TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מק'אפי חושפת את הדור הבא של פתרונות ה-Firewall


מקאפי
פתרון ה-McAfee Firewall Enterprise version כולל מודיעין איומים גלובלי, המאפשר סינון לפי רמת הסיכון
מק'אפי מכריזה על הדור הבא של פתרונות Firewall -McAfee® Firewall Enterprise version 8, הכולל הגנת יישומים מורחבת. פתרון זה מאפשר למנהלי האבטחה בארגונים, לראות, לזהות ולאכוף מדיניות על למעלה מאלפי יישומים, דבר שלא התאפשר בטכנולוגיות Firewall מסורתיות.

הפתרונות החדשים של מק'אפי משלבים מודיעין איומים גלובלי, מבוססי ענן ומתאפיינים ברמת זיהוי גבוהה של רגישויות ושל איומים פנימיים וחיצוניים, כך שמציעים הגנה יעילה יותר, הפחתת עלויות תפעול ותאימות לרגולציות.

פתרון ה- Firewall של מק'אפי, נסמך על מודיעין האיומים של מעבדות מק'אפי ומספק הגנה מקיפה כנגד איומים קיימים, כמו גם איומי רשת חדשים. מודיעין האיומים הייחודי של מק'אפי, נסמך על 350 עורכי מחקרים ומאה מיליון חיישנים, לאיסוף נתונים. כל אלו מספקים ללקוחות הבנה פנימית וראייה שלמה של נוף האיומים.

יישומי Web 2.0 של היום, חושפים ארגונים לאיומים חדשים על המדיניות ואיומים בנושא תאימות לרגולציות. בהתבסס על יישומי אבטחה באיכות גבוהה, יישומי McAfee Firewall Enterprise משלבים יישומי זהויות והגברת מודעות המשתמש, לצורך בקביעת מדיניות האבטחה בארגון ולאכיפתה. הטכנולוגיה מספקת רמת בהירות, שלא ניתנת להשגה במוצרי אבטחת רשת אחרים.

טכנולוגיות ה- Firewall המסורתיות, בדרך כלל יקרות לניהול ולא תמיד מצליחות באכיפה יעילה של מדיניות הארגון. בשנים האחרונות ארגונים התמודדו עם עלייה בעומס עלויות תחזוקת ה- Firewall, כשטכנולוגיות ה- Firewall הישנות, התקשו להתאים את עצמם ליישומים החדשים ולנוף האיומים המשתנה של היום. מרכיבי McAfee Firewall Enterprise מאפשרים ניהול שוטף באמצעות אינטגראציה עם McAfee ePolicy Orchestrator. אינטגראציה זו של יכולות ניהול, מאפשרת לארגונים לחסוך בהוצאות התפעול.

בין החידושים של הדור הבא של ה- -Firewall :McAfee® Firewall Enterprise version 8
יכולות המוצר כוללות שיפורים משמעותיים בניהול ה- ,Firewall ובהגנה מפני איומים. מדובר בפתרון ה- Firewall היחיד, העושה שימוש בטכנולוגיה המבוססת על מוניטין גלובלי, כולל חסימת אתרים חשודים ומסנן מבוסס אזור גיאוגראפי, המסנן תנועה לא רצויה, לפני הגעתה לרשת ובכך מונע איומים עוד בטרם התרחשותם. פתרון - McAfee Firewall Enterprise, מעניק למנהלי אבטחת מידע הבחנה, זיהוי ואכיפת מדיניות, על אלפי יישומים ובכך מאפשר להם שליטה מוגברת על היישומים.

פתרון McAfee Firewall Enterprise, זמין באופן המסורתי בכונן פיזי וכן באופן וירטואלי. האופציה הוירטואלית, מאפשרת ללקוחות, ליהנות מיתרון של טכנולוגיית הוירטואליזציה, להפחתת עלויות ולהעלאת הגמישות, בעזרת קונסולידציה של בסיסי נתונים וסביבות יישומים.

בין היתרונות ב- McAfee Firewall Enterprise version 8:
הגנת יישומים מורחבת- המוצר מאפשר למנהלים, להגן על יישומים, בהתבסס על צרכים עסקיים ודרישות רגולטוריות. בנוסף, הפתרון מאפשר למנהלים ליישם במהירות יישומי מדיניות, המוגדרים לפי זהות המשתמש.

הגנה מתקדמת כנגד איומים- McAfee Firewall Enterprise ממנף את מודיעין האיומים הגלובלי של מק'אפי ומעניק את הפתרון המתקדם ביותר בעולם, להגנה מפני איומים. McAfee TrustedSource,- מסנן מבוסס מוניטין ומיקום, המוטמע בפתרון ה- ,Firewall מאפשר יצירת קשר רק עם רשתות בעלות מוניטין חיובי, וממיקומים רלוונטיים.

הגנת האנטי וירוס של מק'אפי, המשולבת, אף היא ב- Firewall, ממנפת את אוסף האיומים הגלובלי והמחקרים הנעשים על ידי מק'אפי, כדי לתת את ההגנה המעודכנת ביותר כנגד קודים זדוניים.

שיפורים בניהול ה- Firewall: פתרון ה- McAfee Firewall Profiler –מנתח במהירות את נתוני ה- Firewall ואת הנתונים ברשת ומאפשר למנהלים הבנה אוטומטית של ההשלכות העסקיות, של חוקי ה- Firewall, של היישום ושל השינויים ברשת. בכך מפחית Profiler את הצורך ביצירת חוקים ספציפיים שונים, בנוגע ל- Firewall ומסייע למנהלי ה- ,Firewall ליישם מדיניות חדשות ולהגיב במהירות לצרכים העסקיים.

מערכת McAfee Firewall Enterprise, מגינה על למעלה מ- 16,000 לקוחות ברחבי העולם כולל אלפי סוכנויות ממשלה, ארגוני Fortune 500 ו-7 מתוך 10 הארגונים הפיננסיים הנחשבים בעולם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il