TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מיזם הפיקוח הבינלאומי על יעדי איכות הסביבה אישר את תוכנית הפחתת הפחמן השאפתנית של ווסטרן דיגיטל


WESTERN DIGITAL
עם התמקדות בצמצום ב -42 אחוזים של פליטות הפחמן התפעוליות עד שנת 2030, היעדים אותם הציגה ווסטרן דיגיטל יכניסו את החברה למסלול של עמידה בהנחיות בהסכם האקלים בפריז ומעבר להן
ווסטרן דיגיטל הודיעה כי יוזמת יעדי איכות הסביבה מבוססי מדע (SBTi) אישרה את יעדי הפחתת פליטת גזי החממה אותם הציבה החברה, כתואמים לקריטריונים של הסכם פריז, ושל SBTi.

יעדים מבוססי מדע אלה, כוללים הגדרת מטרות להפחתת פליטות בהתאם לדרישות מדעי האקלים העדכניים ביותר, הנדרשות על מנת למנוע את השלכות שינויי האקלים.

לדברי ג'ושוע פארקר, מנהל תחום קיימות תאגידית בווסטרן דיגיטל, "התחייבות ליעדים מבוססי מדע ואגרסיביים אלה היא הדבר הנכון לעשות עבור כדור הארץ, החברה האנושית, הלקוחות והעובדים שלנו. השנים הבאות הן קריטיות, ולחברות עסקיות יש תפקיד חיוני בסיוע להשיג טרנספורמציה בקצב ובקנה המידה הנדרשים. אנו מתקדמים במהירות בהפחתת הפליטות שלנו, ומראים את המחויבות שלנו לבניית כלכלה בת קיימא".

SBTi, הוא גוף משותף ל- CDP Global Compact של האו"ם, מכון העולמי למשאבי טבע (WRI) והקרן העולמית לטבע. SBTi מסייע לחברות לקבוע יעדים מבוססי מדע להפחתת פליטת גזי החממה שלהן, ולשנות את הפעילות העסקית כך שתתאים לכלכלה העתידית דלת הפחמן.

SBTi מציעה לארגונים להגדיר שאיפה לשתי רמות שונות של פליטת פחמנים במאמץ להפחית את פליטת גזי החממה: ההתחייבות הסטנדרטית חותרת להגביל את ההתחממות הגלובלית אל מתחת ל -2 מעלות צלזיוס בהשוואה לתקופות שטרם המהפכה התעשייתית. המסלול התובעני יותר מיועד להגביל את ההתחממות אל מתחת ל- 1.5 מעלות צלזיוס, והוא תואם למסקנות הסכמי האקלים של פריז.

ווסטרן דיגיטל התחייבה למסלול האגרסיבי יותר, וליעד של 1.5 מעלות צלזיוס.

לדברי אלברטו קארילו פינדה, מנהל תחום מטרות מבוססות מדע ב- CDP, "אנו מברכים את ווסטרן דיגיטל על הצבת יעדים מבוססי מדע העולים בקנה אחד עם הגבלת התחממות ל -1.5 מעלות צלזיוס, המטרה השאפתנית ביותר של הסכם פריז. על ידי הצבת יעדים שאפתניים מבוססי מדע המבוססים על מדעי האקלים, ווסטרן דיגיטל נוקטת פעולה כדי למנוע את ההשפעות המזיקות ביותר של שינויי אקלים".

במסגרת היעדים החדשים אותם הגדירה, מתחייבת ווסטרן דיגיטל לצמצם את פליטת הפחמן שלה ברמה 1 ו -2 (Scope 1, 2) ב -42% עד שנת 2030, בהשוואה ל-2020. החברה גם מאמצת יעד ברמה 3 להפחתה של 50% בהיקף הפליטות של מוצריה עד 2030.

כדי לממש מטרות אלה, תתמקד ווסטרן דיגיטל בעיקר בהפחתת צריכת האנרגיה באמצעות התייעלות תפעולית מוגברת, אימוץ מערכות סולאריות ברמת אתרי הפעילות, ורכישה ישירה של אנרגיה ממקורות מתחדשים.

החברה מתקדמת בשורת מסלולים:

● החל מאמצע 2021, המתקנים של ווסטרן דיגיטל בצפון קליפורניה עושים שימוש ב- 100% אנרגיה מתחדשת.
● ווסטרן דיגיטל רכשה 100% אנרגיה מתחדשת למשרדיה בשנזן, ובוחנת אפשרויות כאלה גם באתרים אחרים ברחבי העולם.
● ווסטרן דיגיטל יישמה טכנולוגיה סולרית ברמת האתר במספר מתקנים ברחבי העולם.
● בין שנות הכספים 2019 עד 2020, הפחיתה ווסטרן דיגיטל את צריכת האנרגיה של מוצריה ב -25%.
● בין שנות הכספים 2019 עד 2020, הפחיתה ווסטרן דיגיטל את פליטת הפחמנים ברמה 1 ו-2 בשיעור כולל של יותר מ -8%.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il