TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

NetApp דורגה במקום הראשון של ספקיות החומרה ובמקום השני בספקיות IT כללי בדירוג CIO Insight Vendor Value


נטאפ
הסקר השנתי, נערך על ידי חברת Ziff Davis ביקשה משובים ממגוון רחב של מקבלי החלטות ב- IT ברחבי ארה"ב
NetApp דורגה במקום הראשון של ספקיות החומרה ובמקום השני (ביחד עם סיסקו) כספקית IT כללית בסקר של CIO Insight Vendor Value Ratings לשנת 2010. הסקר השנתי, הנערך על ידי חברת Ziff Davis ביקשה משובים ממגוון רחב של מקבלי החלטות ב- IT ברחבי ארה"ב, וביקשה מהם לדרג את הספקיות איתם הם עובדים בכמה קטגוריות שונות.

על פי ממצאי הסקר עולים כמה נתונים מעניינים: בקטגורית החומרה, NetApp דורגה במקום הראשון באספקת ערך ומהימנות ללקוחות. החברה הגיעה למקום הראשון בנאמנות לקוחות, עם 92% מהלקוחות שענו כי הם מעדיפים להישאר עם NetApp. בנוסף, NetApp דורגה בעשרת הראשונים במספר קטגוריות נוספות בהקשר לספקיות IT, כולל עמידה בציפיות להגדלת הרווחים, פתירת הבעיה העסקית לשמה רכשו אותה, עמידה בהתחייבות בעמידה בזמנים ובתקציב ועמידה בציפיות האיכות.

הסקר, שנערך ביולי ואוגוסט 2010, שאל 684 מקבלי החלטות ב- IT בארה"ב. מתוך המשיבים, 258 היו של חברות המונות בין 50 ל- 500 עובדים, 218 משיבים היו מתוך חברות של בין 500 ל- 5,000 עובדים ו- 208 משיבים היו מחברות של 5,000 עובדים ויותר.

קריסטין האקרט, מנהלת שיווק, NetApp " NetAppמחוייבת לספק ללקוחותיה רמה של חדשנות במוצרים, שירותים ותמיכה שאין שנייה לה. הדירוג הגבוה שלנו השנה בסקר הוא כבוד עצום ותומך בהכרה הכללית שלנו בשוק לא רק כבסיס לאחסון, אלא שעסקים נבנים על הרעיון NetApp go further, faster".

לדברי רפי שקולניק, מנכ"ל NetApp ישראל: "בימינו, מנהלי מערכות מידע מתמודדים יותר מתמיד עם אתגרים שמטרתם לוודא שהחלטות ה- IT שלהם מיישרות קו עם האסטרטגיה הכללית של הארגון שלהם. הם מבינים שתשתית ה- IT שלהם חייבת להגיב במהירות לצרכי העסק ושהובלת הארגון כמו בעבר אינה אופציה יותר. כתוצאה מכך, בחירת ספקי ה- IT הנכונים לחבור אליהם, הופכת לבעלת חשיבות עליונה להצלחה. אנו גאים על כך שבעולם כמו גם בישראל מנהלי מערכות מידע מבינים את הערך הרב שמספקת NetApp לתשתית הארגון".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il