TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מערכת סייברוואן תפעל גם בטלפונים מתוצרת Apple


סייברוואן
חברת סייברוואן הודיעה הבוקר כי השלימה את הפיתוח של מערכת סייברוואן גם למכשירי iPhone מתוצרת Apple ובכך היא יינתן מענה לבעיית הסח הדעת בנהיגה עבור ציי רכב שנהגיהם משתמשים בסמארטפונים עם שני סוגי מערכות ההפעלה – iOS ואנדרואיד.
אורי גלבוע, מנכ"ל סייברוואן:" סיום פיתוח מערכת סייברוואן למשתמשי iOS מהווה פריצת דרך טכנולוגית משמעותית, ופותחת בפני החברה פוטנציאל שוק גדול נוסף. "

חברת הטכנולוגיה סייברוואן, אשר פיתחה מערכת ייחודית המספקת פתרון לבעיית היסח הדעת בנהיגה כתוצאה משימוש בטלפון סלולרי, הודיעה הבוקר לבורסה כי סיימה את שלב הפיתוח של גרסת מערכת סייברוואן למניעת היסח דעת מסוכן בזמן נהיגה למערכת ההפעלה IOS מבית Apple )מכשירי (iPhone והתקנתה ברכבי משתמשי בטא (Beta Testing). להערכת החברה, שלב זה יארך כשלושה שבועות שבסיומן תחל החברה במכירה מסחרית של מערכת סייברוואן למשתמשי IOS.

על פי הערכות, ל-Apple נתח שוק של כ-28% משוק הסמארטפונים בישראל, והיא אחת מיצרניות הסמארטפונים הגדולות והפופולריות בעולם. השקת גרסת מערכת סייברוואן למשתמשי IOS תאפשר לחברה להעניק מענה שלם לחברות וארגונים שמשתמשים במקביל בשני סוגי מערכות ההפעלה (אנדרואיד ו-IOS).

מערכת סייברוואן נועדה לתת מענה לבעיית היסח הדעת של נהגים העושים שימוש באפליקציות שונות במכשיר הנייד במהלך נהיגה ומסכנים את משתמשי הכביש. לאחר התקנת מערכת סייברוואן ברכב, הנהג יכול להשתמש בסמארטפון בזמן נהיגה רק לצורך הוצאת שיחות, ניווט ושמיעת מוסיקה ואין לו אפשרות להשתמש באפליקציות אחרות אשר עלולות לסכן את חייו בזמן הנהיגה. במידה והנהג מקבל הודעות ווטסאפ בזמן הנהיגה, הן אינן מתקבלות במכשיר עד אשר הוא מסיים לנהוג ושולח ההודעה מקבל הודעה בווטסאפ כי "הנהג נמצא כעת בנהיגה והוא מוזמן להתקשר".

במידה והנהג מנסה להשתמש בטלפון נוסף, אשר אינו רשום במערכת, המערכת מתריעה על כך והודעה נשלחת לקצין הרכב. חשוב לציין כי הנהג אינו יכול להפסיק את פעולת המערכת.


אורי גלבוע, מנכ"ל סייברוואן מסר כי: "הפעלת מערכת סייברוואן גם במערכת ההפעלה IOS היא צעד ענק בפיתוח המערכת ותתן מענה מושלם לבעיית הסח הדעת שנגרם מהשימוש בסלולר, גם אם הנהגים משתמשים באייפונים מתוצרת Apple וגם אם הם משתמשים בסמארטפונים עם מערכת הפעלה של אנדרואיד. הפיתוח יאפשר לכל הלקוחות, קיימים ופוטנציאליים להתקין מערכות סייברוואן בציי הרכב שלהן.

על פי מחקרים, העלות השנתית של תאונות דרכים בארה"ב בלבד עומדת על כ- 300 מיליארד דולר, כש- 25% מהתאונות קשורות לשימוש במכשיר הנייד בזמן נהיגה. טכנולוגיית החברה מונעת היסח הדעת על ידי מניעת גישה ליישומים שונים במכשיר ואינה מצריכה שיתוף פעולה של הנהג תוך שהיא מייצרת סביבת נהיגה שקטה ובטוחה.

שוק היעד הראשוני של החברה כולל ציי רכב מסחריים ופרטיים בהם תותקן מערכת החברה במטרה להפחית סיכונים ולהוריד עלויות בשל תאונות דרכים בהן מעורבים נהגיהם. לחברות ביטוח וליסינג וכן לחברות המנהלות ציי רכב יש עניין רב בהפחתת נזקים ועלויות כתוצאה מתאונות דרכים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il