TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת ALD הבורסאית מדווחת על הסכם בהיקף של כ-12 מיליון ₪ עם חברת הנדסה מובילה

חברת ALD, שנסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א, דיווחה הבוקר (א') כי חתמה על הסכם מתן שירותים בהיקף של כ-12 מיליון ₪ עם חברה מובילה בישראל בתחום הבניה ותשתיות.
במסגרת ההסכם, ALD תבצע הבטחת איכות בפרויקט בניה ותשתיות בתחום התחבורה הציבורית שהלקוח מבצע עבור גוף ממשלתי.
היקף ההכנסות הצפוי של החברה מפרויקט זה עומד על כ - 12 מיליון ש"ח, בחלוקה של כ - 3 מיליון ש"ח בשנה, בהתאם לקצב התקדמות הפרויקט וצרכי הלקוח.
לדברי דותן משה, משנה למנכ"ל ALD: "מדובר בפרויקט רב שנתי בהיקף גדול עם אחת מחברות ההנדסה הגדולות והמובילות בישראל. אנו מעריכים כי להסכם זה תהיה השפעה חיובית על פעילות החברה ותוצאותיה הכספיות לשנים 2021-2024. בנוסף מדובר בפרויקט אסטרטגי שצפוי לסלול לנו את הדרך לחוזים דומים בעתיד".

אודות ALD
אי.אל.די הינה חברה ישראלית ותיקה ומבוססת הפעילה בתחום התוכנה והייעוץ מזה 36 שנים עם לקוחות מובילים מכל רחבי העולם. לחברה מחזור שנתי של כ-125 מיליון ש״ח הגדל באופן עקבי ויציב. הקבוצה עוסקת במתן שירותים, ייעוץ ותוכנה בתחום אמינות מערכות. לקוחות החברה הינם גופים ממשלתיים וחברות ענק בעולם שעובדות עם אי.אל.די מעל 20 שנה. החברה מעסיקה כ-400 עובדים ומשרדיה ממוקמים באבן יהודה, בישראל.

לאחרונה הודיעה ALD כי חתמה על הסכם עקרונות בלתי מחייב עם חברת הסייבר HUB Security שהוקמה על ידי יוצאי יחידות מודיעין 8200 ו-81. החברה הוקמה בשנת 2017 על מספר מייסדים, בהם אייל משה, מנכ״ל החברה, ואנדרי יארמנקו, סמנכ"ל הטכנולוגיות, ובין בעלי מניותיה נמנים חברת הביטוח העולמית AXA, קרן ההשקעות OurCrowd ומשקיעים נוספים.
ל-HUB פתרון מחשוב מוצפן מתקדם עבור חברות ואירגונים שמטרתו מניעת חדירה עוינת והגנה על מידע מסחרי רגיש. בשתי החברות מאמינים שמתקיים חיבור סינרגטי בין החדשנות הטכנולוגית של חברת הסייבר, לבין בסיס הלקוחות המשמעותי ותשתית המכירות המקומית והבינ"ל המפותחת של ALD.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il