TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

אפלאוז משיקה פלטפורמה ייחודית ומקיפה לניהול איכות תוצרים דיגיטליים ולהבטחת חוויה דיגיטלית מיטבית


מארק גרנות - צילום אמיר זלצר
מארק גרנות: " "Product Excellence Platformשל אפלאוז מציעה לראשונה פתרון כולל ואחוד, המאגד כלי בדיקה שונים לניהול איכות התוצרים הדיגיטליים ולמצוינות המוצר"
חברת אפלאוז, מובילה עולמית בתחום שירותי בדיקות מבוססי קהילה (Crowd Testing), השיקה את Platform Product Excellence PEP, המספקת לראשונה פתרון ניהול איכות אחוד המאפשר להבטיח בצורה אפקטיבית ויעילה את האיכות הדיגיטלית למשתמשי הקצה שלהן, תוך תמיכה במגוון ממשקי משתמש כולל מובייל, דסקטופ, ממשק קולי, התקנים ואביזרים דיגיטלים ועוד.

הפלפטפורמה מאגדת כלים שונים, ביניהם פתרון ליצירת תסריטי בדיקה אוטומטיים באופן ידידותי ללא צורך בכתיבת קוד (Codeless), פתרון המאפשר להריץ תהליכי הבדיקות כבר בשלבים ראשונים של ה- SDLC (מחזור חיי פיתוח התוכנה), ומגוון של פתרונות ורטיקלים משלימים בעולמות בדיקות תשלומים, נגישות, חווית המשתמש (UX) וטיוב מערכות AI, כל זאת תוך גישה לקהילת הבודקים והמומחים הדיגיטליים הגדולה בעולם.

בנוסף, הפלטפורמה של אפלאוז בנויה בגישה פתוחה לחלוטין ומאפשרת התממשקות לתהליכים ונכסים קיימים של חברות וארגונים (כגון תשתיות אוטומציה,כלים לניהול באגים,כלי case management Test ועוד)

לדברי מארק גרנות, מנכ"ל אפלאוז ישראל, "בעידן הדיגיטלי הצלחת החברות תיקבע לפי איכות החוויות הדיגיטליות שהן מספקות ללקוחותיהן. במטרה לתת מענה לצרכים ואתגרים אלו, חברת אפלאוז משיקה פתרון מקיף ופורץ דרך המציב סטנדרטים חדשים בתחום זה. חברת אפלאוז התפתחה מחברת שירותים ופתרונות לחברה המספקת פלטפורמה שלמה להובלת מצוינות ואיכות במוצרים. בעוד אחרים מציעים כלים נקודתיים, פלטפורמת ה-PEP של אפלאוז היא הפלטפורמה ההוליסטית הראשונה בשוק לאיכות דיגיטלית עבור חברות וארגונים"

בתוך כך, חברת אפלאוז הכריזה על שני פתרונות תוכנה חדשים, המרחיבים את פלטפורמת ה -Product Excellence. Applause Codeless Automation (ACA) הוא פתרון SaaS ליצירת תסריטי בדיקה אוטומטיים באופן ידידותי ללא צורך בכתיבת קוד. פתרון זה נועד לענות על צרכי פיתוח ו- Time To Market מהיר ובטוח. פתרון תוכנה חדש זה מסיר באופן משמעותי את חסמי הכניסה של חברות וארגונים לשילוב בדיקות אוטומטיות ומאיץ את יכולות צוותי הפיתוח והבדיקות להשיג כיסוי בדיקות נרחב. באמצעות פתרון זה כל משתמש יכול לבחור התקן כלשהו, לבצע את תסריט הבדיקות המתורגם לתסריט אוטומטי. תהליך זה שמתבצע באופן מהיר וידידותי במיוחד מאיץ את תהליכי הבדיקות ומפחית באופן משמעותי את העלויות.
לדברי רוב מייסון, CTO חברת אפלאוז: " Applause Codeless Automation הוא פתרון ייחודי במרחב הבדיקות ללא קוד שפותח עבור חברות וארגונים עם תמיכה בסביבות המובייל המתקדמות ביותר הן עבור iOS והן עבור אנדרואיד. הפתרון יאפשר לחברות להגיע לאוטומציה מלאה של תהליכי הבדיקות באופן מהיר תוך חסכון בעלויות". לפרטים נוספים אודות הפתרון: https://www.applause.com/contact-us.

פתרון נוסף שהוצג הוא Applause In-Sprint Testing, המאפשר לשלב את תהליכי הבדיקות כבר בשלבים הראשונים של מחזור חיי פיתוח התוכנה, כך שניתן יהיה לזהות באגים ברכיבים השונים מוקדם יותר ולתקנם באופן מהיר יותר. זאת תוך חסכון בעלויות והאצת תהליכי הפיתוח והבדיקות.

אודות אפלאוז
אפלאוז היא מובילה עולמית במתן פתרונות ושירותים המבטיחים איכות דיגיטלית. לקוחות אינם מסתפקים עוד בחוויה דיגיטלית סבירה, אלא דורשים חוויה יוצאת דופן. פלטפורמת Platform Product Excellence ((PEP של אפלאוז מספקת למותגים המובילים בעולם גישה מקיפה לבדיקת החוויה הדיגיטלית באמצעות קהילת בודקים הזמינה על פי דרישה, תשתית מקצה לקצה לביצוע בדיקות ברמת הארגון, פתרונות מגוונים לבדיקת איכות דיגיטלית ופתרונות SaaS וכן ניסיון וידע רב בענפי תעשייה שונים. הגישה ההרמונית בפלטפורמה של אפלאוז מגדילה באופן משמעותי את הכיסוי שמספקות הבדיקות, מפחיתה עלויות ומאיצה את זמן היציאה לשוק עבור אתרי אינטרנט, אפליקציות מובייל, IoT וחוויות מסחר אלקטרוני. אלפי חברות מובילות ובכלל זה פורד, גוגל, ווסטרן יוניון ודאו ג'ונס, נשענים על אפלאוז על מנת לספק מוצרים יוצאי דופן וחוויה דיגיטלית שלקוחותיהם אוהבים.
למידע נוסף: ​ https://www.applause.com




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il