TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת הסייבר הישראלית פולאר סקיוריטי גייסה 8.5 מיליון דולר


צוות פולאר סקיוריטי. קרדיט לירון ויסמן
כדי להגן על מאגרי המידע בענן ולחשוף "מאגרי צל" נסתרים
חברת הסייבר הישראלית Polar Security, המפתחת פלטפורמת הגנה למאגרי המידע של חברות בענן גייסה 8.5 מיליון דולר בסבב סיד בהובלת גלילות קפיטל.

הפלטפורמה של פולאר סקיוריטי מאפשרת לחברות לראשונה לראות, לעקוב ולהגן על מאגרי המידע שלהן באופן אוטומטי. הפלטפורמה ממפה את כלל מאגרי המידע, מבינה מי מהם מכילים מידע רגיש, לאן המידע זורם ומי יכול לגשת אליו. באמצעות התמונה השלמה הפלטפורמה מונעת סיכונים שיכולים להוביל לזליגת מידע או מתקפות כופרה ואוכפת מדיניות אבטחת מידע בהתאם לדרישות הרגולציה.

עם המעבר לפיתוח בסביבת הענן, מאגרי המידע הפכו למבוזרים והאחריות ליצירתם עברה למפתחים. המידע יכול להימצא במאגרים מסוגים שונים, מועתק בין חשבונות בענן, זורם בין אפליקציות שונות ואפילו בין פלטפורמות ענן שונות. תיעוד מאגרי המידע וסוג המידע שבהם נעשה באופן ידני ולכן איננו אמין ולא ניתן לתחזוקה. בהיעדר תיעוד, נוצרים "מאגרי צל" שאף אחד לא מודע לקיומם, או מנטר ומהווים סכנה משמעותית.

פולאר סקיוריטי הוקמה ב-2021 על ידי גיא שני (מנכ"ל), רועי יעקבי (סמנכ"ל טכנולוגיות) ודוב יורן (יו"ר). גיא שני ורועי יעקבי, יוצאי חטיבת הסייבר במשרד ראש הממשלה, הכירו במהלך שירותם הצבאי. במסגרת תפקידם הובילו פרויקטים שזכו בפרס ראש הממשלה להישגים טכנולוגיים מודיעינים. דוב יורן הוא יזם סדרתי שמכר את Riptech ו-ThreatGRID לסימנטק ולסיסקו, ושימש כמנהל חטיבת האסטרטגיה, פיתוח עסקי וצמיחה של סיסקו.

סבב הגיוס הוא בהובלת גלילות קפיטל בהשתתפות IBI Tech Fund ושורת בכירים בהם ג'ים ריבס, מייסד שותף ומנכ"ל ה-Cloud Security Alliance; טים בלצ'ר, סמנכ"ל טכנולוגיות ראשי לשעבר ב-RSA; דוב יורן, מנהל חטיבת האסטרטגיה ופיתוח עסקי של סיסקו ובכיר ב- Symantec לשעבר; אן ג'ונסון, נשיאה לשעבר ב-Qualys; טום נונאן, מנכ"ל IBM Security לשעבר; בני שניידר, מייסד שותף ונשיא ב-Salto; גור שומרון, יזם ומשקיע סדרתי, יו"ר WalkMe ובכירים נוספים מתעשיית הסייבר.

"אובדן השליטה במאגרי המידע והרעב לאוטומציה שתאפשר לנווט בכאוס, מחייב פתרון. פולאר סקיוריטי היא האולר השוויצרי המחזיר לצוותי אבטחת המידע את השליטה ומספקת הגנה מלאה למאגרי המידע", אומר גיא שני, מנכ"ל פולאר סקיוריטי.

"על אף שזה אולי נשמע בסיסי, חברות רבות לא יודעות היכן ממוקמים מאגרי המידע שלהם, מה הם מכילים, ולאן המידע הזה מגיע" אומר קובי סמבורסקי, מייסד ושותף מנהל בגלילות קפיטל. "זה מה שמרגש בפולאר סקיוריטי. היכולת להבטיח את אבטחת מאגרי המידע, ועמידתם בתקנים הרגולטוריים, באופן מתמשך וללא Agents ממצבת את הטכנולוגיה של פולאר כפורצת דרך"

אתגרים רציניים דורשים פתרונות פורצי דרך, פולאר סקיוריטי שמה לעצמה למטרה לעשות את זה בדיוק" אומר ג'ים ריבס, מייסד שותף ומנכ"ל Cloud Security Alliance. "כל חברה בעולם כיום צריכה להתמודד עם השאלה כיצד תגן על המידע שהיא מייצרת בענן. אני שמח מאוד שיש לי הזדמנות לשתף פעולה עם פולאר סקיוריטי בעודה בונה פתרון שעונה על השאלות המורכבות ביותר"

פלטפורמת ה- DSPM (Data Security Posture Management) של פולאר סקיוריטי לא דורשת שימוש ב-Agents, Sidecars, SDKs. הפלטפורמה פעילה בסביבות פרודקשן, במספר חברות בארה"ב ובישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il