TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

פיתוח צרפתי למטבח הטוניסאי


ברז של SOPAL. תוכנן באמצעות טכנולוגיה של דסאו
SOFAL, יצרנית אביזרי מטבח ואמבטיה מטוניס בוחרת בפלטפורמת V6 PLM Express וב-3DVIA Composer מבית דאסו סיסטמס
דאסו סיסטמס, המובילה העולמית בפתרונות 3D (תלת ממד) ו- PLM (ניהול מחזור חיי מוצר), הודיעה כי SOPAL – יצרנית של אביזרי מטבח ואמבטיה מורכבים ומעוצבים מטוניס, המעסיקה 550 עובדים בשתי שלוחות, משתמשת ב- V6 PLM Express וב- 3DVIA Composer לכיסוי תהליך הפיתוח הכולל של סדרת הברזים שלה וציוד נלווה.

על בסיס פלטפורמת V6 הייחודית אימצה SOPAL אסטרטגיית PLM עבור כל מוצריה, מעיצוב מוצר ראשוני של ציוד חדש ועד לסוף חיי מוצר.

SOPAL בחרה ב- V6 CATIA בזכות הטיפול המעולה שלה והמחשה דומה לחיים של משטחים מורכבים, המאפשרת למתכננים בחברה ליצור את הצורות המורכבות ולתת לברזים מראה בולט ואטרקטיבי.

מתוך הצורך לנהל את כל המידע על מוצריה, כמו מפרטים טכניים, נתוני תכנון, מגבלות רגולציה ומכירות לאורך כל מחזור החיים, והחליטה SOPAL לאמץ אסטרטגיית PLM.
SOPAL עוקבת עתה אחרי כל מוצר עם V6 PLM Express, והופכת את הנתונים לזמינים לכל אחד בחברה הזקוק להם.

עם השינויים בתכופים במגמות עיצוב ותכנון ברזים, הרגישה SOPAL את הצורך להישאר גמישה ולהגיב לדרישות השוק.
"לידיעה כיצד לאתר מגמות חדשות ולספק מוצרים העונים לשינויים אלה, יש חשיבות עליונה. חלק מהיכולת להביא את המוצר הנכון לשוק, תוך קיצור מרבי של זמני אספקה, טמונה באפשרות לראות את המוצר מלכתחילה בחוויה דומה לחיים", אמר מואז הגיאג, מנהל SOPAL. "השתמשנו בהמחשה הדומה לחיים המתאפשרת על ידי V6 כדי ליצור חוויית 3D אינטראקטיבית. עשינו גם צעד נוסף קדימה עם 3DVIA Mobile, ואנו מאפשרים ללקוחות צפייה במכשירי iPhone שלהם בדגמים הדומים לחיים."

SOPAL בחרה ב- 3DVIA Composer כדי לתעד במהירות ובקלות את תהליך ההרכבה ולספק אותו בחוויית 3D אינטראקטיבית, ביחד עם כל התהליכים המוצגים באנימציה. SOPAL משתמשת באנימציית 3D כדי להסביר לארכיטקטים, חברות בנייה או ללקוח הסופי, כיצד יש להתקין את מוצריה ואת אופן פעולתם.

כדי לזכות בחשיפה כלל עולמית, פרסמה לאחרונה SOPAL את מערך מוצריה באתר האינטרנט 3DVIA.com, הפתרון המקוון של דאסו סיסטמס עבור חיפוש, העלאה ושיתוף רעיונות ב- 3D. "3DVIA תעזור לקדם את מוצרינו ברחבי העולם", אמר רגיאג.

V6 היא המפתח על מנת לאפשר שיתוף בין המחלקות השונות של SOPAL עם שלוחותיה. העבודה ביחד מאיצה את תהליך הפיתוח, מקדמת חדשנות ועוזרת למנוע שגיאות. "ככל שיותר אנשים משתפים פעולה בתכנון וחולקים רעיונות במהירות, כך נעשים שינויים. זו הסיבה לכך שאנו צריכים לדעת שהם עובדים על הגרסה העדכנית והמדויקת ביותר של תכנון", אמר רגיאג שסיכם: "V6 מכסה את כל צרכינו בניהול תכנון, ייצור ותיעוד – הכול באותה פלטפורמת DS V6 שיתופית."

דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של ענקית התוכנה העולמית דאסו סיסטמס, מובילה עולמית בפתרונות תלת ממד (D3) ופתרונות PLM (ניהול מחזור חיי מוצר), המביאה ערך ליותר מ- 115,000 לקוחות ב- 80 מדינות בעולם.

כחלוצה בתוכנות 3D מאז 1981, דאסו סיסטמס מפתחת תוכנות ויישומי PLM התומכים בתהליכים תעשייתיים, תוך אספקת חזון בתלת ממד למחזור החיים השלם של מוצרים- מתפיסה ועד תחזוקה ומחזור.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il