TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

DigitalOwl מגייסת 20 מיליון דולר


דיגיטל אאול. מימין יובל ועמית מן. קרדיט רון שושן
בהובלת Insight Partners לניתוח תיקים רפואיים באמצעות בינה מלאכותית
הסטארטאפ DigitalOwl (דיגיטל אאול), המפתח טכנולוגיית עיבוד שפה טבעית (NLP) לניתוח עומק וסיכום של תיקים רפואיים, השלים סבב גיוס A של 20 מיליון דולר, בהובלת קרן Insight Partners. בסבב השתתפו הקרן Ibex Investors ותוכנית ההאצה Fusion, שהיא בין המשקיעים הראשונים בחברה. כספי הגיוס ישמשו להרחבת צוות החברה בישראל וארה״ב בעיקר באזורי הפיתוח, המכירות והשיווק. בפברואר 2021 הכריזה DigitalOwl על השלמת גיוס סיד של 6.5 מיליון דולר, מה שמעמיד את סך גיוסי החברה על יותר מ-26 מיליון דולר.

בכל שנה, אנשי מקצוע בעלי הכשרה מורכבת סוקרים באופן ידני עשרות מיליוני תיקים רפואיים עבור חברות ביטוח, ומקבלים החלטות בעלות חשיבות רבה עבור החברה והלקוחות. נפח החומר והמורכבות שלו דורשות סקירה איטית ומדוקדקת של כל דף, הדורשת לעתים ימים רבים. הטכנולוגיה של DigitalOwl פותרת בעיה זו על ידי קריאה, סיכום וניתוח אוטומטי של רשומות רפואיות עבור חברות ביטוח ועו"ד, בזמן אמת ובדיוק מירבי בכדי לסייע להם בתהליכי החיתום, יישוב תביעות ומניעת הונאות.

הפתרון של DigitalOwl, מנתח את המסמכים הרפואיים באופן אוטומטי ומייצר מאגר נתונים ממוקד עם מספר אפשרויות סינון המאפשר ניווט פשוט במסמכים. אוסף הנתונים שנוצר מסודר כסיכום ברור, אשר מציב את המידע הרלוונטי ביותר בקצות אצבעותיו של המשתמש, בשבריר מהזמן והמאמץ. המשתמש יכול להקיש על כל אבחנה רפואית, הליך רפואי, תאריך, איבר גוף או רשומה ולהגיע למקור המידע.

החברה הוקמה ב-2018 על ידי שני אחים, יובל מן, מנכ"ל החברה ועורך דין במקצועו שעסק בתביעות ביטוח (נזיקין), ועמית מן, סמנכ"ל טכנולוגיה המתמחה בתחום הבינה המלאכותית. כיום DigitalOwl מעסיקה 50 עובדים בישראל וארה״ב. החברה מסייעת ללקוחותיה להתגבר על התהליך המייגע של חיתום וניתוח תביעות ידני. התיק הרפואי הממוצע מכיל יותר מ-44,000 מילים, מתוכן ניתן לחלץ מעל ל-2,900 נתונים כגון הליכים, אבחנות רפואיות ותרופות. הפתרון הטכנולוגי של דיגיטל אאול שולף מעל 17,000 נתונים רפואיים ממגוון תנאים, הליכים ותרופות שונים, כולל סרטן, מחלות לב, תאונות, ניתוחים אורתופדיים, סוכרת, דלקת מפרקים, לחץ דם גבוה ופגיעות מוח, ברמת דיוק של מעל 95%.

"ההשקעה מ-Insight Partners תאפשר לנו לפתח ולחדש מהר יותר עבור הלקוחות שלנו, הנוכחיים והעתידיים - חברות ביטוח, מבטחי משנה וגורמים אחרים בתעשיות הביטוח - ולהנגיש להם את שירות ניתוח המידע הרפואי המתקדם ביותר, בתמיכת שירות לקוחות מקצועי ו"הבנה עמוקה של הצרכים המיוחדים של תעשיית הביטוח״״, אומר יובל מן, מנכ”ל ומייסד שותף ב-DigitalOwl. "הגיוס גם יתמוך בתהליך מחקר ופיתוח רחב יותר, שיאפשר לנו לפתח פתרונות לתעשיות אחרות התלויות במידע הרפואי".

"הגיעה העת למודרניזציה של קריאת וניתוח תיקים רפואיים לתעשיות הביטוח ועריכת הדין. הקורונה רק הגבירה את הצורך הזה, כיוון שכעת חברות ביטוח ומשרדי עו"ד כמעט ואינם יכולים לשכור אחיות, רופאים או אנשי מקצוע אחרים שיוכלו לקרוא את התיקים הרפואיים ולנתח את התביעות", מסביר ריאן הינקל, שותף ב-Insight Partners. "צוות המייסדים המרשים של DigitalOwl עוסק בצורך זה בעזרת טכנולוגיה מובילה אשר משתמשת באינטליגנציה מלאכותית על מנת להעביר תעשייה מיושנת לעידן הדיגיטלי. אנו מאמינים שDigitalOwl תמשיך לגדול ומצפים להמשך שיתוף הפעולה איתה".

"הפתרון שאנו מציגים הוא טכנולוגיה לעיבוד שפה טבעית (NLP), שמחלצת מידע ממאות או אלפי דפים של רשומות רפואיות תוך שניות, ומציגה את הנתונים בחתכים שונים, מה שמאפשר למשתמשים לחפש ולסנן על פי מצב רפואי, תאריך, איבר גוף, מערכת פיזיולוגית ושם הרופא המטפל", אומר עמית מן, סמנכ”ל טכנולוגיה ומייסד-שותף בחברה. “המערכת שלנו מסוגלת לחלץ פי-שניים נתונים רפואיים משמעותיים בהשוואה לפתרונות האנושיים, בשבריר מהמחיר ומהזמן”.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il