TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מחקר של נוטניקס: אימוץ ריבוי העננים מתחזק בד בבד עם המורכבות והאתגרים בניהול ואבטחה


hs-rajiv-ramaswami-מנכל נוטניקס
אתגרים המרכזיים במודל ריבוי העננים הם ניהול אבטחת מידע (49%), אינטגרציית נתונים (49%) ועלויות (43%)
אתגרים המרכזיים במודל ריבוי העננים הם ניהול אבטחת מידע (49%), אינטגרציית נתונים (49%) ועלויות (43%). 83% סבורים שמודל ריבוי העננים ההיברידי הוא הטוב ביותר על מנת להתמודד עם האתגרים הנוכחיים. 91% מהארגונים העבירו יישום אחד או יותר לסביבת IT חדשה במהלך 12 החודשים האחרונים.

נוטניקס, מובילה בתחום המחשוב בעידן ריבוי העננים ההיברידי, חשפה את ממצאי מחקר הבוחן את ההתפתחויות בעולם הענן ואימוץ הענן בארגונים - Enterprise Cloud Index (ECI).


על פי תוצאות המחקר ריבוי עננים (Multi-Cloud) הוא כיום מודל ההטמעה הנפוץ ביותר, ואימוץ מודל זה יזנק עד ל-64% בשלוש השנים הקרובות. עם זאת, המורכבות של ניהול חוצה גבולות בין ספקי ענן נותר אתגר מרכזי עבור הארגונים.

87% מהנשאלים ענו כי הם מסכימים שהצלחת השימוש בריבוי עננים דורשת ניהול פשוט יותר כאשר מדובר בעירוב של תשתיות ענן שונות. במקביל, 83% מהמשיבים מסכימים שמודל ריבוי עננים היברידי המודל הטוב ביותר כדי להתמודד עם האתגרים העיקריים הקשורים ליכולת תאימות, אבטחת מידע, חסכון בעלויות ואינטגרציית נתונים.

זו השנה הרביעית ברציפות בה חברת ואנסון בורן (Vanson Bourne) עורכת מחקר עבור נוטניקס. במחקר השנה נסקרו 1,700 מקבלי החלטות בתחום ה-IT ברחבי העולם במגוון מגזרים ובכל היבשות במהלך אוגוסט וספטמבר 2021. השנה, המשיבים בסקר נשאלו אודות אתגרי הענן הנוכחיים שלהם, כיצד הם מריצים כיום יישומים עסקיים, והיכן הם מתכננים להריץ אותם בעתיד. המשיבים נשאלו בנוסף על השפעת המגיפה על החלטותיהם הנוכחיות והעתידיות בהיבט של תשתיות IT, וכיצד האסטרטגיה וסדרי העדיפויות של ה-IT עשויים להשתנות בגללה.


הממצאים העיקריים מהדוח של השנה כוללים:

האתגרים המרכזיים במודל ריבוי העננים הם ניהול אבטחת מידע (49%), אינטגרציית נתונים (49%) ועלויות (43%) על פני גבולות החוצים בין עננים. בעוד שהשימוש בריבוי עננים הוא המודל התפעולי השכיח ביותר, והיחיד שצפוי לצמוח, רוב הארגונים נאבקים עם המציאות של פעילות על פני מספר עננים, פרטיים וציבוריים. המציאות הזו לא תשתנה, יותר ויותר מובילי IT מבינים שאין גישה אחת שמתאימה לכולם, מה שהופך את השימוש בריבוי עננים היברידי עם מספר עננים פרטיים וציבוריים שמציעים יכולת הפעלה הדדית ביניהם, למיטבי על פי רוב המשיבים.

המגיפה שינתה את אופן הפעולה של כל הארגונים כמעט, והשימוש בריבוי עננים תומך בדרך העבודה החדשה. 61%, יותר ממחצית מהמשיבים, אומרים שהם מתמקדים בלהציע למשתמשי הארגון סביבות עבודה גמישות יותר בגלל המגיפה. רוב הארגונים מדווחים שלמרות שכוח העבודה המרוחק שלהם עשוי להתכווץ או לגדול, בטווח הנראה לעין העבודה מרחוק כאן כדי להישאר. השימוש בריבוי עננים מציע את סביבת ה-IT הזריזה ביותר התומכת בגמישות זו על ידי הפצת נתונים למיקומים גיאוגרפיים מגוונים כדי להבטיח גישה לנתונים לכל המשתמשים והמשכיות עסקית.

חושבים במיוחד על ניוד יישומים. כמעט כל הארגונים (91%) העבירו יישום אחד או יותר לסביבת IT חדשה במהלך 12 החודשים האחרונים. עם זאת, 80% מהמשיבים מסכימים שהעברת עומס עבודה לסביבת ענן חדשה עלולה להיות יקרה וגוזלת זמן.41% מן הארגונים מציינים שאבטחה לרוב, היא הסיבה למהלך שכזה, ואחריו ביצועים (39%), והשגת שליטה ביישומים (38%).

ארגונים מתייחסים באופן אסטרטגי יותר ויותר לשימוש שלהם בתשתית ה-IT. כמעט שלושה רבעים מהנשאלים (72%) אומרים שהם מאמינים שתפקוד ה-IT בארגונים שלהם נתפס כאסטרטגי יותר ממה שהיה לפני שנה. הם גם מציינים מהן הסיבות העסקיות לשינוי במודל התשתית שלהם. 40% משנים את מודל התשתית על מנת לשפר את העבודה מרחוק ושיתוף הפעולה בין העובדים, 36% עושים זאת על מנת לתמוך טוב יותר בלקוחות ו- 35% משנים את התשתית על מנת לחזק את ההמשכיות העסקית.

"כאשר עסקים כיום בוחנים ומשתמשים ב-IT באופן אסטרטגי יותר מאי פעם, המורכבות של ריבוי עננים יוצרת אתגרים שעלולים לפגוע בדרך להצלחה של הענן", אמר רג'יב רמאסוואמי, נשיא ומנכ"ל נוטניקס. "פתרון המורכבויות הללו מפנה את מקומו לטובת מודל ריבוי עננים היברידי חדש שהופך את הענן למודל תפעולי ולא ליעד".


אודות נוטניקס:

Nutanix הינה מובילה עולמית בפתרונות ענן וחלוצה בפתרונות תשתית Hyperconverged, מה שהופך עננים לשקופים ומשחרר לקוחות להתמקד בפעילויות העסקיות שלהם. ארגונים ברחבי העולם משתמשים בנוטניקס כדי למנף פלטפורמה אחת לניהול כל יישום בכל מקום בסביבות ריבוי העננים ההיברידיות שלהם. למידע נוסף באתר www.nutanix.com או עקוב אחרינו ברשתות החברתיות @nutanix


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il