TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

"טלקום 365" מקבוצת המשביר לצרכן – הראשונה לקבל רשיון מפעיל סלולרי וירטואלי


עודד בירגר, מנכ"ל טלקום 365
משרד התקשורת יעניק היום לחברה את הרשיון, שיאפשר לה להתחיל בתהליך הקמת רשת תקשורת וירטואלית
חברת טלקום 365, מקבוצת המשביר לצרכן, הינה החברה הראשונה שתקבל ממשרד התקשורת רשיון להפעלת תקשורת וירטואלית (MVNO).

חברת מועדון 365, מקבוצת המשביר לצרכן, שהינה הבעלים של "טלקום 365", מדווחת היום, כי קיבלה הודעה, לפיה אושר לחברת טלקום 365 רישיון MVNO והיא הוזמנה לקבלת הרישיון היום מידי משרד התקשורת, ולהיות לחברה הראשונה במדינת ישראל שתחל בהקמת הרשת הוירטואלית.
זאת, בהמשך להגשת בקשה לקבל רשיון מפעיל סלולרי וירטואלי שהוגשה על ידי טלקום 365בחודש שעבר.

שירותי התקשורת שתספק טלקום 365, עם השלמת הקמתה של הרשת, יצטרפו לסל השירותים והמוצרים שמציעה קבוצת המשביר לצרכן לכ-470 אלף לקוחותיה, הכולל כיום את פעילות בתי הכלבו של המשביר, רשת ניו-פארם, חברת קשרי תעופה, חברת סיבוס וחברת אופיס דיפו – שהצטרפה אל "קואליציית מועדון 365" לאחרונה במסגרת תכנית ה – Cash Back. בנוסף, דיווחה הקבוצה לאחרונה על תחילת תהליך הקמתה של רשת סופרמרקטים שתשווק מוצרי מזון במחירים אטרקטיביים לחברי המועדון החל משנת 2012.

טלקום 365, בניהולו של עודד בירגר, עשויה להתחיל בתהליך הקמת הרשת כבר בימים הקרובים. יצויין, כי על פי תנאי משרד התקשורת, עומד לרשות החברות שמקבלות רשיון להקמת MVNO פרק זמן של 6 חודשים כדי להגיע לסיכום בנושא התעריפים מול מפעיל סלולרי כלשהו, שיספק את התשתית לרשת הוירטואלית. במידה ולא מושג סיכום כאמור, אמור משרד התקשורת לקבוע את התעריפים לצורך התקשרות מסוג זה.

מכאן, שהראשוניות של טלקום 365 עשויה לקבוע תקדים גם בתחום זה. לאחר סיכום עם מפעיל סלולרי, עומד לרשות החברות שיקבלו רשיון ממשרד התקשורת, פרק זמן נוסף של 6 חודשים להקמת הרשת בפועל.

עודד בירגר, מנכ"ל טלקום 365, אמר היום: "אנו גאים להיות הקבוצה הראשונה שמקבלת את רשיון משרד התקשורת להפעלת רשת תקשורת סלולרית וירטואלית, ולהיות החלוצה של מהפכת התקשורת שתיושם בישראל במהלך השנים הקרובות. אנו נפעל במרץ להקמת הרשת, ומעריכים כי נוכל לספק ללקוחות השונים, לרבות ובעיקר חברי מועדון 365, שירותי תקשורת איכותיים במחירים נוחים לקראת סוף שנת 2011.
" אנו מאמינים, כי הידע והניסיון שקיימים בקבוצת המשביר החדש לצרכן והמומחיות שצברה בתחום הקמעונאות יסייעו לטלקום 365 להפוך לגורם דומיננטי בשוק התקשורת בישראל".

רמי שביט, מנכ"ל קבוצת המשביר לצרכן, הוסיף: "אנו מברכים את משרד התקשורת ואת שר התקשורת על התהליך המהיר של קידום רשת הסלולר הוירטואלית. חברת מועדון 365 ממשיכה ביישום האסטרטגיה העסקית שלה, בבסיסה היא פועלת כדי להפוך למועדון הלקוחות הגדול בישראל, שיציע לחבריו את מגוון השירותים הגדול ביותר במכלול התחומים הקמעונאיים.

"שירותי תקשורת הינם מוצר בסיסי עבור כל משפחה בישראל, וכשהרשת הוירטואלית תושק, יוכלו לקוחות המועדון שיצטרפו כמנויים של הרשת, ליהנות מסל של הטבות בעת רכישת מוצרים ושירותים בחברות הקשורות ל'קואליציית מועדון 365', הכוללת את חברות הקבוצה, ולאחרונה גם את חברת אופיס דיפו, שהצטרפה לשורותיה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
16/6/10
1. מזל-טוב [ל"ת] - חייייייייייייייייייים
12/1/11
2. קבוצת המשביר חבורת רמאים שהורסים רשתות - dudu
הרסתם את אופיס דיפו מה שכולם לא יודעים, ניסים ממו ורמי שביט העבירו כספים שלא דווחו מתחת לשולחן... זה נראה לכם אמיתי שאופיס דיפו שווה רק 50 מיליון???? , בנוסף ביוםהרכישה ניסים רכש מניות של החברה זה אסור על פי חוק, ניסים אל תשכח שהסמנכלים שלך יודעים הכול ועכשיו אתה בועט בהם, תתבייש.
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il