TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מיקרוסופט ישראל יוצאת לדרך עם אירוע ההשקה הוירטואלי הראשון ללקוחותיה העסקיים


מיקרוסופט
האירוע יתקיים לרגל השקת גל מוצרי 2010 הכוללים את Office, SharePoint, Visio, Project
מיקרוסופט ישראל יוצאת לדרך היום לראשונה עם אירוע השקה וירטואלי ללקוחותיה העסקיים. האירוע יציין את ההשקה העסקית של הגרסא הארגונית של Office 2010, פלטפורמת ניהול הידע הארגוני SharePoint 2010, וכן של Microsoft Visio 2010 ו-Microsoft Project 2010.

באירוע, שתחילתו היום וצפוי להשאר חי ברשת למשך שלושה חודשים, צפויים להשתתף אלפי מנהלי מערכות מידע, מנהלי תשתיות, מנהלי פרוייקטים ומומחי IT מהמגזר הארגוני– עסקי בישראל. באירוע לוקחים חלק 25 שותפים מתמחים בתחום ובהם: מטריקס, אדוונטק, NetWise, בינת מערכות תוכנה, KWIzCOM, ETERNITY, תבונה מיליניום, מתן, Agile,Soft TOP, NeWay, orantech, ELAD, Omnisys, מלם תים, EWAVE, ONE1, real commerce, Infowise, Consist, Opisfot.

זהו אירוע מתמשך על פני שלושה חודשים בהם יועלו תכנים רלוונטים מתחדשים, האירוע יהיה עשיר בתכנים המותאמים לקהלים השונים החל מסקירות כלליות על המוצרים וכלה בתכנים המיועדים לאנשי פיתוח ברמות טכניות גבוהות.

באירוע ישתתפו 25 מרצים, ויתקיימו בשלב הראשון כ-40 הרצאות טכניות אודות המוצרים החדשים ועשרות הדגמות מקוונות של יכולות המוצרים החדשים. כמו כן, יתקיימו חדרי הרצאות ייעודיים לבכירים – שם תנתן סקירה ליתרונות העסקיים ברמת ניהול הארגון של המוצרים החדשים, מתחם קהילות בו ניתן יהיה לפגוש בלייב את המומחים מקהילת השותפים, כולל אפשרות להצגת שאלות אודות המוצרים ומתחם ייחודי שיציג את הפתרונות המשלימים של השותפים.

אראלה כרסנטי, מנהלת קבוצת עובדי הידע בחטיבת השיווק של מיקרוסופט ישראל: "ההשקה המקוונת שיוצאת לדרך היום תאפשר לקהילת ה-IT המקומית להכיר לעומק את המוצרים החדשים של מיקרוסופט ובמרכזם אופיס 2010 ושיירפוינט 2010. אתר האירוע ימשיך להיות פעיל במשך שלושה חודשים נוספים, ויאפשר לכול חברי הקהילה לצרוך את התכנים הרלוונטיים לו בזמנו החופשי."

האירוע מבוסס על פלטופרמת SharePoint 2010, ו- Silverlight.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il