TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

סקרייב סקיוריטי Scribe Security, חברת סייבר בתחום אבטחת שרשרת אספקה של תוכנה


רובי ארבל דניאל נבנצאל וגיא צרנוברוב (סקרייב)
השלימה סבב גיוס Seed בסך כולל של מעל ל -7 מילון דולר בהובלת קרן אלרון ונצ'רס
בסבב השתתפו גם קרן טל ונצ'רס, YYM ונצ'רס ומשקיעים נוספים
"התחזית צופה שעד 2025 כמעט כל ארגון שני בעולם יחווה אפקט הנובע מתקיפת סייבר שהתרחשה בשרשרת האספקה שלו. הפתרון של סקרייב סקיוריטי בא לתת פתרון לאתגר הזה בדיוק", אומר רובי ארבל, מנכ"ל סקרייב סקיוריטי

סקרייב, מפתחת פלטפורמת SAAS מתקדמת, המספקת סט כלים לצוותי הפיתוח והאופרציה, לאבטחת קוד רציפה לאורך כל שרשרת האספקה של התוכנה ולאורך כל מחזור חיי המוצר, החל ברכיביו, עבור בפיתוחו ועד מסירה ועידכון, מודיעה היום על השלמת סבב Seed בסך כולל של למעלה מ 7 מיליון דולר, בהובלת אלרון ונצ'רס לצד טל ונצ'רס, YYM ונצ'רס ומשקיעים נוספים.

הגיוס האמור הינו הגיוס הראשון של החברה, ומיועד להרחיב את כוח האדם וצוות הפיתוח של החברה לפיתוח הפתרון הייחודי שלה, המיועד לכל ארגון המעוניין בהגנת שרשרת האספקה של התוכנה שלו מקצה לקצה.

סקרייב נוסדה באמצע 2021 על ידי שלושה יזמים מומחים בתחומי הסייבר והקריפטוגרפיה – רובי ארבל (מנכ"ל), דניאל נבנצאל (סמנכ"ל טכנולוגיות) וגיא צ'רנוברוב (סמנכ"ל מחקר ופיתוח) – כולם בעלי רקע טכנולוגי עשיר ביחידות הסייבר ההגנתי וההתקפי של צה"ל וניסיון רב בשוק הסייבר הישראלי.

רובי ארבל, מנכ"ל החברה, סגן אלוף במיל' בוגר 8200 וטייס קרב לשעבר, בעל ניסיון רב בתכנון וביצוע של פרויקטי סייבר רחבי היקף במגוון דיסציפלינות וטכנולוגיות. רובי כיהן בעבר כסגן נשיא סייבר לתעופה ב-Argus Cyber ​​Security.
גיא צרנוברוב, סמנכ"ל הפיתוח בחברה, סגן אלוף במיל' במצוב – מרכז הגנת הסייבר של צה"ל, בעל ניסיון רב בסייבר, צופן ופיתוח תוכנה, היה בעברו ארכיטקט הגנת סייבר ראשי של מצוב וקצין הקישור ל-CERDEC של צבא ארה"ב.
דני נבנצאל, סמנכ"ל טכנולוגיות בחברה, הינו מומחה סייבר וצופן ותיק ומנוסה, סגן אלוף במיל' במצוב, שם הוביל את גוף המחקר במשך 11 שנים, היה אחראי על פיתוח טכנולוגיות סייבר חדשניות ומעורב במיזמי הסייבר הלאומיים החשובים בעשורים האחרונים כמו הקמת חטיבת ההגנה של צה"ל והמיזם הקיברנטי הלאומי.

סקרייב, הממוקמת בת"א, מפתחת טכנולוגיה חדשנית המאפשרת לארגונים לאבטח באופן שלם ורציף את כלל הרבדים הנוגעים לקוד המיוצר בארגון, כמו גם שילוב קוד פתוח, כגון שלמותו (code integrity), מקורו, המוניטין והאותנטיות שלו ותהליך ייצורו. הטכנולוגיה נבנתה כשירותSaaS ומאפשרת פריסה מהירה ושימוש קל בכל ארגון. הפתרון שסקרייב מציעה משתייך למגמה בעולם ה DevSecOps הנקראת “Shift Left” שבה מפתחים ואנשי דב אופס משתמשים בכלים שנועדו לוודא שהתוכנה שהם מייצרים בטוחה לשימוש בהתייחס לכל מרכיבי שרשרת האספקה של הקוד.

"התוכנה שארגונים מייצרים או משתמשים בה בטוחה כמו החולייה החלשה ביותר בשרשרת האספקה שלה. התוקפים היום מומחים בזיהוי הזדמנויות במפעל פיתוח התוכנה של ארגונים. מטרות התקיפה יכולות להיות תהליך

הפיתוח עצמו כמו תהליך הבילד או מערכות ניהול קוד המקור שבארגון, רכיבי קוד פתוח או קוד שהגיע מקבלן משנה, או אף תהליך המעבר עצמו של קוד בין ארגונים. כל אלה הופכים את הקוד ליעד אטרקטיבי, שנכון להיום אינו מוגן בצורה טובה, עבור תוקף המחפש לייצר השפעה רחבת טווח או למי שרוצה להגיע לארגון מוגן היטב דרך ספקי התוכנה שלו", אומר רובי ארבל, מנכ"ל החברה. "חלק הולך וגדל ממתקפות הסייבר המתרחשות בעולם בשנים האחרונות מתחילות דרך שרשרת האספקה של תוכנה והתחזית צופה שעד 2025 כמעט כל ארגון שני בעולם יחווה אפקט הנובע מתקיפת סייבר שהתרחשה בשרשרת האספקה שלו. הפתרון שלנו בא לתת פתרון לאתגר הזה בדיוק".


זוהר רוזנברג, מי שהוביל את ההשקעה בסקרייב וכיום הינו Venture Partner באלרון ונצ'רס: "השקענו בסקרייב כי אנחנו מאמינים שהוקטור של תקיפה דרך שרשרת אספקת התוכנה של הארגון הולך ומתחזק. כיום ברוב הארגונים חלקים משמעותיים מן הקוד מפותח אצל ספקי משנה מה שמגדיל את משטח התקיפה הפוטנציאלי של הארגון וחושף אותו לתקיפות דרך שרשרת האספקה. ההתמודדות עם הבעיה מורכבת מאוד לנוכח העובדה שאין גורם אחד האחראי על האבטחה מקצה לקצה, ישנם תהליכים שונים בין ארגונים, ואין שקיפות מספקת לכל שלבי תהליכי הפיתוח לאורך שרשרת האספקה. בראייתנו צוות היזמים של סקרייב הוא הצוות הנכון לעסוק במשימה המורכבת הזו ואנו מאמינים כי החברה פונה לשוק עם פוטנציאל עצום ".


אודות אלרון ונצ'רס
אלרון ונצ'רס מתמחה בהשקעות בשלבים מוקדמים ומתמקדת בבניית חברות טכנולוגיות ישראליות בתחום הסייבר ותוכנה לארגונים. בעשור האחרון אלרון זכתה באקזיטים בשווי של למעלה מ- 1.6 מיליארד דולר ומנהלת היקף נכסים של כ- 300 מיליון דולר.
אלרון ונצ'רס דוגלת בתמיכה בסטארטאפים באמצעות השקעה וליווי צמוד בבניית הצוות, המוצר ורשת הקשרים הגלובליים. השותפויות האסטרטגיות שלה, לרבות השותפות הוותיקה עם רפאל, מספקות לחברות הפורטפוליו הזדמנות לפתח ולבדוק את הטכנולוגיה שלהן לצד מומחי טכנולוגיה מובילים ולבסס את המוצר הראשון שלהם על נתונים אמיתיים ועם לקוחות פוטנציאליים אמיתיים.
בין החברות שבהן משקיעה אלרון ונצ'רס כיום נמנות אופן לגאסי, סיקסגיל, איירונסקיילס, סיעתא, בריינסגייט וקרטיהיל.
https://elronventures.com/


אודות טל ונצ’רס
טל ונצ’רס הינה קרן הון סיכון הפעילה בארץ מאז שנת 2016 ומשקיעה בחברות הייטק בארץ ובחו”ל, במגוון רחב של תחומים ותעשיות. מאז היווסדה, השקיעה הקרן ביותר מ- 30 חברות, חלקן בחוד החנית של תעשיית ההייטק הישראלית. לכל השותפים בטל ונצ’רס רקע יזמי וניסיון ניהולי עשיר בחברות סטרטאפ ובחברות בוגרות. טל ונצ’רס רותמת את ניסיון החיים של אנשיה כדי לחבור ליזמים מוכשרים לסייע להם להפוך חזון למציאות.
www.tal-ventures.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il