TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

קנס על שירביט - בדיחה‎‎


עינת מירון מומחית Cyber Resilience
עינת מירון, מומחית להערכות והתמודדות עם מתקפות סייבר בהיבטים העסקיים: "צריך לזכור שהאירוע הזה כלל הרבה מאוד כשלים ניהוליים של הנהלת שירביט, אבל נעדרה ממנו לכל אורך הדרך ההתייחסות לאיכות הביקורת של הרגולציה על מפוקחיה"
"בהמשך להודעת הרשות לפיקוח על שוק ההון על החלטתה להשית עיצום של 10,700,000 מיליון שח, על חברת שירביט, שממש היום אנחנו מציינים שנה למתקפת הסייבר אצלה, אני תוהה וסקרנית אם ומתי תגיע גם התנצלות של משה ברקת, הממונה על הרשות לפיקוח על שוק ההון, מאתנו הציבור.

"צריך לזכור שהאירוע הזה כלל הרבה מאוד כשלים ניהוליים של הנהלת שירביט, אבל נעדרה ממנו לכל אורך הדרך ההתייחסות לאיכות הביקורת של הרגולציה על מפוקחיה.

"בין היתר ידוע שאחד הכשלים המהותיים באירוע היה בבחירה בשירות SOC (ניטור אירועי סייבר) בתפקוד של 5 ימי עבודה בלבד. כשל אחר שהיה ידוע ולא נוהל הוא העובדה ששירביט, ככל הנראה מטעמי חיסכון, העסיקה מנהל אבטחת מידע חסר ניסיון במשרה חלקית של יומיים בשבוע בלבד.

"שירביט התרשלה פה בגדול, אבל היא לא היחידה. אין ספק שחברת הביטוח הראל עשתה את עסקת חיה ורכשה במחיר של פחות מ-90 מיליון שח חברת ביטוח.

"המשק משווע ליד מכוונת שתסייע לנו, אנשי המקצוע לעזור לו לצמצם את החשיפה לסיכוני הסייבר. בהעדר רגולציה חזקה, למנהלים אין את התמריצים לטפל בסיכון והנה, הרגולטור פספס כאן שוב הזדמנות להעביר מסר נחרץ למשק ולמפוקחים שלו. וחבל".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il