TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת Cloud Valley זוכה בהסמכה מתקדמת של Microsoft Azure בתחום מודרניזציה של אפליקציות Web


איתן יורמן, סמנכ"ל פיתוח עסקי, Cloud Valley . קרדיט צילום: יח"צ
הסמכת Microsoft Azure Advanced Specialization ל- Web Application Modernization מהווה הכרה במומחיות ובניסיון הרב של החברה בפרויקטי מעבר לענן ומודרניזציה של יישומי web לסביבת Azure ומערכות SaaS.
תוכנית השותפים של מיקרוסופט נועדה להעצים את פעילותם העסקית והמצוינות המקצועית של שותפי מיקרוסופט ברחבי העולם על ידי טיפוח סביבה עסקית מוטת קהילה. קהילה זו מקדמת את שיתופי הפעולה ומקדמת הזדמנויות עסקיות משותפות מתוך רצון לתת ערך ללקוחות המעוניינים לעבור תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית.
על מנת להפוך לשותף Web Application Modernization, נדרש הארגון לעמוד בקריטריונים המחמירים של החברה, הכוללים הוכחת הצלחה בניהול פרויקטים מרובים בתחום, הוכחת מיומנות גבוהה של צוותי המומחים בטכנולוגיות מתקדמות וכן עמידה בביקורת שוטפת על שיטות הפריסה, הניהול והיישום של Azure App Service.
איתן יורמן, סמנכ"ל פיתוח עסקי, Cloud Valley אמר כי: "קצב המיגרציה לענן הולך וגדל ללא הרף ויותר חברות מעוניינות למנף את היתרונות הבולטים שלו, הבאים לידי ביטוי בחסכון כספי, יכולת גידול וגמישות תפעולית. אנו גאים בקבלת הסמכת Web Application Modernizationהמשקפת את המומחיות המעמיקה שלנו בתחום ויכולתנו לסייע ללקוחות לקדם את העסק שלהם ולהשיג יתרון תחרותי".
הלית איתן, סמנ"כלית חטיבת השותפים במיקרוסופט ישראל, אמרה כי: "השותפים אשר זוכים להסמכה המתקדמת של Microsoft Azure בתחום Web Application Modernization הינם בעלי היכולות הגבוהות ביותר בכל הנוגע למיגרציה, מודרניזציה וניהול של יישומי Web ב- Microsoft Azure. Cloud Valley הוכיחה בבירור שיש לה גם את הכישורים וגם את הניסיון על מנת להציע ללקוחות דרך ברורה וליהנות מהיתרונות של מעבר לענן."

אודות Cloud Valley
Cloud Valley היא השותפה המושלמת למסע לענן. כשותף זהב של Microsoft Azure, החברה מתכננת, מפעילה ומתאימה לפי הצרכים העסקיים הייחודיים של כל לקוח את פתרונות הענן החדשניים של מיקרוסופט. כחלק מקבוצת Comm-IT, בית המערכות המוביל בישראל, הכולל למעלה מ-400 מומחי חדשנות רב תחומיים, Cloud Valley מספקת ללקוחותיה פתרונות יצירתיים ואיכותיים מקצה לקצה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il