TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

DoiT רוכשת את חברת שירותי ענן הישראלית ProdOps.io


ויקי סלבין - צילום נטעלי סוקובסקי
בעקבות המכירה מנכ"ל ושותפה מייסדת של החברה ויקי סלאבין פונה לעולם היזמות בתחום הרפואה דיגיטלית וצוות ההנדסה יצטרף לחברה הרוכשת
חברת DoiT המפתחת מערכת להוזלת הוצאות הענן של ארגונים, מודיעה על רכישה של חברת שירותי ענן ProdOps.io. שתי החברות נוסדו בישראל, הרכישה תאפשר לשלב בין הטכנולוגיות שפיתחו החברות, העונות על הביקוש הגובר לזריזות תפעולית של שירותי ענן וניהול בעזרת אוטומציות.

ProdOps.io הוקמה בשנת 2012 על ידי ויקי סלאבין מנכ"ל החברה ויבגני זיסליס סמנכ"ל טכנולוגיה. בעקבות המכירה סלאבין פונה לעולם היזמות בתחום הרפואה דיגיטלית, זיסליס וצוות ההנדסה של ProdOps יצטרפו לחברה הרוכשת DoiT.

ProdOps.io מספקת שירותים לחברות טכנולוגיה ישראליות נוספות שהתרחבו באופן בינלאומי. ביניהן צ'ק פוינט, סיסקו, Paypal, SentinelOne, binah.ai, Twist Bioscience, Taboola, Minute Media, Zebra Medical Vision, ו- Spot.IM (כיום OpenWeb).

DoiT הוקמה ב-2011 על ידי ויואב תוסיה-כהן ואדים סולוביי, החברה פועלת ב-70 מדינות ובשנה שעברה רכשה את superQuery לטובת הרחבת יכולות ה- Big Data ותמיכה באנליסטים.

"הביקוש לאלסטיות בענן הציבורי מעולם לא היה גדול יותר כאשר הלקוחות ממשיכים להתאים יישומים ותהליכי עבודה בקצב חסר תקדים", אמר יואב טוסיה-כהן, מנכ"ל DoiT. "הרכישה של ProdOps תשפר ותרחיב את המומחיות הרב-עננית של DoiT ותחזק את פלטפורמת ניהול הענן שלנו עבור לקוחות הנמצאים ב- Amazon Web Services) AWS) ומחפשים שירותים מקצועיים מעשיים המשתרעים על כל קשת המומחיות בענן. ההשקעה שלנו תספק יתרונות מיידיים ניתנים להשגה ללקוחותינו הנוכחיים והעתידיים ומחוצה לה."

לדברי ויקי סלאבין, מנכ"לית ומייסדת שותפה של ProdOps.io "זכיתי לעבוד עם אנשים מוכשרים חדים כתער שהפכו את ProdOps למובילה בזירת התוכנה המקומית והעולמית. בחרנו למנף את הצעת הערך שלנו לשוק שאנו משרתים על ידי מיזוג עם חברה העומדת באותם סטנדרטים של מקצועיות ומצוינות כמונו. המומחיות שלנו בסיוע לחברות לבנות מערכות מבוזרות,מורכבות,מאובטחות וגמישות יעזור ללקוחות משותפים להשיג זריזות תפעולית וליצור תרבות DevOps משגשגת."

בשלב זה ויקי סלאבין החליטה לצאת לדרך יזמית חדשה בתחום הבריאות הדיגיטלית ולשלב את המומחיות שלה מ-15 השנה האחרונות בתחום תשתיות תוכנה מאובטחות וטכנולוגיית ענן עם התשוקה שלי לתעשיית הבריאות והרפואה. המוטיבציה של סלאבין היא לייצר אימפקט במתן שירותי רפואה בכל מקום בעולם באמצעות שימוש טכנולוגיות מתקדמות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il