TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת OTI מציגה מוצר לטלפון בעל פונקציונאליות NFC עבור מגוון רחב של מכשירי טלפונים סלולאריים


OTI. מערכת חדשה לתשלום נייד
חברת OTI נמצאת כבר בדיונים מתקדמים עם מספר מפעילים סלולאריים; המוצר מייצג תפנית בענף ומעניק למפעילים ומנפיקים פיננסיים פיתרון גמיש ומהיר
חברת OTI, (נאסד"ק OTIV), מהחברות המובילות בעולם בתחום פיתוח וייצור טכנולוגיית כרטיסים חכמים המופעלים ללא מגע, המבוססים על מעבדים זעירים, Microprocessors, ומיועדים לזיהוי, תשלומים, מערכות תשלום דלק ואפליקציות נוספות, מציגה מערכת חדשה לתשלום נייד אשר מאפשרת לטלפונים ניידים קיימים לתמוך בתקשורת בשדה קרוב (Near Field Communication – NFC), ותשלומים ללא מגע. החברה כבר נמצאת בדיונים מתקדמים על מספר מפעילים סלולאריים.

מוצר ה-COPNI™ (Contactless Payment and NFC insert) של OTI, מביא חדשנות, יצירתיות וידע ייחודי לשוק ועם פתרון תשלום ניד עבור טלפונים קיימים, עבור מפעילים סלולאריים, בנקים, סוחרים ומנויים. ה-COPNI הוא תוספת לכרטיסי הסים במכשירים ניידים, עם אנטנה גמישה המתבסס על הקניין הרוחני והפטנטים של OTI. מערכת התשלום הנייד אינו תלויה בסוג המכשיר והדגם ומאפשרת למשתמשים להפוך את מכשיר הטלפון שלהם גם לארנק נייד והיא תואמת את התשתיות הקיימות של המפעילים.

בטלפונים הניידים המצוידים ב-COPNI, ניתן להשתמש במגוון רחב של יישומי תשלומים, ובאופן פשוט על ידי הצגת הטלפון לקורא ללא מגע. התשלומים מאושרים באופן אוטומטי ומנוכים מחשבון הבנק, מכרטיס האשראי או מחשבון הפריפייד של הצרכנים.

המערכת תוצג בתערוכת CARTES & IDentification 2010 הבינלאומית בפאריס, בתאריכים 7-9 בדצמבר (דוכן, #4 L 092).

מערכת התשלום החדשה של OTI תאפשר ללקוחות להוסיף למכשיר הסלולארי הנוכחי שלהם את יכולות ה-NFC", כך אמר עודד בשן, יו"ר ומנכ"ל OTI. "הטכנולוגיה שלנו המבוססת על פטנטים, מספקת למפעילים סלולאריים ומוסדות פיננסיים פתרון NFC מהיר המשתמש בתשתיות הקיימות. הפתרון מציע להם דרך להיכנס לשוק התשלום הנייד תוך הרחבת בסיס הלקוחות שלהם והגדלת ההכנסות.

ה-COPNI תומך בישומי תשלום ללא מגע קיימים של מרבית חברות הכרטיסים הגדולות, כרטוס בתחבורה הציבורית כמו גם תוכניות נאמנות לקוחות ותוכניות קנייניות אחרות.

בין היישומים הפוטנציאלים:
כרטוס בתחבורה הציבורית – במקום לשלם במזומן או להעביר כרטיס בשער המסתובב, על הצרכנים רק להציג את הטלפון הסלולארי שלהם לקורא כרטיסים ללא מגע ולעבור את השער.
אחזור וקבלת מידע – המערכת מעניקה לצרכנים את האפשרות לצפות ביתרת החשבון שלהם בארנק האלקטרוני, וגם מאפשרת למכשירים הניידים שלהם לקבל ולהוריד באופן מיידי מידע מסביבתם (חנויות, מוזיאונים וכד').
E-coupuns – אפשרות לעשות שימוש בקופונים שהורדו למכשיר הטלפון הנייד בחנויות ובקופות.

אודות OTI
חברת OTI (נאסד"ק; OTIV), נוסדה בשנת 1990, מתכננת, מפתחת ומשווקת כרטיסים חכמים מאובטחים המופעלים ללא מגע, המבוססים על מעבדים זעירים העונים על צרכים במגוון רחב של שווקים. יישומים שפותחו על ידי החברה כוללים מערכות לתשלום דלק, פתרונות לבטחון פנים, תחבורה ציבורית, חניה, תוכניות נאמנות, דרכונים ותעודות זהות חכמות. החברה הוכתרה כחברת השנה מטעם Frost & Sullivan בתחום של כרטיסים חכמים, לשנת 2005 ושנת 2006.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il