TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

orange מציגה: סדרת דרמה ראשונה מסוגה


אורנג'. סדרת דרמה ראשונה מסוגה
העלילה המתרחשת במספר פלטפורמות דיגיטליות במקביל: פרקי הסדרה המצולמים, עמודי ה – facebook של הדמויות ואפליקציה ייחודית באמצעותה הצופים משתתפים בהתרחשות ויכולים לתת פרשנות משלהם למערכות היחסים
סדרת דרמה ראשונה מסוגה המתקיימת ומשודרת במספר פלטפורמות דיגיטליות במקביל. הסדרה תשודר בפורטל הסלולרי של orange, באתר orange באינטרנט, בעמוד של orange ב-facebook ובערוץ של orange ב- youtube שהוקם במיוחד לקראת השידור, החל ממחר ובמהלך השבועיים הקרובים.

עלילת הסדרה מתקדמת בכל אחד מעמודי ה-facebook של גיבורי הסדרה בנוסף לחשיפה של פרקי הסדרה המצולמים. במהלך הדרך נחשפות מערכות היחסים המורכבות והדינאמיות של הדמויות אלו עם אלו. האינטראקציות מתרחשות ב-facebook דרך תמונות, קטעי וידאו ופוסטים, ויחד עם פרקי הוידאו הם יוצרים סיפור דרמטי בפורמט חדש המשתף גם את קהל הצופים. הגולשים בפייסבוק משתתפים באירועים העוברים על גיבורי הסדרה, משתלבים בעלילה עצמה ולוקחים בה חלק.

יעקב קדמי מנהל חטיבת השיווק, התוכן ומנועי הצמיחה ציין:"orange מציגה לראשונה בישראל, סדרת אונליין בקונספט חדשני. גיבורי הסדרה ממשיכים לשמור ביניהם על קשר ולעדכן מדי יום ב- facebook על החוויות שלהם כחלק אינטגראלי מהסדרה. בנוסף, לגולשים תינתן האפשרות להוסיף פרשנות שלהם למערכות היחסים באמצעות אפליקציה ייחודית. Restart מייצגת את השלב המתקדם באבולוציה המתרחשת בשנים האחרונות בעולם הדיגיטלי באמצעות שילוב פלטפורמות ובחוויה חדשנית ללקוח ההופכת אותו מצופה פאסיבי לצופה מעורב ואמוציונאלי".

אפליקציית my restart
במהלך הפרויקט תושק אפליקציית facebook ייעודית המאפשרת לגולשים להוסיף פרשנות משלהם למערכות היחסים ולסצינות על גבי קטעי הפרקים ובכך ליצור קונטקסט חדש לגמרי מהזווית האישית שלהם על מערכות יחסים. הקטעים החדשים יעלו לאוויר והגולשים יוזמנו לדרג את הקטעים באמצעות like. הקטעים שיזכו למספר ה-likeים הגבוה ביותר יועברו לוועדת השיפוט של orange שתבחר את הקטע הזוכה. המשתמש שיצר את הקטע הנבחר יזכה בחופשה זוגית רומנטית באיים המלדיביים. האפליקציה, הראשונה מסוגה, פותחה על ידי חברת v4x.

הסדרה
אחרי שנתיים ביחד, קם עמר יום אחד ומחליט להיפרד מדנה. היא מתאוששת מהר מהצפוי ובין השניים מתחיל מאבק שגורר חברים וזרים אחרים למערבולת של רגשות, בגידות וגילויים מן העבר שבסופה ילמד כל אחד מהם על הפער התמידי בין הפנטזיה לבין המציאות.
עשרת פרקי הסדרה, בני כ-3 דקות כל אחד, מכילים את כל המרכיבים של כתיבה דרמטית עדכנית בסדרות טלוויזיה - ריבוי עלילות, התפתחות דרמטית צולבת לאורך העונה, פתיחות מסקרנות וקליפהאנגר בכל פרק. הסדרה צולמה בסגנון ייחודי שכולו קלוז אפים, השומר על האפקט הרגשי, ללא תלות במדיה בה מתבצעת הצפייה.

בסדרה, שיצרו ערן ב.י (תסריט) ונעמה שהם (בימוי), מופיעים 14 שחקנים ובהם כמה מהכוכבים העולים בעולם המשחק בישראל כמו: מעין וינשטוק, נעמה שנדר, רותם קינן, דני איסרליש, ערן פסח, נטליה פאוסט וגומא שריג.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il