TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

וואן טכנולוגיות מאמצת מדיניות פרסום 'דיווח מקדים' של תוצאותיה העסקיות השנתיות


עדי אייל - צילום Regev Art Photography
החברה תפרסם תמצית של דוחותיה השנתיים, מדי שנה, לפחות כחודש לפני מועד פירסום הדוחות המלאים
בשבוע שעבר השלימה החברה את רכישת מלוא מניות חברת טלדור בתמורה לכ-250 מיליון שקל

עדי אייל, מנכ"ל קבוצת וואן טכנולוגיות: "הודענו היום על אימוץ מדיניות 'דיווח מקדים' של התוצאות העסקיות השנתיות, ואנו גאים להיות החברה הראשונה מבין חברות ת"א 125, שאינה דואלית, שתאמץ מדיניות זו. בכוונתנו לפעול לפרסום תמצית התוצאות העסקיות כחודש לפני פירסום הדוחות הכספיים השנתיים המלאים, וזאת במטרה לשפר את זמינות המידע עבור המשקיעים ואת רמת השקיפות שלנו מול שוק ההון, תוך התאמת מתכונת הדיווח גם למדיניות המקובלת בעולם".

מהלך תקדימי לחברת וואן טכנולוגיות. היום הודיעה וואן על אימוץ מתכונת דיווח מסוג 'דיווח מקדים' לדוחות הכספיים השנתיים. מעתה, החברה תפרסם, לא יאוחר מחודש ימים לפני מועד פירסום הדוח הכספי השנתי המלא, דיווח מקדים של תוצאותיה העסקיות השנתיות. זאת, במטרה לשפר את זמינות המידע עבור המשקיעים ואת שקיפות החברה מול שוק ההון. בנוסף, תשקול החברה בעתיד הרחבת מתכונת הדוח המקדים גם לפרסום תוצאותיה העסקיות הרבעוניות.

הדיווח המקדים צפוי לכלול, בין היתר, דוח על המצב הכספי לסוף שנה, דוח רווח והפסד שנתי ודוח תזרים מזומנים שנתי, בהתאם לנייר העמדה שפירסמה רשות ניירות ערך בנושא (עמדת סגל משפטית 105-26).

בהתאם לכך, חברת וואן טכנולוגיות צפויה לפרסם את הדוח המקדים ביום ראשון, ה-14.02.2021, ולפרסם את הדוחות השנתיים המלאים ביום שלישי, ה-16.03.2021.

בשבוע שעבר דיווחה וואן על השלמת העסקה לרכישת מלוא מניות חברת טלדור, בדרך של מיזוג משולש הופכי, בתמורה ל-250 מיליון שקל במזומן. עם השלמת המיזוג, מחזור ההכנסות השנתי המצרפי של וואן עומד על כ-2.5 מיליארד שקל, הקבוצה מעסיקה כ-6,500 עובדים והפכה לאחד משני הגופים הגדולים והמובילים בתחום שירותי טכנולוגיות מידע בישראל, פתרונות תוכנה ותשתיות.

וואן טכנולוגיות תוכנה הינה אחת מחברות ה-IT המובילות. החברה מספקת פתרונות מחשוב טכנולוגיים לאלפי לקוחות במגזרי המשק השונים. בחברה מועסקים כ-6,500 עובדים מקצועיים בארץ ובחו"ל. מניית החברה נכללת במדד ת"א 125. מנכ"ל החברה הוא מר עדי אייל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il