TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

VAST Data מכריזה על Gemini

מודל צריכת אחסון חדש, המנתק את התלות בין חומרה ותוכנה ומעניק חופש להקמת מערך אחסון עם החומרה הקיימת בארגון

Gemini הוא מודל צריכת האחסון המבוזר הראשון בתעשייה, הממזג יתרונות כלכליים של הפרדת רכיבי התשתית עם הפשטות של התקן חומרה ארגוני. לקוחות יוכלו לרכוש תוכנה מנוהלת במודל מינוי

חברת החד קרן הישראלית-אמריקנית VAST Data, המפתחת פתרונות אחסון המשנים את שיווי המשקל בתעשיית האחסון, חשפה את Gemini - מודל אחסון ארגוני שהומצא מחדש לעידן ה- Hyperscale – מודל מוגדר תוכנה בו פועלים רכיבי תשתית ה- IT(אחסון, שרתים, רשת, וירטואליזציה/קונטיינרים) בנפרד.

היצע זה, אשר מפצל את התלות בין חומרה ותוכנה, מאפשר ללקוחות VAST לרכוש תוכנה מנוהלת במודל מינוי (Subscription) על גבי חומרה שתשתלב עם התוכנה ואשר הלקוחות יכולים לרכוש במחיר עלות ישירות מהיצרן. באמצעות Gemini, חברת VAST מאפשרת ללקוחות להתגבר על המשוכות הגבוהות ביותר שקיימות במודלים הנוכחיים של רכישת תוכנה בלבד והתקנים בלבד על ידי כך שהיא מאפשרת ללקוחות לרכוש כמו מפעילי ענן את הרכיבים בנפרד (Hyperscale) ללא המשק הכבד הכרוך בהקמת עננים סקלביליים ויציבים מבוססי תשתית אחסון פלאש בעלות נמוכה.

היצע חדש זה מספק ללקוחות את כל היתרונות של מודל עסקי מוגדר תוכנה (Software-Defined), מבחינת גמישות ועלויות, אבל במקביל הוא גם מספק את הפשטות הטמונה במודל שרשור התקני חומרה שהלקוחות של VAST אוהבים. אירוע זה מסמן את השלמת המהפך של VAST והפיכתה לחברת תוכנה. מהלך זה נועד ליישר את היעדים העסקיים של VAST עם היעדים והצרכים של לקוחותיה.

Gemini מהווה הצעה עסקית מגוונת, אשר נבנתה על בסיס פתרון האחסון Universal Storage של VAST, עליה הכריז אנליסט של IDC כ"ארכיטקטורת האחסון של העתיד".

"לאחר הפעלת מערכי אחסון של מאות פטה בייט ברחבי העולם, למדנו רבות לגבי מה הלקוחות שלנו צריכים ורוצים", אמר שחר פינבליט, מייסד וסמנכ"ל הטכנולוגיות של VAST Data. "ההבטחה לביזור אינה עוסקת רק בטכנולוגיה, אלא מטפלת באותה מידה גם בדרך בה מפעילים את הטכנולוגיה. במקום לרכוש חומרה ותוכנה ביחד, ולהילכד במחזור עדכון אינסופי כפי שנעשה לאורך 30 השנים האחרונות, Gemini מציעה את החופש, הגמישות והפשטות, בעלות חסכונית, שארגונים צריכים כדי לנהל מחזור חיי אחסון אינסופי".

מאפייני Gemini כוללים:
מודל מסחרי מבוזר – כשהיא משוחררת ממגבלות הנובעות מקשר ליצרניות חומרה, Gemini מספקת ללקוחותיה שקיפות מלאה לגבי עלות החומרה. היא מאפשרת ללקוחות לבצע את ההשקעה בחומרה על פי ההיקף ולוח הזמנים שמתאימים להם, ומספקת את החופש להגביר את ביצועי המערכת באמצעות רכישת חומרה בהתאם לדרישות של כל עומס עבודה.

מחזור חיי אחסון אינסופי – בדיוק כמו בתשתית ענן מודרנית, שלעולם אינה מושבתת לצורך שדרוגים או הגירה, הארכיטקטורה הא-סימטרית של Universal Storage תומכת ביכולת להרחיב מספר המינויים של Gemini ולעבוד עם דורות שונים של חומרה. הדבר יוצר, לאורך זמן, מערך אחסון בהיקפי exabyte בו הנתונים לעולם אינם תלויים בדור החומרה והלקוחות לעולם אינם צריכים לבצע הגירה נוספת של נתונים ממערכת למערכת.

טייס המשנה של VAST – במסגרת Gemini, חברת VAST תשקיע במהנדס ברמה 3 (Level 3) אשר מצוות לכל לקוח חדש כטייס משנה. טייסי המשנה מנטרים באופן קבוע את המערכות, מתעדפים בקשות למאפיינים, מטפלים בכל התכנון וההפעלה ככל ש- Universal Storage מתרחב. טייסי המשנה הם מפעילי ענן מומחים אשר עובדים עבור הלקוח בטיפול בכל מאפייני הניהול, התכנון וההרחבה של המערכת, ובפעילות היומיומית.

הבטחה ל"אפס פשרות" – VAST ממשיכה את המחויבות שלה להגנה של 10 שנים על אחסון פלאש במחיר נמוך, מחויבות לרציפות עבודה ועמידות נתונים, מחויבות לעליונות בהפחתת היקף נתונים, ומחויבות לספק את כל מאפייני Universal Storage כחלק מ- Gemini. היא גם מציעה אפשרות החזר ללא תנאים תוך 60 ימים. ההבטחה ל"אפס פשרות" מסירה את הסיכון הקשור באימוץ ארכיטקטורה חדשה, והיא אידיאלית ללקוחות Gemini המבצעים מעבר מארכיטקוטרה מסורתית מבוססת HDD.

"באמצעות Gemini ארגונים יכולים ליהנות מחופש כלכלי - לעשות יותר עם פחות, כשהם נהנים מעלות בעלות כוללת נמוכה בעד 90% לאורך תקופה של 10 שנים, ככל שהם ממשיכים לצמוח ולחדש את החומרה; חופש בחירה - Gemini מציעה את החופש להרחיב את הביצועים והנפחים בנפרד, ולרכוש רישיונות לנפחים בדיוק בהתאם לצורך של הלקוח וחופש ממורכבות: Universal Storage המנוהל על ידי טייס משנה, ואשר ניתן להרחבה באמצעות מגוון דרישות של חומרה, מספק את החופש מהשבתות לצורך תחזוקה, בעיות הגירה וניקוי, המהוות חלק מההפעלה של מערכות סימטריות מסורתיות",

"בעידן הנוכחי, הגמישות להגביר את הביצועים ולצמוח בהתאם לביקוש, ללא החובה לבצע ריענון או לשלם 'מס חומרה' הוא יתרון מנצח עבור הפעילות העסקית שלנו", אמר ג'ס סיגר, מהנדס מערכות בכיר בפירמת ההשקעות הגלובלית Squarepoint Capital. "Gemini העניקה לנו תא החופש והגמישות כדי לעמוד בדרישות מרכז הנתונים שלנו בכל זמן נתון, תוך שאנו מגדילים את ההחזר על ההשקעה".

VAST כבר סיפקה עשרות פטה בייט ללקוחותיה מאז השקת המודל העסקי החדש בתחילת השנה. לקוחות Gemini, כגון Squarepoint Capital ומכון Broad ב- MIT והארווארד, נהנים מהגמישות ש- Gemini מספקת ככל שהם מרחיבים את ההשקעות ב- Universal Storage שלהם. הם מרוויחים מפתרון שמותאם לדרישות הייחודיות של כל ארגון.

אודות VAST Data
VAST Data היא חברת אחסון אשר שמה סוף לשכבות המורכבות של האחסון והשימוש ב- HDD בארגונים. VAST מאחדת יישומים בתוך מערכת אחסון all-flash בעלת סקלאביליות גבוהה, כדי לעמוד בדרישות האחסון של עומסי העבודה התובעניים ביותר. במקביל, היא מגדירה מחדש את העלויות של טכנולוגית פלאש, כדי להפוך אותה סוף סוף לכדאית לאחסון כל הנתונים הארגוניים. מאז השקתה בפברואר 2019, VAST ביססה את עצמה כסטרטאפ האחסון עם קצב המכירות הגבוה בהיסטוריה. Universal Storage של VAST מעצים כעת חלק ממרכזי המחשוב המובילים בעולם. מטה חברת Vast Data ממוקם בניו יורק ומרכזי הפיתוח שלה פועלים בישראל בתל אביב וחיפה. למידע נוסף בקרו ב: https://www.vastdata.com ועקבו ב- Twitter ו- LinkedIn.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il