TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

התחזית של בואינג ל-20 השנה הקרובות: 43,500 מטוסי נוסעים ומטען חדשים ידרשו על ידי חברות התעופה


בואינג 737-8 קרדיט צילום: בואינג
ב-10 השנים הקרובות ידרשו 19,000 מטוסי נוסעים ומטען חדשים. הביקוש למטוסי קרב, מסוקים, פצצות וטילים בתחום הביטחוני לעשור הקרוב יסתכם ב-2.6 טריליון דולר
40% מהביקוש למכירות הצבאיות יבואו מחוץ לארה"ב

ב- 20 השנים הקרובות הביקוש למטוסים מסחריים יעמוד על יותר מ- 43,500 מטוסים חדשים, בשווי כספי כולל של 7.2 טריליון דולר, המהווה גידול של 500 מטוסים חדשים יותר לעומת התחזית של השנה שעברה. כך עולה מהתחזית השנתית שמפרסמת חברת בואינג לשוק התעופה ל-20 השנה הקרובות.

התחזית השנתית קובעת כי ישנם סימנים מובהקים להתאוששות ענף התעופה המסחרי, וכנגזרת מכך הביקושים למטוסי נוסעים התחדשו. לעומת זאת קובעת התחזית כי בתחום הביטחוני, בתחום החלל והשירותים הממשלתיים נמשכת כעת היציבות בביקוש, ואין שינוי בתחזיות.

לפי התחזית של חברת בואינג, הביקוש למטוסי נוסעים ומטוסי מטען הולך וגדל על רקע ההתרחבות בהיקף הסחר העולמי המחייב יותר מטוסי מטען (קארגו). ביקוש זה למטוסי מטען יביא לכך שבשנת 2040 צי מטוסי המטען העולמי יהיה גדול ב-70% מהצי שהיה ערב משבר הקורונה.

התחזית של חברת בואינג קובעת כי ב-10 השנים הקרובות יהיה הביקוש העולמי למטוסי נוסעים בהיקף של 19,000 מטסים חדשים ששווים 3.2 טריליון דולר.

"עולם התעופה המסחרי רשם התאוששות משמעותית והתחזית של בואינג לשנת 2021 נגזרת מהאמון שלנו בהתאוששות הזו ובהמשך חוסנו של השוק" אמר סטן דיל, נשיא חטיבת המטוסים האזרחיים של בואינג." השנה האחרונה שהראתה שתנועת הנוסעים חוזרת במהירות כאשר לחברות התעופה ולממשלות יש אמון מלא בבריאות ובבטיחות של הטיסות המסחריות. למרות אופטימיות הזו אנו ממשיכים לעקוב מקרוב אחר האתגרים"

הנקודות העיקריות בתחזית בואינג ל-20 השנה הבאות:

הזמינות וההפצה של חיסוני הקורונה ימשיכו להיות גורמים קריטיים בהתאוששות הטווח הקרוב של טיסות נוסעים. מדינות עם הפצת חיסונים נרחבת יותר הראו התאוששות מהירה של טיסות, מכיוון שממשלות מקלות על המגבלות ופותחות את גבולותיהן לנסיעות בינלאומיות.
תנועת הנוסעים צפויה לעלות בכ -4% בממוצע בשנה, ללא שינוי מהתחזית בשנה שעברה.
מספר המטוסים המסחריים ברחבי העולם יעמוד על 49,000 מטוסים עד שנת 2040, כשסין, אירופה, צפון אמריקה ומדינות אסיה-פסיפיק יהוו כל אחת כ- 20% ממסירות המטוסים החדשות, ו -20% הנותרים יגיעו לשווקים מתפתחים אחרים.
הביקוש ליותר מ -32,500 מטוסים בעלי גוף צר תואם כמעט לתחזית שלפני המגיפה. מודלים אלה ממשיכים לשלוט ב -75% מהמשלוחים בתחזית ל- 20 השנים הקרובות.
חברות תעופה יזדקקו ליותר מ -7,500 מטוסים רחבי גוף חדשים עד שנת 2040 כדי לתמוך בחידוש צי ובגידול הביקוש לנוסעים ולמטען אוויר בשווקים ארוכי טווח. תחזיות אלה עולות מעט בהשוואה ל -2020 אך נותרו בירידה של 8% לעומת 2019.


התחזית של בואינג היא הניתוח המקיף ביותר של תעשיית התעופה המסחרית.

על פי התחזית, הביקושים למוצרים בתחומים הביטחוניים והחלל יסתכמו בשווי 9 טריליון דולר במהלך העשור הקרוב. זאת, לעומת ביקושים של 8.5 טריליון דולר אשתקד, ומתחזית למכירות של 8.7 טריליון דולר ערב מגפת הקורונה (בשנת 2019).

"בזמן שהתעשייה שלנו מתאוששת וממשיכה להסתגל לצרכים הגלובליים החדשים, אנו נשארים בטוחים בצמיחה ארוכת טווח בענף התעופה", אמר קצין האסטרטגיה הראשי של בואינג, מארק אלן. "אנו מעודדים את העובדה שמדענים סיפקו חיסונים מהר יותר ממה שניתן להעלות על הדעת וכי הנוסעים מפגינים אמון עז בנסיעות במטוסים".

שירותי תעופה

על פי התחזית של חברת בואינג תחום שירותי התעופה ימשיך לגדול ובעשור הקרוב בואינג צופה ביקושים בהיקף של 3.2 טריליון דולר לשירותים הללו. בין שירותים אלה ניתן לציין את הפתרונות לצרכים של כל אחד מהלקוחות של בואינג, חידוש, שדרוג ושינוי תצורת המטוסים לצד גידול בהיקף שירותי ההדרכה על רקע כניסת מטוסים חדשים לשירות. הביקוש לשירותים הללו תלוי בניצול המטוסים, כמו תחזוקתם, אספקת חלפים ושרשרת האספקה שיהיו חלק מההתאוששות הגלובלית.

"בואינג רואה חשיבות רבה להמשיך ולתמוך ללקוחותיה והשירותים שהיא מספקת ללקוחות הללו לצד פיתוח כלים ושירותים דיגיטליים לשיפור היכולת והיעילות של ציי המטוסים תתרחב בעשור הקרוב" אמר טד קולברט נשיא חטיבת השירותים הגלובליים של בואינג.

תחזית שוק הביטחוני

התחזית לעשור הקרוב של חברת בואינג צופה כי הביקושים בשוק הביטחוני יישארו זהים לתחזית של השנה שעברה, שמצביעה על כך שבעשרים השנה הקרובות יהיו צורך במטוסי קרב, מסוקים, טילים, פצצות ומוצרים צבאיים אחרים בהיקף של 2.6 טריליון דולר. לפי התחזית, שווקי היעד בתחום הביטחוני ממשיכים לגדול בשיעורים דומים, ובעשור הקרוב חוזה בואינג כי המכירות יהוו 40% מכלל המכירות הצבאיות מחוץ לארצות הברית.

"למרות היציבות בשוק הביטחוני, סביבת האיומים ממשיכה לגדול", אמרה ליאן קארט, נשיאת החטיבה הצבאית של בואינג. "בכדי לאפשר ללקוחותינו לנצח עלינו להתאים את עצמנו לפיתוח, ניסוי ובנייה של מוצרים ופלטפורמות חדשות. בואינג מחויבת להמשיך ולספק את הפתרונות המתקדמים ביותר ללקוחותיה הגלובליים" הוסיפה קארט ואמרה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il