TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

בלנדר טכנולוגיות פיננסיות חתמה עם חברת ביטוח בינלאומית


גל אביב מנכל בלנדר
לביטוח תיק ההלוואות שלה בישראל ובאירופה. הפוליסות שנחתמו מספקות מנגנוני ההגנה בתיקי האשראיו מעניקות שכבת ביטחון נוספת של עד כ- 14% מקרן האשראי בליטא לטביה ובישראל
בלנדר טכנולוגיות פיננסיות דיווחה היום על התקשרות של חברות הבנות בלנדר ליטא ובלנדר פי2פי ישראל עם חברת ביטוח בינלאומית לביטוח תיקי ההלוואות בליטא לטביה ובישראל. שיעור הכיסוי של הפוליסה בליטא ובלטביה יעמוד על סך של 13.5% מאי עמידה בהחזר הלוואות, בניכוי השתתפות עצמית בגובה 3.5% משיעור אי העמידה בהחזר ההלוואה. שיעור הכיסוי של הפוליסה בישראל יעמוד על סך של 14% מאי עמידה בהחזר הלוואות, בניכוי השתתפות עצמית בגובה 4% משיעור אי העמידה בהחזר ההלוואה.

ד"ר גל אביב, מנכ"ל בלנדר טכנולוגיות פיננסיות: "אנו ממשיכים זו השנה השלישית בביטוח תיק האשראי הצרכני של בלנדר, בשנה של משבר קורונה כלל עולמי ההסכם שנחתם הוא הבעת אמון חזקה בפעילות בלנדר ובטכנולוגיה שלה. שכבת הביטחון שמעניק הביטוח ייחודית בתחום והיא מייצרת למלווים לחברה ולמשקיעים נדבך נוסף של ביטחון, המצטרף לסינון הקפדני בבחירת ההלוואות, הפיזור המירבי וקרן הביטחון הצוברת".

בחודש ינואר האחרון בלנדר הונפקה בבורסה בישראל, והיא חברת הפינטק הראשונה שנרשמה בבורסה בתל אביב. החברה זכתה לביקושי יתר משמעותיים של פי 2 במכרז הציבורי והגדילה את הגיוס ל-80.5 מיליון ₪. לאחר שגייסה 55 מיליון ₪ בשלב המוסדי.

אודות בלנדר
בלנדר הינה חברת פינטק בין לאומית המתמחה באשראי צרכני ובאשראי בנקודות מכירה.
החברה עוסקת בפיתוח ותפעול מערכות ניהול אשראי וחיסכון בישראל ובחו"ל. החברה מפתחת ומטמיעה טכנולוגיה ייחודית המבוססת על אלגוריתם שפיתחה החברה, המתבססת על כלים ומתודולוגיות מתחום הביג דאטה, למידת מכונה, פסיכולוגיה התנהגותית ועוד, ומסוגלת להעמיד אשראי באופן מהיר ויעיל וביריבת מותאמת אישית ללקוח.
החברה נוסדה בשנת 2014 מייסדי החברה הינם - ד"ר גל אביב (מנכ"ל), בועז אביב (סמנכ"ל טכנולוגיות) וברק גור (סמנכ"ל מוצרים). החברה מעסיקה כ-60 עובדים בישראל ובסניפי החברה בחו"ל.
בלנדר נמצאת בשלבים מתקדמים לקבלת רישיון בנק דיגיטאלי אירופאי לפיקדונות ואשראי
(High yield savings and Consumer Credit). למועד התשקיף העמידה החברה מעל 665 מיליון ש"ח באשראי צרכני בארץ ובחו"ל.

בנוסף, קבוצת בלנדר מחזיקה ברישיון בנקאי אירופאי לניהול חשבונות עו"ש (EMI) ב- 29 מדינות האיחוד, בדומה ל AMEX, PayPal, and Facebook Payments.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il