TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מדפסת ב-400 אלף שקל


ברק הדפסות רכשה מדפסת דיגיטלית בפורמט רחב של HP בהשקעה של למעלה מ-400 אלף ש"ח
חברת ברק הדפסות, המתמחה בדפוס דיגיטלי של שלטי חוצות עבור חברות וגופים מובילים במשק, רכשה מדפסת דיגיטלית בפורמט רחב מדגם HP Designjet 45500, בהשקעה של למעלה מ-400 אלף ש"ח.

המדפסת החדשה מאפשרת להדפיס שלטי פנים וחוץ בצבעים חיים ועשירים, באמצעות דיו UV ידידותי לסביבה ובעל עמידות גבוהה במיוחד. זאת, על גבי מגוון רחב מצעים גמישים וקשיחים, כגון קאפה, עץ, ברזל, קרמיקה ועוד.
למדפסת הדיגיטלית HP Designjet 45500 (לשעבר מדפסת ColorSpan 5465) תפוקה של עד 36 מ"ר לשעה ואיכות הדפסה של עד dpi 600 x 1,200. היא מסוגלת להדפיס על מצעים בעובי של עד 2.54 ס"מ, וברוחב מרבי של 1.37 מטר.

הרכישה האחרונה מצטרפת לחמש מדפסות דיגיטליות של HP, שנרכשו בעבר על ידי ברק הדפסות - ובהן שתי מדפסות HP Scitex TJ8300, שתי מדפסות HP Scitex Grand ומדפסת HP Scitex XL1500.

רפי דימרי, מנכ"ל ברק הדפסות, מסר כי חברת ברק הדפסות וחטיבת ההדפסה בפורמט רחבשל HP משתפות פעולה כבר שנים רבות. מאז התוודעה החברה למדפסות הפורמט הרחב ממשפחת מוצרי Scitex-Vision לפני כארבע שנים, רוכשת ברק ציוד הדפסה דיגיטלי אך ורק ממנה. הסיבות לכך נובעות מרמת הביצועים הגבוהה של מדפסות אלה, אמינותן, יחס עלות מול תועלת, מחירי הדיו והשירות של אנשי “HP.
בועז כהן, מנהל מכירות ב-HP דפוס תעשייתי, הוסיף: "לאור הקשר הממושך עם ברק הדפסות, אנחנו מרגישים שותפים מלאים להצלחתם - וגאים להמשיך ולספק עבורם את הפתרונות הטובים ביותר, להפקת שלטים באיכות חסרת מתחרים".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il