TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת Zenlayer חוברת ל-Zadara כדי לספק שירותי אחסון בענן בניהול מלא ברמת הקצה (Edge)


קלאוד ענן
zStorage, פתרון שירותי ענן קצה מבית Zadara, שמוכן לארגונים וכולל 100% הוצאות תפעול, זמין כעת ללקוחות Zenlayer
אירוויין, קליפורניה 23 בספטמבר, 2021 –Zadara, המוכרת כחברה מובילה בתחום שירותי ענן הקצה, הכריזה לאחרונה על שותפות עם Zenlayer, ספקית שירותי ענן קצה גלובלית מובילה. zStorage מבית Zadara, פתרון מבוסס צריכה בניהול מלא המיועד לארגונים, זמין כעת באתרים של Zenlayer בצפון אמריקה ובקרוב יורחב לשווקים מתעוררים, כגון הודו, סין ודרום אמריקה.

"ב-Zenlayer, אנו מתמקדים בשיפור החוויות הדיגיטליות ועושים כל מאמץ עבור הלקוחות שלנו על מנת לספק שירות מדהים," אומר לורנס לי (Lawrence Lee), סמנכ"ל שותפויות ובריתות ב-Zenlayer. "מחויבות זו למצוינות פירושה שאנו יוצרים שותפות רק עם הטובים ביותר. Zadara היא חלוצה בתחום של 'אחסון כשירות' לארגונים והייתה הראשונה להציע זאת – מה שהפך אותה לבחירה טבעית עבורנו. פתרון zStorage של Zadara מפשט את האחסון בענן, מגדיל את הפרודוקטיביות ומצמצם את העלויות עבור הלקוחות של Zenlayer".

Zadara ו-Zenlayer מציעות כעת פתרונות אחסון מנוהל שעסקים יכולים לפרוס ממרכזי נתונים מקומיים, ממתקני קולוקציה (Colocation) פרטיים או מהענן, עם מודל הוצאות תפעול כדאי של 100%. התוספת של zStorage של Zadara מאפשרת ל-Zenlayer לספק פתרונות גיבוי והתאוששות מאסון בקנה מידה גלובלי – גם בקצה (Edge), קרוב יותר למקום שבו הנתונים מופקים ונצרכים.

"בתקופה שבה ארגונים ברחבי העולם משנים ומגדירים מחדש את הדרכים שבהן הם מנהלים עסקים, קריטי יותר מתמיד לפשט את האחסון והניהול על מנת להבטיח יעילות רבה יותר," אומר נלסון נחום (Nelson Nahum), מנכ"ל וממייסדי Zadara. "אנו נלהבים לחבור ל-Zenlayer ולהביא את שירותי הענן המנוהלים שלנו ללקוחות שלהם ברחבי העולם."



Zenlayer מציעה קישוריות לפי דרישה דרך השדרה (Backbone) הפרטית הגלובלית הרחבה שלה ונהנית ממומחיות ייחודית בכלכלות מתעוררות מהירות-צמיחה. לחברה יש היצע רחב של מוצרי 'תשתית כשירות' (IaaS), כגון Cloud Networking, Bare Metal Cloud, IP Transit ו-Edge Data Center Services, והיא השיקה לאחרונה מוצר פלטפורמה כשירות (PaaS) חדש – Zenlayer Global Accelerator, שירות האצת רשת מבוסס API שמשפר את ביצועי היישומים באופן שחוצה גבולות בינלאומיים. עסקים משתמשים בפלטפורמת ענן הקצה הגלובלית של Zenlayer כדי לשפר באופן מיידי את החוויות הדיגיטליות של הלקוחות והעובדים שלהם.

zStorage, הצעת אחסון ענן הקצה של Zadara, נועדה לתמוך בכל סוגי הנתונים (בלוק, קובץ, אובייקט), בכל פרוטוקול (NFS, CIFS, FC, iSCSI, iSER, S3, Swift ועוד), בכל מיקום (מקומי, בין עננים או בסביבה היברידית) ועם הביצועים הרצויים (מבוסס פלאש ו/או כוננים קשיחים). zStorage מספק אחסון מאובטח, מהימן ועם יכולת הרחבה ניכרת שיכול לתמוך בעומסי העבודה התובעניים ביותר ובדרישות ההגנה על נתונים המורכבות ביותר



zStorage של Zadara זמין כעת ב-Zenlayer. כל הפתרונות של Zadara כוללים תמיכה בזמן אמת מסביב לשעון 365 ימים בשנה, ניהול מערכת יזום, שדרוגי חומרה תקופתיים ללא הפרעה ואחריות ל-100% זמן פעולה תקינה.


למידע נוסף על השותפות, מומלץ לצפות בסרטון 5 דרכים לחסוך עלויות ולשפר את הביצועים של התשתית הגלובלית שלכם



למידע נוסף על Zadara, אפשר לבקר באתר https://www.zadara.com/ולהתעדכן בכל הנוגע ל-Zenlayer ב-LinkedIn, Twitter ו-Facebook

אודות Zenlayer:

Zenlayer (www.zenlayer.com) מציעה שירותי ענן קצה לפי דרישה ביותר מ-180 נקודות מכירה ברחבי העולם, עם מומחיות בשווקים מתעוררים מהירי-צמיחה, כגון הודו, סין ודרום אמריקה. עסקים משתמשים בפלטפורמת ענן הקצה הגלובלית של Zenlayer כדי לשפר באופן מיידי את החוויות הדיגיטליות של המשתמשים שלהם, עם זמן השהיה קצר במיוחד וחיבוריות לפי דרישה ברחבי העולם.



אודות Zadara

פלטפורמת הענן של Zadara (ZCP), הפועלת מאז 2011, מפשטת את המורכבות התפעולית באמצעות הקצאת תשתית אוטומטית מקצה לקצה של משאבי חישוב, אחסון ורשת. שירותי ענן הקצה של Zadara זכו לדירוג נאמנות לקוחות (NPS) של %71, המוביל בענף, והמשתמשים שלנו נהנים מתמיכת צוות מומחי הענן המיומן שלנו ומגובים באחריות שלנו ל-SLA של 100%. מערך החומרה/תוכנה של Zadara, המוכן לשימוש – המאפשר להציע פתרונות מקומיים ופתרונות הזמינים באמצעות ספקי ענן וקולוקציה – בשילוב עם המודל של תשלום על פי צריכה, מסייעים לחברות להשיג גמישות וזריזות, בלי להתפשר על התכונות והפונקציונליות הדרושות לצוותי IT ארגוניים. Zadara פועלת בכל רחבי העולם, כולל עננים במאות מרכזי נתונים אצל שותפי ענן ציבוריים ופרטיים, עם צוות מומחים המספק שירותים ותמיכה מסביב לשעון. החברה היא ספקית הענן הרשמית של Alfa Romeo Racing ORLEN באליפות העולם פורמולה 1. המטה של Zadara נמצא באירוויין שבקליפורניה, והיא מחזיקה בסניפים בסיירנססטר (בריטניה), בטוקיו, ביקנעם (ישראל) ובנגלור (הודו).


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il