TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חלל-תקשורת ו yes -האריכו את ההתקשרות ביניהן לגבי הלוויין עמוס-7 בשנתיים נוספות


דן זיציק מנכל חלל תקשורת צילום: יחצ
העדכון להסכם עם yes מוערך בתוספת של כ–14 מיליון דולר כאשר צבר ההזמנות הכולל מ yes מסתכם בכ-100 מיליון דולר
במקביל דיווחה חלל-תקשורת על הארכת חוזה ההתקשרות עם חברת אסיהסאט, בעלת הלוויין עמוס-7, בשנתיים נוספות, זאת תמורת סכום מופחת של כ- 14 מיליון דולר לשנה

תל-אביב, ישראל –11 ביולי 2021 - חברת חלל-תקשורת, העוסקת באספקת שירותי תקשורת לוויינית באמצעות צי לווייני עמוס, חתמה על הסכם להארכת תקופת ההתקשרות לאספקת שירותי תקשורת בנקודת השמיים 4°W וזאת באמצעות הלוויין עמוס-7 עם חברת די.בי.אס. שרותי לוויין - yes למשך שנתיים נוספות. הסכם ההארכה החדש מוערך בכ–14 מיליון דולר כאשר צבר ההזמנות הכולל מ- yes מסתכם בכ-100 מיליון דולר.
בנוסף מדווחת החברה על הארכת ההתקשרות עם חברת אסיהסאט, בעלת הלוויין עמוס-7 שמשרת את yes ולקוחות נוספים, בשנתיים נוספות וזאת תוך הפחתת דמי החכירה השנתיים מעלות של 22 מיליון דולר ל- 14 מיליון דולר.
במסגרת ההסכם תמשיך חברת yes לקבל שירותי תקשורת מחלל-תקשורת למשך כשנתיים נוספות, באמצעות 12 מקטעי חלל בלוויינים עמוס-3 ועמוס-7. ל-yes הוקנתה אופציה להאריך את תקופת השימוש בלוויין עמוס-7 ב-6 חודשים נוספים, ככל ש- yes מימשה את האופציה ותום חיי עמוס-3 ארע קודם, מוקנית ל-yes אופציה נוספת להאריך את השימוש בלוויין עמוס-7 לתקופה שניה בת שישה חודשים. במידה ו- yes תממש את שתי האופציות המוקנות לה, יגדל הצבר בכ- 7 מיליון דולר נוספים.

החתימה על המשך ההתקשרות עם Yesוההחלטה על המשך שימוש בשירותי התקשורת של חלל-תקשורת מנקודת השמיים 4°W ועל גבי לווייני עמוס, מהווה הבעת אמון בחברה, בשירות הניתן ובטכנולוגיה המתקדמת של החברה.
הסכם זה מצטרף לצבר עסקאות עליהן דיווחה חלל-תקשורת בתקופה האחרונה הכולל, בין השאר הארכת ההסכם עם ממשלת ישראל בסך של כ-38 מיליון דולר, הסכמים עם מפעיל תקשורת סלולארי באפריקה בסך של כ- 6 מיליון דולר ועוד.
החברה הודיעה לאחרונה על כוונת חברת IG4 מהונגריה, אשר זכתה במכרז ממשלת הונגריה להקמת לוויין לאומי, לרכישת השליטה בחלל-תקשורת לפי שווי חברה של למעלה מ-122 מיליון דולר.
דן זיצ'ק מנכ"ל חלל-תקשורת מציין כי "החתימה על המשך ההתקשרות בשנתיים נוספות עם חברת yes , מאפשרת לה לקבל שירות מגובה על שני הלווינים במקביל. עסקה זו ממשיכה את המומנטום החיובי בתהליך הפיתוח המואץ של החברה ומשתלבת עם ההתפתחויות העסקיות המשמעותיות עליהן דיווחה לאחרונה ובהם, השקעה בחברתNuRAN Wireless הקנדית והארכת הסכם ההתקשרות עם Magyar Telecom מקבוצת דויטשה טלקום לאספקת שירותי תקשורת באמצעות הלוויין עמוס-3 בהיקף של למעלה מ- 9 מיליון דולר.

אודות חלל-תקשורת
חלל-תקשורת, הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל-אביב, עוסקת באספקת שירותי תקשורת לוויינית ללקוחותיה, באמצעות הלוויינים עמוס-3 ועמוס-7 הממוקמים בנקודת שמים 4°W, עמוס-4 המוצב בנקודת שמים 65°E, והלוויין הדיגיטלי המתקדם עמוס-17 המוצב בנקודת שמים 17°E. לקוחות חלל-תקשורת כוללים, בין היתר, חברות המספקות טלוויזיה רב-ערוצית, ערוצי טלוויזיה, רשויות מדינה הנזקקות ללוויין תקשורת להעברת מידע לסוגיו, חברות העוסקות בהעברת מידע, טלפוניה ואינטרנט בפס-רחב וכן גופים העושים שימוש ברשתות VSAT. חלל-תקשורת מספקת שרותי תקשורת לוויינית ללקוחותיה ברחבי אירופה, המזרח התיכון, אפריקה ואסיה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il