TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

נייס: Frost & Sullivan מדרגת אותה כמובילה באירופה, המזה"ת ואפריקה בשוק אופטימיזצית ביצועי נציגי שירות


נייס
המחקר החדש של 2010 מצביע על כך שנייס שימרה את מעמדה כבעלת נתח השוק הגדול ביותר בשני התחומים- ניהול איכות הכולל פתרונות אנליטיים, וניהול כח אדם
נייס מערכות (ת"א: נייס, NICE: NASDAQ) הודיעה היום כי זכתה בפרס של חברת המחקר Frost & Sullivan לאיזור אירופה, מזה"ת ואפריקה ((EMEA לשנת 2010 על היותה החברה בעלת נתח השוק הגדול ביותר בתחום אופטימיזציית ביצועי נציגים במוקדי שירות (APO).

על-פי Frost & Sullivan התחומים העיקריים הנופלים תחת הגדרת השוק הזה הינם ניהול איכות (QM) - כולל פתרונות אנליטיים למוקדי שירות - וניהול כח אדם (WFM). הדו"ח מציין כי נייס מובילה בתחום ה-QM עם נתח שוק של 42%, ובתחום ה-WFM עם נתח שוק של 30%. נתוני המחקר מתבססים על ביצועי החברות בשנת 2009.

פרסי המצוינות של Frost& Sullivan מאתרים חברות, מוצרים, תהליכים ומנהלים אשר השיגו ביצועים מהשורה הראשונה. נייס נבחרה לקבל את הפרס ל- EMEA לשנת 2010 בהתבסס על הישגי החברה בתחומים הבאים: הרחבת שוק היעד שלה הן באמצעות התרחבות בחדירת המוצרים שלה והן באמצעות חדירה גאוגרפית רחבה יותר; התרחבות לשוקי מוקדי השירות הקטנים עד בינוניים ((SMB באזור EMEA; העמקה משמעותית של הפתרונות האנליטיים באמצעות טיפול בבעיות עסקיות ייחודיות למוקדי שירות; והנעת הצמיחה בתחום ניהול כח האדם.

קית' דוסון, אנליסט בכיר ב-Frost & Sullivan אמר: "מעמדה החזק והמתמשך של נייס כמובילה בשוק ה-APO נובע מהעקביות בהצגת חדשנות טכנולוגית ומיכולתה להפגין את חשיבותם של הכלים לאופטימיזציית ניהול כח האדם בניהול יעיל ואפקטיבי יותר של מוקדי שירות.

נייס פיתחה פתרונות אלו בצורה של מערכת המציעה ערך עסקי מהותי למשתמשי הקצה. המרכיבים של ניטור האיכות וניהול כח האדם מאפשרים למוקדי שירות לבסס תהליכים טובים יותר לאינטראקציה עם הלקוחות."

המחקר של Frost & Sullivan מציין את הפתרונות של נייס לאופטימיזצית דינמיקת הקשר שבין הארגון ללקוחות, על-ידי כך שהם בעלי השפעה מהותית וחיובית על ביצועי נציגי השירות, מוקד השירות וכלל האירגון. בנוסף, המחקר מציין את הערך העסקי הגבוה של ניתוח האינטראקציות המתבצעות על פני מגוון ערוצים המוצע על-ידי נייס ומאפשר למוקדי השירות לקבל תמונה כוללת של חוויית הלקוח, ולהבין אילו ערוצים הם המתאימים ביותר לסוגים שונים של לקוחות או לנושאים מסויימים המעסיקים אותם.

כמו כן, מציין המחקר כי הפתרון של נייס לניהול כח אדם (WFM) עושה שימוש באלגוריתמים לחיזוי מדוייק, עליהם רשמה החברה פטנטים, וכי הוא בולט בשוק בשל גישת ההדמיה למגוון כישורים. גם יכולת הפעולה במספר רב של אתרים צויינה כייחודית וכמתוכננת מראש לטפל בסביבה מורכבת במיוחד של שיבוצי משמרות ועובדים.

דוסון הוסיף כי: "נייס הייתה אפקטיבית במיוחד בשילוב תוכנת ניהול כח האדם בתמהיל הפתרונות שלה. נייס סייעה להבהיר לשוק של איזור EMEA, בו שיעור ההטמעה של פתרונות לניהול כח אדם נמוך יחסית לשוק הצפון אמריקאי, את היתרונות העיסקיים הגלומים במיכון הקצאת משאבי האנוש."


"אנו מרוצים מתוצאות המחקר החדש של Frost & Sullivan. תוצאות אלה נותנות תוקף נוסף למעמדנו הברור כמובילי השוק," אמר שלומי כהן, נשיא נייס EMEA.
"דירוגנו כמספר 1 משקף את הערך המוסף שאנו מעניקים ללקוחותינו ב- EMEA וברחבי העולם. אנו גאים לספק פתרונות ממוקדי-עסקים המאפשרים שיפור נהלי ה-QM להגברת שביעות רצון הלקוחות, תהליכי WFM אפקטיביים יותר המשפרים את יעילות התפעול, ופתרונות אנליטיים על-פני מגוון ערוצים המאפשרים שיפור התובנות העיסקיות.

"כמו כן, אנו שמחים להביא את הערך של סל הפתרונות מובילי השוק שלנו בתחום מוקד השירות גם לפעילות ה-Back Office, באמצעות מערכת המשלבת בין הפתרונות שלנו ל-WFM לבין הדרכה בזמן אמת ומיכון עבור שיפור היעילות והאפקטיביות התפעוליות."

נייס מערכות (NASDAQ: NICE, ת"א: נייס) מתמחה במתן פתרונות מבוססי-כוונה, הקולטים ומנתחים אינטראקציות וטרנזקציות ומאפשרים להבין כוונות ולחלץ ולמנף תובנות במטרה להשפיע בזמן אמת. הפתרונות של נייס ידי מבוססים על ניתוח מידע שמקורו במספר רב של ערוצי תקשורת וחיישנים ומאפשרים לארגונים לשפר את ביצועיהם העסקיים ויעילותם התפעולית, למנוע פשיעה פיננסית, להבטיח תאימות לרגולציה ולהגביר את הבטיחות והביטחון.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il