TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

Hailo גייסה 136 מיליון דולר


צוות עובדי Hailo בישראל
להרחבת קו מוצרי המעבדים ל-AI במכשירי קצה ומתן מענה הולם לביקוש הגואה בענף
סבב הגיוס של Hailo הוא גיוס ההון הגדול ביותר אי פעם בתחום שבבי ה-AI למכשירי קצה, וממחיש את הביקוש העולמי חסר התקדים למעבדי בינה מלאכותית עבור ערים חכמות, קמעונאות חכמה, תעשייה 4.0, רכב וענפים נוספים

חברת הסטארט-אפ היילו (Hailo) מתל-אביב, המספקת שבבי AI למכשירי קצה, השלימה סבב גיוס C של 136 מיליון דולר, בהובלת פועלים אקוויטי (לשעבר פועלים שוקי הון) וגיל אגמון. לסבב הצטרפו משקיעים קיימים וביניהם יו"ר היילו זהר זיסאפל, ABB Technology Ventures (ATV) השווייצרית, קרןLatitude מלונדון, OurCrowd הישראלית, וכן משקיעים חדשים ובכללם קרסו מוטורס, קומסקו, קבוצת שלמה, טלקאר ומכשירי תנועה. מולי אדן, סגן נשיא לשעבר של אינטל העולמית, יצטרף למועצת המנהלים של היילו, ואייל ולדמן, המייסד המשותף והמנכ''ל לשעבר של מלאנוקס, יצטרף למועצה המייעצת של החברה.

סבב הגיוס הנוכחי מביא את סך ההון שגייסה היילו מהקמתה ל-224 מיליון דולר. ההון החדש יאפשר לחברה לספק מענה להתעניינות הגואה ב-Hailo-8™, מעבד ה-AI של היילו למכשירי קצה, וכן להמשך הפיתוח של הדור הבא של מוצריה ולהתרחב בשווקים עולמיים חדשים וקיימים. כל זאת, בעת שהביקוש העולמי לשבבי AI מתקדמים וחכמים עבור אינספור תעשיות שובר שיאים.

מעבד Hailo-8™מבוסס על תכנון מחדש ייחודי של ארכיטקטורת המחשב, הנשען על מבנה רשתות הנוירונים במוח האנושי. המעבד מספק למכשירים חכמים ביצועים דומים לביצועים שמספקים מחשבים של דטה סנטר, ובכך סולל את הדרך לעתיד של מכשירי קצה חכמים יותר. השבב של היילו מאפשר לארגונים גדולים לרתום את עוצמת ה-AI בעלויות נמוכות יותר וביעילות משופרת. על רקע הביקוש ההולך וגדל, היילו מרחיבה ללא הרף את קו המוצרים שלה והשיקה לאחרונה את המודולים עתירי הביצועים להאצת AI מדגמי M.2 ו-Mini PCIe, המיועדים להעצמה של מכשירי קצה.

Hailo הוקמה בפברואר 2017 על ידי אור דנון, אבי באום, הדר צייטלין ורמי פייג ז"ל, בוגרי יחידת עילית טכנולוגית של חיל המודיעין. החברה מעסיקה כיום מעל 150 עובדים בתל-אביב ובחו"ל, ומעוניינת לגייס בשנה הקרובה כ-100 עובדים נוספים על מנת לתמוך בצמיחה המואצת.

להיילו יש כיום מעל 100 לקוחות לאחר שהכפילה את בסיס הלקוחות שלה בשני הרבעונים האחרונים, בתקופה שבה יותר ארגונים גדולים מחפשים פתרונות AI שמספקים עוצמה לחיישנים ולמכשירים חכמים בעלויות ובצריכת אנרגיה נמוכות יותר ובהספק גבוה יותר. החברה הרחיבה את נוכחותה העולמית בשנה האחרונה, ופתחה משרדים בטוקיו, טייפה, מינכן ועמק הסיליקון. בנוסף לכך, היילו הכריזה לאחרונה על שותפות עם חברת מקניקה, מפיצה עולמית גדולה של סמיקונדקטור הפועלת ביפן.

''גיוס ההון החדש הוא אבן דרך עבור החברות הפועלות בתחום שבבי ה-AI, ואנו נשתמש במשאבים משמעותיים אלה בכדי להאיץ את התוכנית האגרסיבית שלנו להפוך פתרונות בינה מלאכותית במכשירי קצה ליותר נגישים לתעשיות שונות ברחבי העולם", אמר אור דנון, מנכ''ל ומייסד משותף של היילו. "התמיכה האדירה שקיבלנו מעידה על קו המוצרים חסר התחרות שלנו בתחום ה-AI למכשירי קצה. אנחנו מצפים להעצים מכשירים חכמים ומהירים עוד יותר ובכך לאפשר עתיד עוצמתי יותר שיונע על ידי בינה מלאכותית".

"בשנים הקרובות, בינה מלאכותית תהפוך לגורם שיגדיר את היכולת ליצור ערך עסקי חדש ולעצב מחדש את חוויית המשתמש המוכרת לנו. היכולת להביא פונקציות מבוססות AI לשוק תהפוך לגורם הקובע אם חברות יצליחו או ייכשלו", אמר מולי אדן, סגן נשיא אינטל העולמית לשעבר. "ארכיטקטורת המעבד החדשנית והיעילה ביותר של היילו מספקת מענה לביקוש הגובר לסוג חדש של שבב שיתמודד עם עומסי עבודה מסוגים חדשים אלה, ומציבה אתגר בפני פתרונות המחשוב המסורתיים".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il