TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

טלדור הקימה מערכת מחשוב חדשה ברשות לבקרה תקציבית של ההתאחדות לכדורגל


אריה רימוני
המערכת תאפשר להתאחדות לקבל מידע רציף ועדכני מהבקרה בנוגע לתקציבי הקבוצות, חוזי השחקנים ולכל המסמכים הרלוונטיים לבקרה
חברת טלדור הטמיעה מערכת מידע חדשה ברשות לבקרה תקציבית של ההתאחדות לכדורגל. המערכת החדשה נועדה לניהול ותיעוד כולל של פעילות הרשות לבקרה תקציבית. הטמעת המערכת היוותה שלב אחרון בפרויקט שבוצע כולו על ידי טלדור, יחד עם מנהל מערכות המידע של ההתאחדות לכדורגל אורן נזרי, אשר כלל בין השאר את אפיון ופיתוח המערכת והתאמתה לניהול מודרני של מערכות מידע ארגוניות, כמו גם הסבת נתונים מורכבת וטיובם.
הבקרה התקציבית היא יחידת סמך של ההתאחדות לכדורגל ותפקידה לפקח על האיזון התקציבי של קבוצות הכדורגל המקצועניות. לשם כך, מפקחת הרשות על ניהול הפעילויות בתקציבי הקבוצות, חוזי השחקנים, תיעוד מסמכים חיצוניים הקשורים לקבוצות וכל המסמכים הנוצרים במהלך רישום ואישור תקציב הקבוצות. רוב פעולות אלו בוצעו עד עתה בתהליכים ידניים או באמצעות מערכת ישנה שלא תמכה בתהליכים מתחילתם עד סופם ולא בפונקציונאליות מודרנית כגון התממשקות למערכות מידע חוץ ארגוניות.
המערכת שפיתחו טלדור ונזרי מנהלת את כל התהליכים שהוזכרו לעיל. המערכת פותחה בטכנולוגיות ASPX ו-.NET של Microsoft על בסיס ארכיטקטורה מונחית שירותים (SOA), שאפשרה תקשורת עם מגוון מערכות משיקות של התאחדות לכדורגל וגורמים חיצוניים. זאת, תוך עמידה בדרישות אבטחת מידע מחמירות בשל רגישות הנתונים שהוצבו על ידי מנמ"ר ההתאחדות. עם השקת מערכת יכולה ההתאחדות לקבל מידע רציף וחשוב עבורה מהבקרה בכל רגע נתון, תוך חסכון בזמן יקר, הן עבור אנשי ההתאחדות והן עבור אנשי הבקרה שנדרשו להמציאו בכל פעם עבור ההתאחדות.
הפרויקט בוצע בתקופה רגישה של שינויים רבים. משרד רואי החשבון של יאיר רבינוביץ' הוחלף תוך כדי הפרויקט במשרד של יו"ר הרשות החדש עפר אורליצקי, ליאון אורליצקי ושות'. המערכת הייתה צריכה לשקף תמונה ברורה למשרד החדש עוד בטרם היו אנשיו מצויים בפרטים. שינוי נוסף עימו התמודדו מבצעי הפרויקט היו דרישות משתנות בשל שינויים במספר הקבוצות בליגות השונות.
לדברי אורן נזרי, מנמ"ר התאחדות לכדורגל: "הדרישות של ההתאחדות מבחינת יכולת ניטור ובקרה מחד וחילופי משרדי רואה החשבון מאידך, הביאו אותנו לעבודה מאומצת ויחד עם זאת מדויקת ומהירה. זאת, כדי לתת מענה על דרישות ההתאחדות מבחינת פיקוח ושליטה על תקציבי הקבוצות ומחויבויותיהן. המערכת החדשה היא מערכת מותאמת למאה ה-21 ומחליפה רישומים ידניים ומיושנים".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il