TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

כנס אקספו בינת תקשורת ומחשבים 2022


קרדיט צילום: ניר קנטור
יותר מ-4,000 איש השתתפו בכנס בינת אקספו, כנס ההייטק וטכנולוגיות המידע הגדול בישראל


בינת אקספו 2022, אירוע ה-ICT (טכנולוגיות מידע ותקשורת) הגדול בישראל, נערך בשבוע שעבר בתל אביב, לאחר שבשלוש שנים האחרונות לא התקיים בעקבות מגפת הקורונה. הכנס התקיים זו הפעם ה-17, והגיעו אליו כ-4,000 משתתפים. בבינת אקספו 2022 השתתפו השנה מאה מציגים ובניהם 13 סטארטאפים,, נערכו 80 הרצאות בשמונה מסלולי תוכן מקצועיים בין אורחי הכנס היו מנכ"לים, בכירי התאגידים המובילים ,נציגים מגופי הממשל, הצבא, הרשויות והחברות הגדולות ביותר בישראל אשר שמחו כולם על ההזדמנות להיפגש פיזית, לאחר שלוש שנים.


בתערוכה הוצגו ביתני דמו של הטכנולוגיות החדשניות והמתקדמות בעולם על ידי מיטב היצרנים ובניהן: פתרונות אבטחת מידע, ענן, תשתיות פיתוח, בינה מלאכותית וביג דאטה, פתרונות מחשוב מתקדמים, שרותים מנוהלים, כלים לניהול משרדים, בנינים וערים חכמות, מגזר התעשייה קיבל גם כן סקירה רחבה של עולם הפתרונות החדש עבורו INDUSTRY 4.0 כמו גם עולמות האודיו ווידאו ופתרונות OEM חדשניים.

השנה נשא את פניו ה EXPO אל עבר מגוון האפשרויות שמאפשרות טכנולוגיות חדשות לטובת העצמת ארגונים וצמיחה עסקית ואת היכולת לשלב פתרונות שונים ומגוונים לכדי פיתרון הוליסטי המותאם בדיוק עבור הארגון בכדי לאפשר לו לצמוח ולגדול - Empowering Growth.

מנכ"ל בינת תקשרת מחשבים, אלון בן צור, פתח את הכנס והתייחס לשינויים הגדולים שחלו בעולם הטכנולוגיה בשנים האחרונות, כמו גם למגמות העתידיות של עולם ההייטק. ״בשנים האחרונות היו שורה של אירועים שהקשו על היכולת שלנו לתכנן ולפעול״, אמר בן צור והתייחס בין היתר לקורונה, לעלייה במתקפות סייבר ולאתגרים בתהליך שרשרת האספקה. ״כיום אנחנו מבינים את החשיבות של הטכנולוגיה, הרבה יותר ממה שהבנו לפני חמש שנים״, אמר בן צור והתייחס לוורטיקלים בהייטק שצפויים להמשיך ולצמוח בשנים הקרובות, כמו ה-IT, הבינה המלאכותית והשימוש בענן.


לדבריו, ״אנחנו בונים עכשיו את התשתיות שיאפשרו לנו להניח עליהן בעתיד את הטכנולוגיה החכמה״. הוא הדגיש כי ״המחסור בטאלנטים הולך להיות החסם הכי גדול באימוץ טכנולוגיה״.

מייסד ויו״ר קבוצת רד-בינת, יהודה זיספאל, אמר בכנס כי ״זהו יום חג, אחרי שלוש שנים שלא יכולנו להיפגש ולקיים את האירוע הזה״. זיספאל אמר בכנס כי לאחר תקופת הקורונה, ״אנחנו מבינים שאין תחליף למפגשים ולעבודה הפיזית. המחשבות והדמיון שלנו לא עוברים באותה אפקטיביות כמו בפגישה פנים מול פנים, ולכן האירוע הזה הוא מאוד חשוב״. גם הוא התייחס למחסור בעובדים בהייטק ואמר כי ״לפני כ-30 שנה כבר הערכנו את המחסור הצפוי של מהנדסים בארץ.


הפתרון למחסור הקריטי בכוח אדם הוא להכשיר יותר ויותר מהנדסים ומתכנתים מומחים, וזה מה שאנחנו עושים תוך מתן הזדמנות לשילוב אוכלוסיות מהפריפריה לעולמות האכנולוגיה״. בכנס בירכו את זיספאל שקיבל בתחילת החודש יחד עם אחיו זהר את אות הטכניון ״על היותם מעמודי התווך של אומת הסטארט-אפ הישראלית״.

מנכ״ל סיסקו ישראל, אורן שגיא, אמר בכנס: ״אנחנו גאים בסיסקו להיות החברה שמחברת את הלקוחות לעולומות הענן עם תשתיות, אפליקציות, כלי קולבורשיין ואבטחת סייבר, באמצעות פלטפורמה דינמית שנותנת ויזביליטי מלא לעולמות הענן הפרטי והציבורי בתפיסת מולטי דומיין״. סיסקו הציגו בכנס את החדשנות של מרכזי הפיתוח הישראליים, באבטחת הענן וכלי הנראות המתקדמים.

מנהל הפעילות של צ׳ק פוינט בישראל, ליאור גולדגרבר, הציג את ארכיטקטורת אינפינטי של צ׳ק פוינט - ארכיטקטורת אבטחת הסייבר ההוליסטית, המגנה על תשתית העסק וה-IT של ארגונים וחברות מפני התקפות סייבר. גולדברגר אמר כי יש יותר ויותר לקוחות המזהים את הערך שמספקת ארכיטקטורה זו עבורם ופונים להשתמש בה.

בכנס השתתפו כ 100 מציגים, בהם חברות ענק כמו Cisco, Check Point, Dell, Microsoft, Google, Oracle, Nvidia, VMware, Fortinet, RedHat, אינטל, ג׳וניפר, סמסונג, נייס, פאלו אלטו נטוורקס, ועוד.

לאחר הרצאות הפתיחה, התפצלו המשתתפים להרצאות בשמונה מסלולים מקצועיים שונים: Development Landscape & Cloud Native, Everything As a Service, Cyber & Trust, The journey to insights, Intelligent IT infrastructure for hybrid environments, Industry 4.0 - Growth Engines, שיפור חווית הלקוח, ערים דיגיטליות ועסקים חכמים, פתרונות ומוצרי OEM/ODM ועוד.

פירוט על ההרצאות השונות:

Development landscape and cloud native - הגישה ההוליסטית של בינת לפיתוח ואופרציה של תוכנות מודרניות, פותחה כדי לתת מענה לצרכים המשתנים של CIOs וסמנכ"לי פיתוח בחברות ואירגונים גדולים. הדינמיות והורסטיליות של עולמות אלו, מחייבים הבנה של האינטראקציות המורכבות הנדרשות על מנת לחולל בהצלחה שינויים משמעותיים.

Cyber & Trust - מסלול זה עסק בטכנולוגיות ודרכי הפעולה המאפשרות יצירת ערך מוסף תוך התמודדות עם אתגרי הסייבר בפניהם אנו ניצבים באמצעות שימוש בפיתוחים חדשניים של אבטחת הסייבר בדגש על חיזוי איומים ומניעתם, ZERO TRUST וזיהוי אנומאליות מבוססי AI & ML .

Everything-as-a-Service - במסלול זה הסתכלו המשתתפים לעבר העתיד הדיגיטלי והוצגה בפניהם תפיסת ה-as-a-Service 360, המשלבת היבטי ענן ציבורי ישראלי, שרותי סייבר מנוהלים, שירותי טלפוניה ומוקדים בענן , כולם מנוהלים ומתופעלים על ידי המומחים של בינת ומסופקים כשירות.

Boost your Customer Experience - מסלול זה עסק בטכנולוגיות ודרכי הפעולה להטמעה ותפעול של כלים מתקדמים לניהול Contact center, פאנל לקוחות בחן דרכים שונות להתמודדות עם האתגרים היומיומיים של ניהול המוקד.

The Journey to Insights מסלול זה עסק בידע, מידע והתובנות שניתן להפיק מהם. מהפכת המידע, מאפשרת טיוב יעיל של הדאטה הארגונית, הפקת תובנות והטמעת שינויים בתהליכי עבודה בהתאם לאלו. המסלול יעסוק בפלטפורמות, בכלים ובחיבורים המטפלים ב- DATA, AI בצורה אוטומטית ויעילה.

Intelligent IT infrastructure - מגמות וטכנולוגיות חדשניות שמובילות את שינוי הקונספציה בעולמות המחשוב ומשפיעות באופן יסודי על מבנה, תפקוד, וצריכה של שירותי IT, DATA ו-AI בארגונים.

Digital Cities - המרחב האורבני עובר שינויים מהותיים לאורך העשורים האחרונים. מערכות וכלים רבים שהוטמעו, מייצרים מידע רב ערך. עיבוד וטיוב המידע המגיע ממקורות, מערכות וכלים שונים, מאפשר הפקת תובנות ויצירת תחזית מגמות. ערים חכמות הן יעילות ובטוחות יותר, הן דיגיטליות ונגישות יותר, הן ערים שניתן לתכנן לייעל ולשפר את התפקוד העירוני לטובת תושבי העיר והמבקרים בה, תוך מתן מענה לצרכים המשתנים של השותפים לחוויה העירונית.

Industry 4.0 - Growth Engiens - מסלול זה עסק בטכנולוגיות IOT, AR\VR, Wireless, Systems of Systems, Physical security, Industry 4.0 ועוד. במסגרת המסלול הוצגו פתרונות רחבים שניתן להתאים לצרכים הנוכחיים והעתידיים של המפעלים בהם כלים ומערכות בעולמות הייצור, האחסון והלוגיסטיקה, האבטחה וניהול המפעל והקמפוס.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il