TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

דאסו סיסטמס משיקה פתרון הנדסה שיתופי ליצירת סביבת עבודה "רזה" ויעילה


דסאו סיסטמס
פתרון ה- CMDE מאפשר למהנדסים ומתכננים מכל ההתמחויות, לשתף פעולה בזמן אמת בפרויקטים בהיקף גדול, על מנת להפחית פגמים במוצרים ולייעל את התהליך הכולל של פיתוח מוצרים
דאסו סיסטמס, המובילה העולמית בפתרונות 3D (תלת ממד) ו- PLM (ניהול מחזור חיי מוצר), הודיעה על השקת יוזמת הנדסה רב תחומית (CMDE).

פתרון ה- CMDE, שתוכנן ככללי מעשי עבור יצרנים, להטמעת שיתוף רב-תחומי ותהליכי פיתוח מוצרים "רזה" (Lean), מספק תפקודיות ממותגים רבים של דאסו סיסטמס, מסוגל לטפל במערכים גדולים ומורכבים, ומבוסס על פלטפורמת PLM יחידה.

גלעד פרידמן, מנכ"ל דאסו סיסטמס ישראל, אומר כי גישה זאת מאפשרת למהנדסים ומתכננים מכל ההתמחויות, לשתף פעולה בזמן אמת בפרויקטים בהיקף גדול, על מנת להפחית פגמים במוצרים ולייעל את התהליך הכולל של פיתוח מוצרים.

על ידי מיקוד בקידום שיתוף ברחבי הנדסת מוצרים ותהליכם, פתרון ה- CDME תומך בכל המידע על מוצר (ממידע CAD וייצור, עד נתוני סימולציה מכטרונית מורכבים), ומאפשר למהנדסים להשתתף בפרויקטים אפילו אם אינם משתמשים במערכת שיצרה את הנתונים.

גלעד פרידמן מוסיף, כי בעוד ניהול שרשרת ערך – שיטה של אופטימיזציית ייצור המקיפה תכנון, ייצור, שירותים ועוד – הייתה מזה זמן רב מטרתם של יצרני ציוד תעשייתי, דאסו סיסטמס הנה ספקית התוכנה הראשונה שיוצרת פתרון המשתמש ב- 3D לצירופן יחד של כל הדיסציפלינות ההנדסיות המשולבות בציוד מורכב זה.

פלטפורמת DS V6 השיתופית מאפשרת ליצרנים להרחיק לכת מעבר לגבולות PLM מסורתי, על ידי הכללת טכנולוגיית 3D ליצירת חוויה דומה לחיים. השילוב של תהליכים עסקיים סטנדרטיים וחוויה דומה לחיים מספק גמישות עצומה, יכולת התרחבות ותפקודיות תחומית ספציפית, להן יש ערך עצום ליצרני מכונות הצריכים לצרף יחד קבוצות הנדסה רב תחומיות ותורמים אחרים לפיתוח מוצר.

פרידמן מציין כי גודל פרויקט אינו מהווה בעיה. כלי התכנון של פתרון ה- CMDE עוזרים למתכננים לשתף פעולה בזמן אמת בתכנונים מכאניים בהיקף גדול – צנרת, ריתוך, תכנון מכאני, כולל רכיבים חשמליים ותוכנה, קינמטיקה ומערכות בקרה. בנוסף לתמיכה בניהול היעיל של מידע מוצר תפקודי, לוגי ופיזי, תכנוני 3D המופקים ניתנים לתצוגה ככתב חומרים רב-תפקודי.

הפתרון פותח גם לעמוד בדרישות אבטחה של שיתוף קניין רוחני (IP) ברחבי מחלקות של הארגון המורחב, כולל ספקים ולקוחות, עם רמות מגודרות של הגנת IP.

פתרון CMDE של DS V6 מנצל ברמה הגבוהה ביותר את היתרון של שיתוף פעולה 3D בין-מחלקתי דומה לחיים, ומאפשר טרנספורמציה עסקית לסביבת ייצור רזה ויעילה.

לפי חברת האנליסטים CIMdata המתמחה בתחום ה- PLM, "השורה התחתונה היא שמשתמשים יכולים להישאר במשימה ואינם צריכים להפסיק את זרימת העבודה הרגילה שלהם, תוך שיפור דרסטי בפרודוקטיביות. V6 PLM היא עמוד השדרה של כל נתוני מוצר, תהליכים, משאבים וסימולציה, המאפשר שיתוף פעולה רב-תחומי גלובלי".

"כדי להצליח בשוק זה, חברות צריכות לצפות מראש ולעמוד בדרישות לקוח שונות, תוך טיפול בכל השפעה שלילית על שרשרת הערך שלהם. הן צריכות לנהל ביעילות משתני מוצר קיים ושינויים במהלך מחזור חיים, להפחית עלויות, לקצר את הזמן מהצעת מחיר לאספקה, לשמור על שקיפות לתוך פעילויות ספקים, ולספק שירות יעיל אחרי המכירה", אומר גלעד פרידמן, מנכ"ל דאסו סיסטמס ישראל. "ליצרני ציוד תעשייתי פשוט אין אפשרות לבזבז זמן ומשאבים כדי להגיע לרמה זאת של ביצועים רכיב-אחרי-רכיב. כל דקה וכל דולר חשובים כאשר יתרון תחרותי הנו בסיכון".

דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של ענקית התוכנה העולמית דאסו סיסטמס, מובילה עולמית בפתרונות תלת ממד (D3) ופתרונות PLM (ניהול מחזור חיי מוצר), המביאה ערך ליותר מ- 115,000 לקוחות ב- 80 מדינות בעולם. כחלוצה בתוכנות 3D מאז 1981, דאסו סיסטמס מפתחת תוכנות ויישומי PLM התומכים בתהליכים תעשייתיים, תוך אספקת חזון בתלת ממד למחזור החיים השלם של מוצרים- מתפיסה ועד תחזוקה ומחזור.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il