TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

19 חברות ישראליות לוקחות היום חלק ביום חדשנות ישראלית בחברת בריטיש טלקום בלונדון


מנכ"ל בריטיש טלקום: "החדשנות הישראלית בתחום התקשורת, כבר הוכיחה עצמה כמובילה לחסכון כסף רב לחברה הבריטית והיא בעלת פוטנציאל להמשיך ולעשות כן"
19 חברות ישראליות החלו להציג היום את הטכנולוגיות שלהן במסגרת יום חדשנות ישראלית בחברת בריטיש טלקום בלונדון – כך מוסרת רחל רועי מנהלת המטה לקידום השקעות במשרד התמ"ת.

במסגרת יום החדשנות נבחרו בקפידה לאחר תהליך סינון שנערך ע"י בריטיש טלקום בפני כ- 200 בכירים בחברה, 19 חברות ישראליות אשר יפגשו עם ההנהלה הבכירה של בריטיש טלקום.

האירוע הינו יוזמה משותפת של החברה הבריטית ושל המטה לקידום השקעות והמינהל לסחר חוץ במשרד התמ"ת, והנציגות המסחרית של המשרד בלונדון.

מנכ"ל החברה החדש, מר איאן ליווינגסטון, אשר נכנס לתפקידו לפני כעשרה ימים, הציג הבוקר בפתיחת יום החדשנות את מגמות החברה ואת חזונה לשנים הקרובות, וציין כי החדשנות הישראלית בתחום התקשורת, כבר הוכיחה עצמה כמובילה לחסכון כסף רב לחברה הבריטית והיא בעלת פוטנציאל להמשיך ולעשות כן. איאן ליווינגסטון הוסיף עוד כי בריטיש טלקום מייחסת חשיבות רבה לחברות החדשנות הישראליות אשר יביאו לשיפור השירות של BT ללקוחות שלה בעולם, הוא ציין כי יש לחבר בין חברות ישראליות לחברות ענק בעולם ובירך בעברית את האורחים הישראלים.

החברות הישראליות אשר משתתפות באירוע היום הינן חברות הזנק מתחום התוכן והפרסום, ממשק משתמש, תשתיות, VoIP and IM, ועוד: Dyuna,Intercast , NewACT, Pudding Media, Vringo, Cellex,Comverse , Fenavic, Olista, Pontis, Unipier,Kayote Networks, Tjat, CVidya, EZLegacy, ObserveIT, Sensomatix, ו- Celeno. כמו כן, ישתתף באירוע יוסי ורדי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il