TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

הדור הבא של ה-NFT:


יצירות NFT קרדיט: טקטונה
טקטונה תפתח ותמכור מוצרי NFT ייחודיים באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית
טקטונה תחל לשווק ולמכור פריטי NFT בהתאמה אישית, באמצעות טכנולוגיה פורצת דרך של בינה מלאכותית (AI) אותה פיתחה

פרויקט ה-NFT הראשון של החברה, MegaArts, יהיה חלק ממותג ייעודי של טקטונה בשם Bored Company, שישקף את פעילות החברה בעולם ה-MetaVerse

יו"ר טקטונה, יריב גילת: "הכניסה של טקטונה לעולמות התוכן של ה-NFT תביא איתה את החדשנות והטכנולוגיה הישראלית לאחד התחומים המבטיחים בעולמות הבלוקצ'יין"
מנכ"ל טקטונה יוסי ברנע: "הטכנולוגיה שפיתחנו, הודות לידע וליכולות שלנו בחברה, יוצקת תוכן חדשני מבוסס בינה מלאכותית בעולם ה-NFT"

חברת הנכסים הדיגיטליים טקטונה (Tectona) מדווחת על השלמת הכניסה לעולם ה-NFT והשלמת פיתוח של מערכת מבוססת בינה מלאכותית (AI) שתהיה הבסיס לפרויקט ה-NFT הראשון של החברה. במסגרת הפרויקט, טקטונה תשווק ותמכור מוצרי NFT מותאמים אישית, במסגרת הפלטפורמה החדשה של טקטונה – Bored Company, סביבו נבנתה ונבנית קהילת משתמשים ייעודית, שמהווה למעשה את השתקפותה של החברה ב-MetaVerse.
מערכת ה-AI שפותחה על ידי החברה במסגרת הפרויקט תאפשר למשתמשים, באמצעות מילות מפתח אותן הם קובעים ולאחר תשלום חד פעמי, ליצור יצירות אומנות דיגיטלית אותן הם יכולים להטביע (mint) כ-NFT. במידה והמשתמש מעוניין לשנות את היצירה, הוא רשאי לעשות זאת תמורת תשלום נוסף, ולמעשה ליצור יצירה חדשה. לאחר כל הטבעת מוצר, רשאי המשתמש למכור את היצירה במגוון פלטפורמות למסחר בנכסים דיגיטליים, לרבות פלטפורמת Open Sea, הפלטפורמה המובילה בעולם למסחר ב-NFT.
טקטונה עתידה לייצר הכנסות הן מתשלומים עבור יצירת תכני ה-NFT, הן מתשלומים בעבור שינויים שיבצע המשתמש ל-NFT שיצר והן מתמלוגים ממכירות שיבצעו המשתמשים בשוק המשני. טקטונה מעריכה כי המכירות הראשוניות יחלו במהלך השבועות הקרובים וכי כל התשלומים יתבצעו במטבע האית'ריום.
הפרויקט הושק כחלק מאפיק פעילות ה-Tectona Labs ומהווה את דריסת הרגל של טקטונה בתחום ה-MetaVerse, אליו נכנסה לאחרונה חברת פייסבוק, ואף שינתה את שמה בהתאם ל'מטא'..

יו"ר טקטונה יריב גילת: "הכניסה של טקטונה לעולמות התוכן של ה-NFT תביא איתה את החדשנות והטכנולוגיה הישראלית לאחד התחומים המבטיחים בעולמות הבלוקצ'יין, בצורה שתאפשר לכל אדם ליצור את האמנות שמשקפת אותו".
מנכ"ל טקטונה יוסי ברנע: "הטכנולוגיה שפיתחנו, בעזרת הידע והיכולות שלנו בחברה, יוצקת תוכן חדשני מבוסס בינה מלאכותית בעולם ה-NFT. טקטונה ממשיכה להשקיע ולפעול בתחומים שונים בעולם הנכסים הדיגיטליים, לרבות בתחום ה-NFT".
שוק ה-NFT בנסיקה:
תחום ה-NFT הוא אחד התחומים החמים ביותר בתעשיית הבלוקצ'יין, עם שיעורי צמיחה גבוהים במיוחד והיקף מכירות של 3.48 מיליארד דולר, נכון לנתוני אוגוסט השנה.
NFT (Non Fungible Tokens) הם פריטים דיגיטליים ייחודים אשר מיוצרים על הבלוקצ'יין (בעיקר אית'ריום), על מנת לייצג פריטים עם מאפיינים אקסקלוסיביים כגון שירים, תמונות, סרטונים, אומנות מיוצרת-מחשב, פריטי אספנות, מפתחות גישה דיגיטליים ועוד. בין מותגי העל אשר כבר השיקו NFT ניתן למצוא את קוקה קולה, ליגת ה-NBA, הכדורגלן ליאו מסי ועוד. פריטים אלו נמכרים בפלטפורמות שונות, במחירים שיכולים להגיע לעשרות מיליוני דולרים.
טקטונה היא החברה הציבורית הישראלית המובילה בתחום הנכסים הדיגיטליים והבלוקצ'יין.
בין הדמויות המובילות את טקטונה, ניתן למצוא את מיטב מוחות הטכנולוגיה בישראל, ביניהם יריב גילת, ממשקיעי ההיי טק המובילים בישראל, מנכ"ל פיינל לשעבר ומראשוני המצאת טכנולוגיות המסחר האלקטרוני; גיא בן ארצי, יזם בלוקצ'יין סידרתי וממקימיה של בנקור - פלטפורמות המסחר הגלובלי בקריפטו. מנכ"ל טקטונה הוא יוסי ברנע, מומחה בתחום הפיננסים ולשעבר סמנכ"ל ההשקעות בקבוצת דלק. לחברה חברי דירקטוריון ויועצים ממיטב אנשי ההשקעות והטכנולוגיה בישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il