילה העולמית בפתרונות 3D (תלת-ממד) ו- PLM (ניהול מחזור חיי מוצר), ו- Thales – שחקנית ראשית בתכנון, אינטגרציה ותפעול של פתרונות עבור PLM, הודיעו על חתימת ברית ביניהן לאינטגרציית מערכות.

תחת שותפות אסטרטגית זאת ישקיעו שתי החברות הגלובליות במשותף בפיתוח, פריסה ותמיכה בסביבות PLM חדשניות ללקוחות בתחומי תעופה וביטחון, תשתיות, תחבורה והמגזר הציבורי. הפעילות תתמקד תחילה בצרפת.

שותפות זאת מתמקדת באספקת פתרונות מקצה-לקצה המבוססים על פלטפורמת PLM V6 לניהול שיתופיות גלובלית של דאסו סיסטמס. שתי החברות ממוקדות בחיזוק שיתוף הפעולה ביניהן בתחומים של הנדסת מערכות ויישומים מבוססי חיפוש, שילוב של מומחיות ותהליכים מומלצים - כמענה לצרכי לקוחות בכל התעשיות.

"לקוחות דאסו סיסטמס ממוקדים בשיפור פיתוח מוצרים ומערכות ברחבי פעילויותיהם הגלובליות", אומר גלעד פרידמן, מנכ"ל דאסו סיסטמס ישראל. "פלטפורמת V6 החדשה שלנו מספקת ללקוחות היצע ארגוני רב עוצמה כעזרה במימוש יעדים אלה. ברית זאת משפרת את יכולת דאסו סיסטמס להבטיח את הצלחתם של פרויקטי טרנספורמציה ארגונית, הודות לעוצמות האינטגרציה של Thales ומומחיותה המוכרת בשווקים צומחים, כמו אנרגיה והמגזר הציבורי."

פבריס בורדיי, סגן נשיא Thales האחראי על פעילויות מערכות מידע קריטיות, אמר: "עם יותר מ- 200 מומחי PLM ברחבי אירופה, Thales היא משלבת מערכות מובילה בפתרונות PLM. ברית זאת עם דאסו סיסטמס, המובילה בפתרונות 3D ו- PLM, מביאה ללקוחותינו את הטכנולוגיות החדישות ביותר, ומאפשרת להם למנף את השקעותיהם בפתרונות דאסו סיסטמס דרך ייעוץ, אינטגרציה ומיקור חוץ."

פרידמן מציין כי בהסכם זה יש הזדמנות לשתי החברות: פתרונותיה השיתופיים של דאסו סיסטמס יספקו ערך להיצע של Thales במטרה לכסות יותר נושאים קשורים ל- PLM, בעוד מומחיותה הרבה של Thales במגזר הציבור תסייע לדאסו סיסטמס. יתר על כן, גישה משולבת זאת תמנף את הערך עבור לקוחות שתי החברות, כולל סינרגיה סביב מיחשוב ענן, הנדסת מערכות, ומערכות מידע קריטיות – כולל אבטחה.

Thales הנה מובילה טכנולוגית גלובלית עבור שווקי ביטחון ואבטחה, תעופה ותחבורה. ב- 2009 הסתכמו הכנסות החברה ב- 12.9 מיליארד יורו, עם 68,000 עובדים ב- 50 ארצות, מהם 22,500 מהנדסים וחוקרים.

דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של ענקית התוכנה העולמית דאסו סיסטמס, מובילה עולמית בפתרונות תלת ממד (D3) ופתרונות PLM (ניהול מחזור חיי מוצר), המביאה ערך ליותר מ- 115,000 לקוחות ב- 80 מדינות בעולם. כחלוצה בתוכנות 3D מאז 1981, דאסו סיסטמס מפתחת תוכנות ויישומי PLM התומכים בתהליכים תעשייתיים, תוך אספקת חזון בתלת ממד למחזור החיים השלם של מוצרים- מתפיסה ועד תחזוקה ומחזור.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il